Y&R Transcript Wednesday 4/25/07

Y&R Transcript Wednesday 4/25/07 -- Canada; Thursday 4/26/07 -- U.S.A.

PLEASE CLICK TO DONATE TO OUR SITE!!!!

Provided By Amanda
Proofread By Emma

Jack: Look, we rushed into this impromptu wedding. Maybe it's time we slow down and figure things out.

Sharon: I don't want an annulment.

Jack: Think about what you do want, Sharon.

Sharon: I did, Jack. That's why I married you.

Jack: Look, we've both been through very painful divorces. We don't wanna go through that again.

Sharon: Then we wonít. Problem solved. You really want this to end?

Jack: If it's not right, yeah... I think should end it.

Phyllis: You know me better than anyone.

Nick: I thought I did.

Phyllis: No, you do! You do. You know that I like to collect those little-- little glass figurines since I was little. And you know that-- that I eat pistachios and save the shells. And you know that I clip my toenails in bed. You know this. It's gross. We both think it's gross, but you let me do it anyway. See? I can be myself with you.

Nick: That's what I thought, too.

Phyllis: Sometimes I strike before I think. You know, ready-- ready, fire, aim. I don't think of the impact.

Nick: Phyllis, give me a break. You knew what you were doing. Do you remember when you got all over me about buying that anniversary present for Sharon? You went on and on about not having any secrets between us.

Phyllis: All right, well, that... we shouldn't have any secrets between us.

Nick: Well, you just kept a pretty damn big one.

Phyllis: Okay, well, you kept a secret from me, didn't you? I kept one from you. So we can move on. Let's get past this.

Nick: So I'm just supposed to forget about it? Phyllis... you should've been honest with me in the first place.

Phyllis: I know. I know. I know. I'm sorry. I'm sorry, Nick. I don't know what to tell you. Please, stop looking at me like that, please!

Phyllis: Listen, we're getting married in a few days. Please... please, please... we're gonna say our vows to each other in front of everyone we love. Please, I can't walk down the aisle with you looking at me like this.

Gloria: Do you know what kind of evidence William has in the tainted cream case? Huh?

Michael: If I knew, I'd tell you.

Gloria: Well, it's the not knowing that's driving me crazy.

Michael: It's a short trip.

Gloria: What if I am convicted of a crime, Michael?

Michael: You know, let's not worry about that right now.

Gloria: Well, I do worry about it. Call your contact at the D.A.'s office-- Carmine-- please, call him.

Michael: Trust me, he will call when he knows something.

Gloria: It's just so damn ironic. Things are finally going my way with William and he reopens the case to make me happy.

Michael: Happy convict.

Gloria: I don't wanna go to jail!

Michael: I'm doing everything I can!

Gloria: It's not enough! I gotta get closer to William and get that information and get rid of it.

Michael: Is it possible you could come up with an idea that won't get you in trouble?

Gloria: Even if I have to steal it to get rid of it.

Michael: Gee, I guess not.

Gloria: And you got a better idea, Michael?

Michael: How about you do nothing and let me handle things?

Gloria: Yes, Michael.

Michael: Okay... I am going to take a shower. And then I'm meeting Lauren for dinner. And you'll be doing?

Gloria: Nothing.

Gloria: Except calling William.

Will: Hello?

Gloria: William, its Gloria.

Will: Hi, Gloria, how are you?

Gloria: I'm okay. I know its a little last minute, but I was wondering if you were free for dinner?

Lily: I don't know, I'll just-- I'll be laughing at something and then two seconds later, I'll just start crying. I just, I can't control my emotions.

Colleen: I wish there was something else I could do.

Lily: Well, you're listening and that's good enough.

Colleen: How's everything going with Daniel?

Lily: Um, next subject?

Colleen: That good, huh?

Lily: Seriously, can we talk about something else, please?

Colleen: Okay. Um... I'm going to Paris.

Lily: What? Wait, for school?

Colleen: No. Actually, I'm moving there with Adrian. He's taking a job at the Musťe de Reinard.

Lily: Oh, so you're leaving?

Colleen: Yeah. Not until the end of the semester. But, hey, you can come visit and show me all of your favorite places.

Devon: Hey, what's going on, Guys?

Lily: Hey, what are you doing here?

Daniel: We came to pick you up.

Lily: Uh, you're early. Wait, I thought you were watching the game with Dad.

Devon: Well, he called to say he was going back to the apartment.

Lily: Alone?

(Knock on door)

Sharon: Coming!

Sharon: Brad?

Brad: Hey.

Sharon: So what are you doing here?

Brad: I saw that Jack came into the office, so I took a chance.

Sharon: Oh. Where's your wife?

Brad: She's on a campaign stop with Nikki. Although, I think it was just an excuse to get away from me for a while.

Sharon: Did she tell you about our conversation?

Brad: Uh, we got distracted. So I think it's time for another office pool. Whose marriage won't make it through the week-- Victor and Nikkiís, mine and Victoria's, yours and Jack's?

Sharon: Well, mine is looking pretty doubtful. Yours?

Brad: Could go either way.

Sharon: Jack offered me an annulment.

Noah: Mom, I scored the first goal today! Everyone was cheering so loud! And the coach kept me in the whole game! He said I was on fire!

Sharon: Wow, that's great, Honey!

Brad: Hey, Noah.

Noah: And guess what? We're gonna work on corner kicks next practice!

Sharon: Hey, don't you wanna say hello to our guest?

Noah: Hi, Mr. Carlton.

Brad: That's great news about the goal. It must've been awesome.

Noah: It was, thanks.

Brad: Hey, Abby said you e-mailed her.

Noah: Yeah, I sent her a picture of me and the team. Where's my sleeping bag?

Sharon: Um, in your closet.

Noah: Can you come up and help me pack for my sleepover? Please? Adam's mom is waiting.

Sharon: Okay. Um... be right back.

Nick: Okay.

Woman: Mr. Newman?

Nick: Yeah?

Woman: I need your signature.

Nick: Is this the, uh, German patent proposal?

Woman: It's going out tonight.

Nick: All right, good job.

Woman: Thanks. Oh, and Gina called from the Athletic Club. Rice or potatoes at the rehearsal dinner?

Nick: We'll get back to her.

Phyllis: What can I do to make this right?

Nick: I don't know if you can.

Jack: Uh, I'm sorry, have you seen Victor?

Nick: He's gone for the day. I wanna talk to you for a minute.

Phyllis: Yeah, go ahead, I have work to do.

Nick: Well, I heard about the elopement. I guess congratulations are in order.

Colleen: I feel guilty, like I'm abandoning Lily and she needs me so much right now.

Korbel: Are you saying you don't wanna go to France?

Colleen: No! No, I definitely wanna go.

Korbel: Good. Because I'm about to e-mail my acceptance. Come here. Let's do this together. Here we go... send!

Colleen: Wow! So... no more hiding or sneaking around.

Korbel: We won't have to. We're going to a city where the only people we will know are each other. Scared?

Colleen: A little bit. But in a good way.

Lily: Dad, what are you doing?

Neil: I'm packing.

Lily: Yeah, but this is Mom's stuff.

Neil: I know.

Lily: You canít. It's too soon.

Neil: Lily, we need to do this. Your mother's not coming back.

Will: Hello, Gloria.

Gloria: Hello, William. How nice to see you.

Will: Things have been crazy at the office, so I'm afraid I'm just gonna have to eat and run tonight.

Gloria: Okay, we don't have to make a whole evening of it, but I did get you a glass of wine.

Will: Uh, not tonight. I've got a brief to write.

Gloria: Oh, come on, a big man like you, one glass. And you don't have to finish it.

Will: Okay, you got a point. You ever think of becoming a lawyer?

Gloria: Me? Oh, no, no, I could never win. So you've been working so hard? How's the Jabot case going?

Will: Gloria, I'd love to talk about this with you, but I canít. As soon as I get something concrete, I promise, you'll be the first to know.

Gloria: I know. Okay.

Will: Are you cold?

Gloria: A little bit. A little bit. Uh, listen, my, uh, wrap is in the coatroom. So I'll--

Will: No, I'll get it. You stay right here.

Gloria: Thank you.

Will: You're welcome.

[Gloria puts some medicine power in Willís drink]

Gloria: I have to do this, William. I have to get you to open up.

Gloria: Ah!

Will: Here you go.

Gloria: Thank you. Oh, so much better, thank you.

Will: You're welcome.

Gloria: So... cheers.

Will: Ah. To getting me out of the office and lifting my spirits.

Lily: Dad, stop.

Daniel: Hey, Neil, come on, man.

Lily: Dad, please.

Devon: You know what? Neil, let me help you. Let me help you put it away, okay?

Neil: She's not coming home. She's not.

Lily: What are we gonna do?

Devon: We're gonna be a family. That's what we're gonna do. Okay, 'cause Dru would've wanted that.

Neil: You're right. Your mother would want that. She loved you guys. She loved you guys very much. She was proud of you.

Daniel: You know, I was thinking and this is just an idea, but maybe we could donate some of her stuff to that place that she worked. You know, with the foster kids? I mean, if you guys want to.

Neil: Yeah. Daniel, thatís... that's what we'll do. She'd do anything for those kids.

Devon: That's a good idea.

Lily: Mom's pointe shoes. I'm keeping these.

Neil: Keep anything you want, Lily.

Daniel: Okay.

Lily: Yeah, fine.

Devon: You know what, guys? It looks like you're running out of boxes. So how about I go and pick some up?

Daniel: I'll come with you.

Devon: Okay.

Neil: Oh, Lily... I miss your mommy so much, you know? When I walked in that door, it's like the wind got knocked outta me.

Lily: Me, too. Are you staying here?

Neil: Yeah. Yeah, I need to.

Lily: I wanna stay here tonight, too.

Neil: So what about Daniel?

Lily: (Sighs) he understands.

Neil: Yeah?

Lily: Yes.

Neil: Sweetheart, pulling away from Daniel isn't gonna solve anything.

Lily: I just need some space. And I should be here with you and not worrying about some stupid fight with Daniel.

Neil: It's not that stupid if, uh, you're upset about it like this.

Lily: How do you do it?

Neil: How do I do what?

Lily: You just lost Mom and you're worrying about me.

Neil: It's because I love you. It's because we're family, right? And we stick together through anything and everything. You carry a big part of your mother with you, you know that, right? The best thing that I can do is try and make you... learn from my mistakes. Running away from your problems-- doesn't get you anywhere.

Michael: The cavalry has arrived!

Phyllis: Oh, hey, it took you a long time.

Michael: Well, I rode my horse over. Now make this quick. I have a dinner date with my wife.

Phyllis: Okay. Uh, it's better to tell the truth, right?

Michael: Is this a trick question? Is this about the Sheila  thing? Because I thought--

Phyllis: No.

Michael: Are you asking me as a lawyer or as your friend?

Phyllis: As my friend.

Michael: What did you do?

Phyllis: I, um... I reverted back to my old ways.

Michael: You're being obtuse.

Phyllis: I betrayed someone's confidence.

Michael: Um... details?

Phyllis: Ah! No, no, no, see, if I told you details, I would be betraying the confidence again, wouldn't I? I'm not gonna do that.

Michael: That's a good point.

Phyllis: Mm-hmm.

Michael: Obviously, Nick found out.

Phyllis: No, I told him.

Michael: Because you were afraid someone else would tell him?

Phyllis: Partly.

Michael: The other part?

Phyllis: Michael... my past is littered with bodies because I lied. I want my relationship with Nick to be different.

Michael: Confessions are good for the soul, but they are hell on relationships.

Jack: Yes, I spoke with the chairman of the committee on military and veteran affairs. We will have a statement ready next week. Thank you. Bye. There's a reason they call it running for office. Boy, you never stop.

Nick: Is that why you squeezed in your wedding when you could?

Jack: That gonna make you uncomfortable?

Nick: I wish the best for you and Sharon. And Noahís gonna have a great stepfather. I know that first hand.

Jack: Noah's a great kid. Just like his dad was at that age.

Nick: It's a... weird world, isn't it? I mean, my ex-stepfather is about to be my son's stepfather.

Jack: I want you to know, whatever happens, I will make Noah a priority.

Nick: Whatever happens? You know, don't you? About Brad and Sharon?

Jack: Yeah, apparently it was in the corporate newsletter. I should read it more closely. I guess I was the last to learn.

Noah: Bye, Mom. Bye, Mr. Carlton.

Brad: Bye, Noah, have a good time.

Sharon: Okay, have fun, Sweetie. And don't forget to call me before you go to sleep.

Noah: I will. Bye, Mom.

Sharon: Bye, Honey.

Brad: I think you should take Jack up on his offer, Sharon. Get the annulment.

Sharon: Why do you want me to get an annulment?

Brad: He isn't good enough for you. My feelings haven't changed.

Sharon: Well, my feelings haven't changed either. And Jack is good enough for me. If you were really my friend, you would stop telling me otherwise.

Brad: Sharon, I can't help it, all right?

Sharon: Do you want me to wind up being alone? Because you said so? While you and Victoria raise a family together? You know, if you really cared about me, you would wanna see me happy.

Gloria: You know, I've been very busy, too, William, coming up with a new scent for perfume on the Glo. How would you like to be my guinea pig?

Will: Um... sure, what do I have to do?

Gloria: Well... I'm wearing the scent-- the new one-- and you tell me what you think. But... you have to give me your honest opinion.

Will: Okay.

Will: Oh... that's, um... that's very nice.

Gloria: Thank you. You're a good man, William Bardwell. And the time we spend together means a lot to me.

Will: Well, it means a lot to me, too, Gloria. I... I don't think I realized how much until tonight.

[Neil remembering]

Neil: It's your fault, Sharon! Dru went over because of you!

Sharon: Neil... Neil, I'm sorry. I'm so sorry. I-I didn't mean to do it.

Brad: No, of course you didnít.

Neil: Dru was trying to help you. You pulled her arm, sending her over-- how could you do that do her?

Brad: Neil, get a hold of yourself.

Sharon: Listen, it all happened so fast. I didn't even know what was going on. My feet went out from under me. Neil, if I could take it back--

Neil: You can't take it back, Sharon! You can't bring my wife back!

Neil: Hey, Buddy, can I get a lime for my club soda, please? Thanks.

Sharon: I'll have what he's having.

Neil: Appreciate it.

Sharon: No one should drink alone.

Neil: Hey, Sharon. Uh, the kids and I were packing some of Druís things. They were telling a "Dru story." They started laughing. I know they were trying to cheer me up, but, I don't know, I just had to get out of there.

Sharon: You know, one time, it wasn't long after Cassie died, Noah and I were watching these home movies and... there was one where Cassie was trying to jump over this fort that Noah had built and she missed and she crashed into the sofa and Noah started laughing. And I just burst into tears which scared him. But I told him, sometimes you laugh and sometimes you cry. Sometimes you do both at the same time.

Neil: I can't do either right now. I just feel numb. Sharon... I know that you loved Dru.

Sharon: She was... the one friend I had I could really count on. It meant a lot to me.

Neil: Hey... why don't you come back to the apartment and help us with Druís things?

Sharon: I would love to.

Colleen: I got a response from that special seminar you told me about a while back.

Korbel: Early renaissance painters, right?

Colleen: Yes, but I'm gonna withdraw my application since I won't be here.

Korbel: You'll be studying the painters where they painted.

Colleen: Sounds good to me. I just hope that, uh...

Korbel: You just hope what?

Colleen: I just hope that... it all works out, you know?

Korbel: You have every right to be worried. You'll be leaving behind your family and friends, the city you're familiar with, but I promise you... we will make this transition together, okay? And you're gonna take the best art classes in Paris. We're gonna see great theater, eat at the best restaurants.

Colleen: Well, how can I say no to that?

Colleen: All right, well, I hate to kiss and run, but my shift starts soon. I'm turning in my notice today.

Korbel: Speaking of notice...

Colleen: Your letter of resignation from G.C.U.?

Korbel: Uh-huh. You see this finger? It works wonders.

Phyllis: So I have to come up with something to--to tell Nick. I have to--I have to fix this some way.

Michael: Wait, you wanna come up with a lie to cover the truth you told?

Phyllis: That's a bad idea, right?

Michael: It's a terrible idea.

Phyllis: Yeah, yeah, that's a bad idea. I know, it's terrible. It's horrible. It's horrible. Oh... no man has ever looked at me the way that Nick does... ever. I... I love the way he looks at me. I've always loved it until tonight. He was so cold and it was--

Michael: No, no, all right, you want my advice?

Phyllis: That's why I called you here.

Michael: Do nothing.

Phyllis: That's horrible advice.

Michael: It's good advice.

Phyllis: No, it's horrible advice. I can't do nothing.

Michael: It's great advice.

Phyllis: I have to do something.

Michael: All right, look at it this way. You won't really be doing nothing. You will be making a conscious decision to do nothing. And that is something.

Phyllis: Okay, so I'm trying to trick myself into doing something?

Michael: I just don't want you to make a rash decision, because I am sure that Nick loves you.

Phyllis: I'm not sure.

Michael: He may not love whatever it is you may or may not have done, but he loves you. I mean, think about it. It wasn't that long ago that you didn't trust me.

Phyllis: That's true. That is true. Yeah.

Michael: Let Nick go through whatever Nick has to go through. And I am sure he will come around.

Nick: I'm surprised to see you here. I thought you'd wanna go home to the new bride.

Jack: Oh, never enough hours in the day to get everything done.

Nick: Yeah, Sharon used to hate it when I was late.

Jack: So did Phyllis.

Nick: But I remember, when I was gonna be late, I'd take home, uh, daisies. Pink was her favorite.

Jack: Phyllis was always a late night chocolate run kind of person. There was a... place on 5th avenue--

Nick: Yeah. Maryís.

Jack: Yeah, Maryís.

Nick: Sharon always made you feel at ease-- like you knew what she was thinking. I loved that about her.

Jack: Phyllis was a bit more complicated, in a good way. You never knew what you were gonna get.

Gloria: Well, thank you for bringing me home, William.

Will: Oh, my pleasure.

Gloria: Michael? Lauren? Oh, you know something? They are on a much needed date night. And Fen is with the babysitter. Would you like a nightcap? That is... the first real kiss I've had since John died. And I almost feel like I am being unfaithful to him.

Will: I know how you're feeling, but I know John would want you to be happy.

Gloria: Oh, no, wait, wait, wait, wait, please... you... it's not right. You just broke it off with Jill. And I care for you very much. But I don't wanna be the rebound gal.

Will: Oh, Gloria, you are so much more than that to me.

Gloria: Am I?

Will: Yeah.

Gloria: Really? Okay.

(Cell phone buzzing)

Gloria: Maybe you should get that.

Will: It'll wait. It'll wait.

Gloria: It could be important, William. It could be about the Jabot case.

Will: It'll wait.

Gloria: Wait. Please, listen to me... John went to his grave brokenhearted about that. Now I know you can't tell me much of anything, but if you could put my mind at ease... I would like nothing better than to be with you.

Colleen: Hi. Would you like a table or are you here to argue with me again?

Brad: I would like to talk to you.

Colleen: Well, I'm working.

Brad: Could you take a break?

Colleen: For a couple minutes. Come on.

Colleen: Thank you. So... this wouldn't have anything to do with... Adrian, by any chance, would it?

Brad: All I want is for you to do what's best for you.

Colleen: Well, then you should be happy. Because I am.

Brad: By quitting college?

Colleen: A lot of students study abroad. I'm sure I can find someplace to transfer.

Brad: I'm sorry, I just don't think you're ready for this.

Colleen: If you would listen to me, you would know that I am.

Brad: You're gonna figure out that he's not right for you and then what?

Colleen: And then... I come home. Done. Lesson learned. But I doubt that--

Brad: I doubt... the sincerity of his feelings. And I doubt the clarity of your feelings for him.

Colleen: Well, then you know what? Doubt on. I'm not here to fight with you. Adrian has already accepted the position at the Musťe de Reinard and I'm going to Paris with him.

Daniel: Hey, Sharon.

Sharon: Hi.

Daniel: More shoes.

Neil: Hey, uh... Honey... I found this.

Lily: Mom's jade cross.

Neil: Yeah, I bought it for your mother in Japan when we got married.

Lily: Thank you, Dad.

Neil: Um... this is very special. I know that Dru would want you to have her bible.

Devon: Thank you, Neil. I promise I'll take good care of it.

Neil: Hey, Daniel? I know you and Dru didn't always see eye to eye.

Daniel: Worlds collide, right?

Neil: Right, but she caved. You made Lily happy. She loved you like a son. She'd want you to have that.

Lily: It's Mom's locket.

Neil: That's, uh, Lily's baby picture.

Daniel: Look how cute you were. Thank you, Neil. Thank you.

Neil: Yeah. Sharon, um... we can't leave you out. You were her best friend. I know that... she'd want you to have this.

Sharon: Her good luck charm.

Neil: Yeah, that was a medal that she won for one her ballet competitions. She kept it in her purse for good luck.

Sharon: We were all so lucky to have Dru in our lives.

Jack: Sharon? Anybody home?

Korbel: Did you get a good tip?

Colleen: Very good, actually. Um... can I get you a table, Professor?

Korbel: Uh, no, I just wanted to catch you before you gave Gina notice.

Colleen: Why, what's up?

Korbel: I got some bad news. The job offer from the Musťe de Reinard was rescinded.

Colleen: Why?

Korbel: The museum director changed his mind. We're not going anywhere.

Brad: Merci, Monsieur Dupre. I'm glad we could reach a mutually beneficial agreement. That painting was one of my mother's favorites. She'll be pleased. It was a gift from a grateful collector. Yes, I'm glad I could make it happen. We'll talk soon. Au revoir.

Sharon: Hi.

Jack: Hey, I hope you don't mind. I was just going over a couple e-mails while I was waiting for you.

Sharon: Oh, no, I don't mind at all.

Jack: So where you been?

Sharon: I was, uh, I was with Neil and the kids and I was helping them pack up Druís things. Neil gave me this.

Jack: Dru's good luck charm.

Sharon: You know about it?

Jack: Yeah, she, uh... she took it out of her purse a couple times around me. I asked her about what it was. She--it-- it's a medal she won in a dance competition, right? She said it brought her luck.

Sharon: Yeah, it brought me luck, too. Because I wished that you would be here when I got home. And... I did a lot of thinking.

Jack: And?

Sharon: I don't want an annulment, Jack. I wanna be with you. I want us to have a life together--you, me and Noah.

Jack: I was hoping you would say that.

Nick: Potatoes.

Phyllis: What?

Nick: I told Gina, "Potatoes." I hope you're okay with that.

Phyllis: Uh-huh. I love potatoes.

Nick: You took a chance by telling me the truth. You get credit for that.

Phyllis: I know what I did was wrong.

Nick: It wasn't just that you blackmailed Brad. You didn't have faith in my abilities.

Phyllis: I love you. And I made a mistake and I know that. Listen, I knew... I knew and I know that you can fight your own battles. I know that. That's not our problem, is it? You don't trust me now, do you?

Michael: Hey, uh... whiskey straight, please.

(Cell phone ringing)

Michael: Hello, Carson. Is this about Jabot? Well, talk to me.

Gloria: Michael and Lauren have decided to go on to a movie after dinner. So we do have the place all to ourselves. And, William, I would like nothing more than to relax and for the first time in a very long time, just let myself go. But... I can't stop thinking about this Jabot thing now.

Will: Okay, Gloria, I know I can trust you.

Gloria: Yes, you can trust me.

Will: We've... we've found D.N.A. evidence in the Jabot case.

Gloria: Really?

Will: The forensic team identified sweat in a rubber glove found in the trash. The glove tested positive for the chemical that was used to... contaminate the cream.

Gloria: But I thought it was just some common chemical used in, you know, cleaning products?

Will: This matched the exact concentration that we found in the face cream.

Gloria: And what does that mean?

Will: It means this D.N.A. will lead me to the culprit. And they're going to jail for a very, very long time.

Next on "The Young and the Restless"...

David: You're already married?

Jack: Yes, it's my decision to make.

Brad: I'll always be grateful--

Victor: Cheating on my daughter? That's how you show your gratitude?

Nikki: You have messed with the wrong family.

Back to The TV MegaSite's Y&R Site

Try today's short recap, detailed update, and best lines!

FEEDBACK

We don't read the guestbook very often, so please don't post QUESTIONS, only COMMENTS, if you want an answer. Feel free to email us with your questions by clicking on the Feedback link above! PLEASE SIGN-->

View and Sign My Guestbook Bravenet Guestbooks

HELP SUPPORT THESE GREAT CAUSES!


Stop Global Warming!

Click to help rescue animals!

Click here to help fight hunger!
Fight hunger and malnutrition.
Donate to Action Against Hunger today!

Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign!

Click to donate to the Red Cross!
Please donate to the Red Cross to help disaster victims!

Support Wikipedia

Support Wikipedia    

Save the Net Now



Help Katrina Victims!

Main Navigation within The TV MegaSite:

Home | Daytime Soaps | Primetime TV | Soap MegaLinks | Trading