Y&R Transcript Tuesday 10/23/07

Y&R Transcript Tuesday 10/23/07 -- Canada; Wednesday 10/24/07 -- U.S.A.

PLEASE CLICK TO DONATE TO OUR SITE!!!!

Provided By Eric
Proofread By Emma

Victor: No, there's no word on Jack either. No. Right.

Paul: Michael says Detective Sullivan and--and Lauren are both fine.

Neil: And you know, also, we've been in touch with a husband of a supervisor, who was at the site on the phone with them when the building collapsed. He hasn't heard from her since.

Nikki: Do they have children?

Neil: Yes, they do, they have two.

Nikki: Oh, that's terrible.

Paul: Well, at least so far there are no fatalities.

Victor: So far.

Man: Thought you'd like to know. We've reached the location where Senator Abbott was last seen and he's not there. Best guess-- he tried to find another way out and lost his bearings, which is extremely easy to do in the dark.

Kevin: Uh, two more names off the missing and unaccounted for list.

Daniel: But not Amber's?

Kevin: Not Amber's

Daniel: Hey, Pop Star, uh, this is message numero tres. That's three. Um, we really need you to call me and let me know that you got out of Clear Springs all right before anything happened, okay?

Brad: And David checked the Martin house, so we're running out of places to look for Victoria.

Nikki: I have a really bad feeling about this. It's been too long since I've heard from her.

Brad: Keep me updated.

Nikki: I will.

Jill: Nikki! Nikki! Where are they?

Nikki: Who?

Jill: My mother and Cane?

Nikki: Well, they left before--

Jill: No! Cane called me and told me J.T. wanted to meet with him.

Nikki: Oh, no!

Paul: He's not answering his phone either.

Jill: Oh, my God. Cane told me that J.T. had something he wanted to show them in the parking garage.

Nikki: Oh, dear God!

Jill: I was in Minneapolis. I've been calling them, and none of them are answering their phone and the office doesn't know where they are.

Paul: Okay, I'm gonna tell the incident commander.

Nikki: Jill. It'll be all right.

Kay: Ow! I-I-I'm fine. I'm fine.

J.T.: You're just saying ow for the fun of it?

Kay: I'm fine. Okay. Aah!

Cane: You all right? Grandma, you need to rest.

J.T.: Seriously, take it easy.

Kay: Boys, Gentlemen, lads of Genoa City, all right, time out. Time out. We need to be realistic. I'm holding you back.

Cane: No, you're not.

J.T.: No.

Kay: Don't be silly! Of course, I am! I'm holding you back.

J.T.: We can't get through any faster than we're going right now.

Cane: He's right.

Kay: You're a couple of lousy liars! Don't you understand? This is no time to be heroic! This is a time to be realistic. So just go and find somebody and bring them back.

Cane: Grandmother...

Kay: I--now, listen, I don't want an argument about this. No.

Amber: (Coughs)

Amber: (Whimpering)

Amber: (Sobbing)

Amber: Come on! (Coughs)

Amber: Come on! (Sobbing) come on!

Man: Ah, there you are, Mrs. Newman.

Nikki: This is one of my daughter's shirts.

Man: Thank you. Thank you. Look, we're gonna have the dogs smell this when they're ready to go down. Now do you have anything from the man you think she's with?

Victor: We sent a driver to Professor Korbel's apartment. If his girlfriend is there, I'm sure she'll find something that we can use.

Nikki: Or we could go to one of his colleagues at the college. Uh, this will take several hours.

Man: No, no, no, it's all right. I understand.

Victor: Thank you.

Man: We're fine.

Paul: (Coughing)

Jill: Paul? You okay?

Paul: Yeah, actually, I'm fine. I'm pretty good, considering, uh, I evaded tons of falling concrete. Look, I'm sorry.

Jill: No, it's okay. I'm glad you're safe.

Paul: Jill, your son knows the structure. You know, and the fact that he studied the blueprints-- it really gives him an edge.

Jill: What's it like down there?

Paul: You don't wanna know about that.

Jill: I do, Paul. I wanna know.

Paul: It's dark and, uh... it's--it's dusty. You know, uh... there are tons of safe areas. The areas they--they call voids, where--where things can't fall.

Jill: I know what voids are.

Paul: Most of the injuries-- all of the injuries, in fact, are relatively minor. And these are top, top professionals working this. And you should presume that Cane and J.T. are with your mom, okay? And, uh... to be politically incorrect, your mother-- she's one tough old broad.

Kay: Jeffrey Todd, my... now will the two of you get going, please?

J.T.: No. We can take as many breaks as you want. We're not leaving you behind.

Kay: I-I'm telling you, I am not arguing about this.

Cane: Hey, you might be a big shot up there, but down here you're just one of three votes.

J.T.: Ugh! And you're outvoted.

Kay: I'm not going to be responsible for something bad happening to you, Jeffrey, 'cause I'm holding you back.

J.T.: You're not slowing us down, all right? We can't get out of here any quicker.

Kay: I told you, I'm not going to argue about it!

Cane: What are you gonna do? Throw concrete at us?

J.T.: All right, all right, we're gonna have to find another way out of here.

Kay: You see? I told you not to wait for me. You have to get this illusive bounce action going. And, of course, you have to show the fun of it. Oh, look! Look, you guys! Over there--is that a light? It is a light.

J.T.: Looks like something.

Kay: Careful.

J.T.: Good eye, Mrs. Chancellor. You found the elevator.

Amber: Help! (Sobbing) no! Do not freak out. Do not freak out. Do not freak out. Do not freak out. We can do this. Okay, we'll be fine. We're gonna get out of here. Uh... I can. Gingerbread. Okay. Oh, okay... get my stuff. (Gasps) okay. Okay. We can do this. This...

Amber: Okay, okay. I think--just think... just think... ow! One... it could be worse. It could be worse. It could be worse. It's the stupidest thing I've ever said! It's not worse-- can it be worse? I'm trapped in a parking garage. I'm gonna be buried. I'm gonna be buried. No, no, no! I will not let you win! You hear me?! I will not--I will not-- I will not... I'm--I'm... I am never, never parking underground again. That'll show them. That'll show them. I will show them. Oh, wait, wait... I remember a time it was worse. Remember--remember that time-- remember that time I was a little kid and--and the sixth graders-- they--they put me in the janitor's closet. I got out of there. I got out of there. I'm gonna get out of here. Yes! Oh, my sketches! The sketches! I gotta get those. Because Lauren-- Lauren loved them. And--and that's my ticket to the big time. Okay, I got it. Oh! Oh! What I really wanna say is, it doesn't matter because... drawing is stupid. I can draw any day. It's just-- that's a really, really dumb idea. Ow! Ow! Okay, we're going. We're going. Oh, this is easy! I'm getting out of here. I'm getting out of here.

Jill: Nikki? Paul told me a little bit about what it was like being trapped down there. I'm not sure that Katherine can survive that.

Nikki: She's tougher than you and me put together.

Jill: You're right. She's been driving me crazy for years. She'll probably dig herself out of there so she can go on making me miserable for a couple more decades. Come on, Katherine. Come on up and give me a hard time.

J.T.: Got it?

Kay: Good.

J.T.: Ah! Hold on. Let's get some light here.

Kay: Careful--careful, J.T.

J.T.: No, no, I think it-- I think its stable enough. Yeah.

Cane: You sure?

J.T.: It's pretty stable.

Cane: Are you coming up?

Kay: Oh, yes, indeed. Ground floor, please.

J.T.: Let me guess, the, uh, emergency button's not working, right?

Cane: Nope.

J.T.: Hey! Give me a hand to this access panel, all right? I wanna see what's up above us.

Kay: Well... J.T., I-I-I could never get up through that shaft with this shoulder.

Cane: I'm sure you could do anything you want, Grandmother. Except walk over water.

J.T.: All right.

Kay: Careful.

J.T.: Now... looks like there's a way up, but I don't think I can do it alone.

Kay: That's the decision then. Made the decision-- you go with him, and I will wait here.

Cane: I'm not leaving you alone.

Kay: Come on, please, what are we going to do? Wait until something hits us over the head, kills us, or die of thirst? Go and find someone and come back. I'll be waiting. That's just one more thing that your mother will be mad enough about, and--and I tell you, I can't handle that right now. I can't.

J.T.: Listen, Mrs. Chancellor, I'm not saying good-bye right now, but I want you to know something. That I-I appreciate you. I appreciate everything you've done for me.

Kay: Jeffrey Todd, don't you dare close that casket lid on me yet.

J.T.: All right, all right, but... don't get too comfortable, okay? We're coming back for you.

Kay: Mm-hmm, mm-hmm, mm-hmm.

J.T.: We're coming back for you.

Kay: Be careful. Be careful. My grandson will be coming in just a moment. Before you go... just, uh, a little advice. Always write the names and-- and the dates on the back of photos, because, I mean, the day you take them, you think that you're gonna remember what it was, but you won't. I mean, ten years from then, you'll--you'll look at the back and you'll--you'll say, "Who in the hell was that?" And--and then you'll have no way of finding out, and, Cane? Tell Jill that I love her. I really do. I mean, I think she knows how much I do, but I...

Cane: Listen, listen--

Kay: I don't-- I don't say it that often.

Cane: You are gonna tell her yourself. Because we are coming back for you.

Kay: Yes.

Cane: You stay warm. You all right?

Kay: Care--careful.

J.T.: Watch that wire.

Cane: Watch your foot. Watch your foot.

J.T.: I guess I'll go first.

Cane: Uh-huh.

J.T.: My spelunking days are paying off.

Cane: You're a spelunker, huh?

J.T.: No. Just trying to make you feel better.

Cane: (Laughs)

J.T.: I wasn't lying back there. I really think we're gonna get help to your grandmother.

Cane: You know, I'd really rather not talk about that.

Cane: All right, all right, all right, all right.

J.T.: All right, football?

Cane: What about rugby?

J.T.: Baseball?

Cane: How about cricket?

J.T.: I see we've got a lot in common. All right... how about ladies? That's a good conversation.

Cane: Said the happily-engaged man.

J.T.: I am happily engaged. I am very happily engaged. Oh!

Cane: I'll hold the door. You go.

Jack: (Coughs)

Daniel: You know what? Waiting around sucks.

Kevin: You have to be patient.

Daniel: Well, aren't you Zen?

Kevin: I'm saying be patient, because there's nothing else we can do. You want the advice "Be impatient?"

Daniel: Hey, it's Daniel. Um, have you heard anything else on Jack? No, okay, well, can you just give me a call when-- when you do hear something? Yeah, okay, thanks. No word on Jack. No word on Amber. You know, I don't know why she had to come up here in the first place.

Kevin: Because she's the master of getting herself into bad situations.

Daniel: You know what? She's not that bad.

Kevin: She's gonna be fine. That's my point. She always figures out a way somehow. She will again. She will.

Kay: Oh!

Amber: Aah!

Kay: You scared the hell out of me.

Amber: Oh, Mrs. Chancellor!

Kay: Oh, Amber! Amber!

Amber: I am so happy to see you.

Kay: Ow! Ow! Ow!

Amber: Sorry.

Kay: It's okay. Ow! Ow!

Amber: Here. Oh.

Kay: Oh.

Amber: (Sighs)

Amber: So now what?

Kay: Ground floor, please?

Amber: (Giggles)

Kay: Aah! Aah! Ow! Ow!

(Laughs)

Amber: Um...

Kay: Ow.

Amber: No, seriously, um... now what?

Kay: Now what? Well, Cane and J.T. went... that away. And I want you to do the same thing, Amber.

Amber: I'm not leaving you.

Kay: Oh, God, Katherine, here we go again.

Daniel: No messages.

Kevin: Maybe she lost her phone.

Daniel: The girl can't go five minutes without calling or texting someone. Come on!

Victor: And please make sure that the family members get free lodging till this is over, all right? And then kindly order another trailer for the volunteers. Thank you.

Paul: One of the cranes has stalled. A repair crew's on it.

Jill: What else could go wrong?

Neil: Hey, everybody! The rescue team has reached someone.

Victor: Oh.

Nikki: Oh, my God.

Paul: I'll call you back.

Amber: How you doing, huh?

Kay: Ow. What is it you kids say? Chillin' with a villain?

Amber: That's--that's-- that would be chillin' like a villain.

Kay: Well, whatever.

Amber: Let me, uh, let me see if I have some, uh, some--something for you.

Kay: Hm?

Amber: I wanna see if I have something for you. Something that'll make you feel better. Oh, look! A candy bar, huh? That'll help speed up your recovery.

Kay: No. You go ahead. You take it, Sweetheart.

Amber: Oh, but I'm not-- I'm not hungry.

Kay: Really?

Amber: Yeah.

Kay: Well, then, I, uh... why don't we just split it?

Amber: No, I already ate one.

Kay: You did?

Amber: Yeah, yeah, actually, I had two. Yeah, I got a little hungry on my way over here, so, um, so I just had one, and then I had another one, and then, you know, you probably can't tell the difference between the dirt and chocolate on my face.

Kay: You're a sweet little liar. Oh, God. Ow!

Amber: God, maybe if, uh...

Kay: No, actually--

Amber: I wish I had some pain reliever or some, you know, a miner's helmet or...

Kay: No, no, no, listen, it feels much better, actually, since, uh, Cane made this sling for me. You know, as long as I don't move or breathe, I'm fine.

Amber: I thought I recognized this jacket.

Kay: Hm?

Amber: I thought I recognized the jacket. You know, when Cane got the job at Chancellor, I made him buy a whole new wardrobe. And, uh, that was the one thing I didn't want him to buy. And he fought me on it, and, you know, he didn't stay mad for long. Of course, that was... that was before... everything had, uh, you know... oh, look at this!

Kay: What?

Amber: Look at this!

Kay: What?

Amber: Aha! Much... much... better! Don't you think?

Kay: Oh, my, yes, yes, of course. Here we are, trapped underground in the dark, and no excuse for bad fashion.

Amber: Amen, Sister. Let's see...

Kay: Oh, uh...

Amber: Um, we should, uh...

Kay: I think the other side of the door?

Amber: Yeah. Uh-huh.

Kay: Okay, follow me.

Amber: Okay. Hold on, let me-- let me help you here.

Kay: Here, take the candy bar.

Amber: Okay, candy bar. Okay.

Kay: Oh, God. Oh, God.

Amber: Can you get up?

Kay: Yeah, yeah, got it. Got it.

Amber: We gotta move slow.

Kay: Amber! Amber! Amber! The light, get the light.

Amber: I am.

Kay: Please.

Amber: I will.

Man: How many?

J.T.: Two here, one behind us.

Jill: I don't recognize that voice.

Paul: It's J.T.

J.T.: There's an injured woman.

Jill: J.T.!

J.T.: She needs to be carried out.

Jill: Is Cane with you? Is Cane with you?

J.T.: Yes. Yeah.

Paul: Are you okay?

Jill: Oh, Cane! Oh! Katherine?

Cane: Katherine's still down there. Katherine Chancellor's still down there. She's hurt. There's no broken bones. There's no blood.

Man: Just tell me how bad.

J.T.: She's gonna have to be carried out.

Cane: I didn't wanna leave her, Mum. I didn’t.

Man: Look, we're gonna need a sled! Get it moving!

Jill: It's all right.

J.T.: Where's Victoria?

Nikki: We don't know where she is.

Cane: This is all right.

Jill: She's okay? Oh, Sweetheart.

Daniel: Glad to see you made it out okay.

Cane: Thank you.

Daniel: Yeah, you should know we still can't find Amber.

Cane: Oh, God.

Man: Hey, look, Guy? We're gonna need some information to find that woman you were with.

J.T.: We'll take you there.

Cane: We know exactly where she is.

Man: Oh, no, no, no, that's not gonna happen.

J.T.: It's a fast way.

Cane: It makes no sense for us not to show you.

Man: Look, I'm not sending both of you back in there.

J.T.: It doesn't make any sense.

Man: You're not hearing me. I will have you both arrested if you don't cooperate.

Jill: He's right. You need to be a professional to do this kind of thing.

Cane: With all due respect, sir, I was a member of the A.E.R.

Man: The A.E.--what?

Cane: The A.E.R. It's the Australian emergency response group. It's a first response national organization, trained in CPR, first aid, desert survival and mountain rescue. I guarantee you I am more trained than any of the men you have here. Ma'am, I'm sorry, or women.

Woman: No offense.

Cane: I can take care of this. Please, we are wasting time.

Man: Suit him up.

Cane: All right.

Jill: No!

Cane: Mum.

Jill: No, I don't want you going back in there!

Cane: Mum, I love you. I have to go.

Jill: I love you, too.

Cane: I love you.

Jill: I love you, too.

Kay: Are you all right?

Amber: Look what I found!

Kay: What are they?

Amber: Floor mats. Yeah, I figured, uh, the ground is so cold that we could just, uh, sit on these instead, huh?

Kay: Oh, actually, mine's been frozen so long, it doesn't make any difference.

Amber: There you go.

Kay: Oh, yeah, it does. Very clever.

Amber: Look what else I found, huh?

Kay: Oh. Ow! Ow! Yes. Yes. Yes.

Amber: I'm just warning, I'm pretty good at dice games.

(Metal crunches)

Amber: I hope the guys got out.

Kay: Still have a soft spot in your heart for my grandson, don't you?

Amber: Yeah. He may believe that I never loved him, but... I did. I still do. I'm just so insecure. I just thought he could never possibly love me, so I just... made all kinds of stupid mistakes out of desperation.

Kay: Do you know about every dumb mistake I have ever made in my dumb life has involved a dumb man.

Amber: Really?

Kay: True. Yeah. In one way or another. Chancellor Estates-- we used to breed thoroughbreds. And oh, I had a barn full of stable boys. (Laughs) there was this one... this one that was...

Amber: (Giggles)

Kay: I'm shocking you?

Amber: No. No. I mean, hearing you makes me feel like I'm not so crazy.

Kay: (Laughs) yes.

Amber: You know, a few years ago in Vegas, there was this blackjack dealer, and oh, my God...

Kay: What was his name?

Amber: Um... his first name was... blackjack?

Kay: And his last name was dealer? I've had one or two of those myself. Oh, Katherine, you should write a book.

Amber: I would buy it.

Kay: Yeah, but what would I title it? "What makes you do things that make no sense to...?”

Amber: People who aren't in love.

Kay: We're gonna write that book together.

Amber: Yeah. You know, um... I regret a lot of things that I did when I was married to your grandson. But I was never unfaithful to him. And all I have to say is that I have to learn from my mistakes. And I'm really trying. And I'm not expecting forgiveness, I just... I just want you to know I never meant to hurt anyone.

J.T.: Let's do it.

J.T.: Good luck.

Cane: Thanks, Man.

J.T.: Good luck.

Brad: Nikki?

Nikki: Hi. J.T. made it out with Cane.

Brad: Did he know where Victoria might be?

Nikki: He thought that she was scouting locations. Ask him. He's right up there.

Nikki: Hi. Victoria's still missing.

Jill: Of all the things we could have in common, children in jeopardy would not be my first choice.

Nikki: Yeah.

Kay: Oh, thank you.

Amber: Yeah.

Kay: Now, listen. You've got to stop wandering off.

Amber: Oh, I won't leave you.

Kay: I'm not afraid of being alone, for heaven's sakes. I'm just concerned about your safety. Let me see that. Oh, you're a mess.

Amber: I'm actually feeling quite fine.

Kay: These structures have held up pretty good so far, and I'm sure we're the safest we can be down here.

Amber: Okay. No more foraging expeditions.

Kay: Good. All right, now... you were talking about forgiveness.

Amber: Oh, just about not expecting it from you or Cane.

Kay: Oh, come on, you don't need our forgiveness. You have to forgive yourself. And you've gotta stop being down on yourself. And--and messing up. I guarantee you, you're gonna keep messing up again and again, if you're like me. And I suspect you are a great deal like me, considering your... past with men.

Amber: (Laughs) I can't believe I told you those things.

Kay: I'm serious now. Listen to me. You're gonna make so many mistakes, you're gonna stop counting.

Amber: Yeah, but... I mean, you're so confident. You're successful.

Kay: Oh, Sweetheart, you can act confident until you feel confident. The secret to success is... being willing to make... mistakes.

Amber: Wow. Thank you.

(Rumbling)

Kay: Wait, do I hear help? I think help's coming. I think it's coming on its way.

Cane: I'm back with reinforcements!

Amber: No, I really mean it.

Kay: Oh, yes!

Amber: Thank you.

Kay: Sweetheart, you're most welcome. Now come on, Sweetheart. Let's--let's get the hell out of here.

Amber: One, two, three!

Kay: Oh, my God!

Amber: I know. I know. One more time?

Kay: Yeah, easy, easy with the one arm.

Amber: I know.

Kay: There we go. Oh, my God!

Amber: Okay.

Cane: Holy hell.

Amber: I know. It's good to see you.

Kay: I'm just fine. I mean, Amber is good company, and she took very good care of me.

Cane: Come here. Come here. Here, put this--breathe this. Thank you.

Amber: No problem.

Kay: Listen to me now. Listen to me. I don't think I can-- I can, uh, go anywhere with this arm. You know what I mean?

Woman: Let's have the harness.

Man: Harness coming in. Watch your head.

Woman: You won't have to, Ma'am. All you have to do is sit back, relax and enjoy the flight.

Kay: Oh, this is gonna be interesting.

Amber: Thank you! Thank you! Thank you! I accept this award on behalf of my family.

Kay: What a wonderful ride.

Amber: You're welcome Mrs. Chancellor.

Jill: Mother! Oh, Mother! Are you all right?

Kay: I'm fine. I love you.

Jill: What, did you just say that to make me cry?

Kay: I never... I just don't think I say it often enough. I love you. I love you. I love you.

Nikki: Is she all right?

Kay: Oh.

Nikki: Katherine!

Victor: Thank you.

Nikki: Oh, is it good to see you.

Kay: Not half as good as it is to see you.

Nikki: After this, you're gonna complain your life is boring.

Kay: Give me boring for awhile.

Jill: I'm so proud of you and so angry at you for playing the hero. I'm proud and angry and don't you ever volunteer for anything again, you got it?

Cane: I got it. I'm sorry.

Jill: Oh, my God!

J.T.: Cane? Hey, Man. Good job.

Cane: Thank you.

J.T.: What was with all that A.E.R stuff? You were just talking about that?

Cane: No, there's nothing much to tell.

Jill: Oh, don't be so modest. He was in this Australian-- he was a captain he did all this training.

Cane: There's nothing much to tell, 'cause there's no such thing as the A.E.R. I just kinda made it up.

Jill: You lied to me?!

Cane: I had to get back down there, Mum!

Jill: That is not funny! That is not funny!

Cane: Ow!

Jill: Oh!

Cane: I'm sorry.

Amber: Thank you. Hmm.

Kevin: Well, it's nice to see you don't waste any time.

Amber: When opportunity knocks, I'm home.

Daniel: Do not do that again.

Amber: Getting trapped in a collapsed parking garage? Yeah, I'm--I'm pretty sure I can make good on that promise.

Kevin: Hey, look, even though you, uh, constantly put the toilet seat down, and you walk in on me when I'm naked, I'm glad you're okay.

Amber: The warmth of your welcome is just overwhelming. Remember that next time I leave dirty dishes in the sink, okay?

Daniel: You know, you should maybe get that checked out.

Amber: Think I just did.

Daniel: Girl's incorrigible.

Amber: Thank you. (Sobbing) is it okay if I cry now? Because...

Daniel: Yeah.

Amber: Because I'm really sick of being brave.

Daniel: Come here.

Kay: How did this happen?

Victor: We don't know yet, Katherine.

Kay: Who else is missing?

Nikki: Katherine, Victoria's missing.

Kay: I'm so sorry. I'm so sorry, Sweetheart.

Jack: (Coughs)

Jack: (Coughing)

Jack: "Dear Sharon... right now my only strength comes from imagining you in my arms. My love for you is literally keeping me alive." (Clears throat) "in this last hour, I've had so many thoughts about my life. The good and the bad."

Jack: "I know I've disappointed many people, but I want you to know... you and Noah... and Kyle... and my sisters... you must always remember... one thing. I could not have loved you more. I am so very proud... so lucky... to have been your husband. I love you."

Back to The TV MegaSite's Y&R Site

Try today's short recap, detailed update, and best lines!

FEEDBACK

We don't read the guestbook very often, so please don't post QUESTIONS, only COMMENTS, if you want an answer. Feel free to email us with your questions by clicking on the Feedback link above! PLEASE SIGN-->

View and Sign My Guestbook Bravenet Guestbooks

HELP SUPPORT THESE GREAT CAUSES!


Stop Global Warming!

Click to help rescue animals!

Click here to help fight hunger!
Fight hunger and malnutrition.
Donate to Action Against Hunger today!

Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign!

Click to donate to the Red Cross!
Please donate to the Red Cross to help disaster victims!

Support Wikipedia

Support Wikipedia    

Save the Net Now



Help Katrina Victims!

Main Navigation within The TV MegaSite:

Home | Daytime Soaps | Primetime TV | Soap MegaLinks | Trading