Monday Y&R Transcript 10/25/04

Y&R Transcript Monday 10/25/04--Canada; Tuesday 10/26/04--USA

PLEASE CLICK TO DONATE TO OUR SITE!!!!

By Boo
Proofread by Emma

Phyllis: Damon, before you do anything, I want you to take a deep breath. I want you to take a deep breath and think about this. Damon... maybe you can really listen to what this man has to say, or you could just walk away. Damon, you can always walk away because you know that... that what you do can make everything a lot worse.

Phyllis: Right? Right, Mr. Hughes?

Damon: Phyllis, I need you to leave.

Phyllis: I'm not leaving. I'm not gonna leave you alone with him.

Damon: I'm asking you to go.

Phyllis: Well, I'm telling you I'm not going. I'm staying here.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Michael: Come here.

Lauren: No. Save some water for the fishes!

Michael: No. Hurry back.

Lauren: All right. I'm just getting coffee.

Michael: Get me some, too.

Lauren: Okay, okay. (Pouring coffee) (dishes clatter)

Lauren: Kevin.

Kevin: Cute outfit.

Lauren: I was just, um...

Kevin: It's okay. It's okay. I don't have any problems seeing you in my brother's shirt. He's a lucky guy.

Lauren: So you're okay with Michael and I...

Kevin: Hanging out together?

Lauren: He said the two of you spoke.

Kevin: I'll tell you the same thing I told him. You know, it's, uh, that if I can't have you, you know, might as well just keep it in the family, you know?

Lauren: I'm glad you're back, Kevin. Michael's been really worried.

Michael: Okay, time's up. You're not getting away from me that... oh, now look whose back.

Lauren: Yeah.

Michael: Um... where you been the last two nights?

Kevin: Like it's a big deal?

Michael: Well, you might have had the courtesy to call to tell me you weren't--

Kevin: Oh, come on. You loved having the place to yourself.

---------------------------------------------------------------------------------

J.T.: (Playing guitar)

Brittany: So when will they be delivered? Great. That's perfect. Yeah, someone will be around to sign for them. Okay. Thank you. (Sighs) well, that takes care of that. Wow, I don't believe it.

J.T.: What's that?

Brittany: I don't have any more calls to make.

J.T.: Does that mean I might actually be able to use the phone?

Brittany: Watch it, buddy, or I'll put you back to work.

J.T.: You try that, you might be one person short at your wedding. In fact, I'm... (coughs) I think I'm coming down with something already. (Coughing)

Brittany: That’s hilarious. Let's see. That's done. That's done. That's done. I'll take care of that tomorrow. What?

J.T.: Nothing. Nothing. I didn't say anything.

Brittany: Are you okay? You've been acting weird all afternoon.

J.T.: Yeah. I'm fine. Never better. Never better. (Resumes playing guitar)

------------------------------------------------------------------------------------

Kay: (Gasping) (grunting)

Arthur: Katherine, are you all right? You're as white as a sheet.

Kay: Ahem.

Arthur: You're all right, all right?

------------------------------------------------------------------------------------

Damon: Phyllis... this has always been something between me and this man. Now go.

Phyllis: Um...

Damon: You have done everything to make it your business, but it is not. It has nothing to do with you.

Phyllis: You made it my business when you told me about your son. You made it my business when you walked into my life. I'm not gonna stand here and watch you destroy yourself. Damon, you said the other day that my words had weight. Remember? I hope you'll take that into account before you decide to take things into your own hands.

Damon: Get out.

Phyllis: You want me to go? Okay. That's what you want?

---------------------------------------------------------------------------

[Guitar playing the wedding march]

-------------------------------------------------------------------

Michael: So where you been?

Kevin: You wouldn't believe me if I told you.

Michael: Try me.

Kevin: I crashed at John Abbott’s place.

Michael: Right, was that before or after you had breakfast with Prince Charles?

Kevin: I'm being serious.

Michael: Uh-huh. You're being high.

Kevin: I didn't crash in the mansion. I slept in the pool house.

Michael: Good lord, you're serious.

Lauren: How on earth did you manage that?

Kevin: I snuck in the back gate. It wasn't even locked.

Michael: Are you nuts? What if he'd caught you?

Kevin: Actually, he did.

Michael: Oh, boy.

Kevin: No, it's okay. We had nice little talk, John and I.

Michael: Where was Mommy during all this?

Kevin: Oh, she was, uh, she was right there with us.

Michael: Well, I'm surprised John didn't call the police.

Kevin: Oh, he was going to, but you know, Mom talked him out of it, so...

Michael: Wait a minute. Hold on. Wait, you're telling me that John Abbott knows that you're Gloria’s son?

----------------------------------------------------------------------

Kay: How long-- how long have I been asleep?

Arthur: Oh, not long. You were wide awake a few minutes ago.

Kay: I must have drifted off.

Arthur: You sat up so quickly. You must have had a bad dream.

Kay: God, it was terrible. For a minute, I thought--

Arthur: What? What? Tell me.

Kay: Never mind.

Arthur: Can I fix you a cup of tea?

Kay: No. Oh, no, no, Arthur. Th-thank you. No.

------------------------------------------------------------------------

Brittany: Okay. I'm outta here.

J.T.: Where you goin'?

Brittany: Fenmore's. I need to pick up my dress.

J.T.: You haven't picked up your dress yet?

Brittany: I haven't even picked one out. See you later.

J.T.: Whoa, whoa, whoa. Stop, stop, stop. You haven't bought a dress yet? Brittany, you're about to get married.

Brittany: Yeah, I know.

J.T.: Well, aren't you kinda cutting it close?

Brittany: I've been busy. It's okay. I'll find something that works.

J.T.: Something that works? This all from the fashion queen of Genoa City? The same girl who spends more money on shoes than rent?

Brittany: That was the old Brittany. The new Brittany needs to watch her pennies, which means no frills. It's strictly off the rack for me.

J.T.: And you're okay with that?

Brittany: Well, what other choices do I have? Bobby and I are paying for this wedding ourselves. It's not like I can ask my parents to chip in.

J.T.: You, uh, you gonna talk to 'em before the big day?

Brittany: Probably not.

J.T.: Well, it wouldn't hurt to give it another shot, would it?

Brittany: It's a waste of time. I told you I saw my father this morning. He couldn't have made it more clear. He and my mom want no part of this wedding. I have to accept that.

J.T.: Brittany, you don't have to accept that. You have--

Brittany: I don't wanna talk about my parents. It only makes me upset.

J.T.: All right. Well, um, good luck picking out a dress.

Brittany: Thanks. Hey.

J.T.: Yeah?

Brittany: Are you doing anything now?

J.T.: Nope. Why?

Brittany: Maybe you could come along, give me a man's opinion.

J.T.: No, I think I'll pass.

Brittany: Are you sure?

J.T.: Yeah.

Brittany: We could go to lunch afterwards, my treat.

J.T.: Didn't you just get done saying you don't have much money?

Brittany: Mm, you're no fun. I'll see you later. (Telephone rings)

J.T.: Hello? Yeah, she's right here.

Brittany: Who is it?

J.T.: Well, it's not the pope.

Brittany: Hi, Bobby.

Bobby: Hey, gorgeous. I need you to do me a favor.

Brittany: Sure. What?

Bobby: All right, come down to the club.

Brittany: Now?

Bobby: Yeah. Can you do that?

Brittany: Uh, I was about to run an errand.

Bobby: You know what? This is more important. Why don't you do that later?

Brittany: Okay. I'll be right over.

J.T.: Change of plans?

Brittany: Bobby wants me to go over to the club right now.

J.T.: Is everything all right?

Brittany: He didn't say. Guess I'll find out when I get there. See ya.

J.T.: Yeah.

----------------------------------------------------------------

Kevin: Relax, Michael. The secret is safe.

Michael: Well, you might have to explain that to me.

Kevin: Nah. It's kind of a long story. It's not like Abbott’s ready to roll out the welcome mat for me, but I made some progress. You know, baby steps.

Michael: You know what? I don't think I wanna hear about this.

Lauren: Well, I, for one, am really happy for you.

Kevin: Thank you, Lauren.

Michael: I'm not saying it wouldn't be nice. I'm just saying Kevin has a tendency to delude himself, you know, to hear what he wants to hear.

Kevin: Not this time.

Michael: Well, nevertheless, you took a big chance going out there. You could have blown Gloria’s little romance right out of the water.

Kevin: It is not a little romance. You should have seen the two of them together.

Michael: Right, right, right. It's the love affair of the century. Please.

Kevin: I never should have even said anything to you. I knew you'd react this way.

Michael: Why don't you go clean yourself up? You look like you slept in your clothes.

Kevin: Yeah? Do I? Well, that's 'cause I did.

Michael: (Sighs) you know, sometimes I think Kevin just lives in this alternate universe.

Lauren: At least he's in harmless mode. We should be grateful for that.

Michael: Nah. You know what?

Lauren: What?

Michael: I am grateful for something even better.

Lauren: Hmm? What's that?

Michael: You.

Michael: All right, we can do more of that later. Right now I gotta get out of here. I got a client to see.

Lauren: All right. I'll get my purse. I left it in the room.

Michael: All right.

Lauren: Okay.

-------------------------------------------------------------------------------

Phyllis: Okay, Damon. I can't save you now. You do what you have to do.

Phyllis: (Sniffles) oh, God, help me. You do what you have to do.

Damon: Let's start with the facts. You're my son's murderer. My 8-year-old son. And here you are... standing in my living room.

Damon: All grown up. Free.

Damon: You tell me. You tell me why I shouldn't kill you.

Dominic: Can't answer that. That's between you and your God. But what I can tell you is that not a day goes by that what I did doesn't weigh on my soul like an anchor. I spent eight long years paying for it.

Damon: Eight long years. Whew, that’s... eight long years. Wow, that's a... that's all the life one little boy got, Dominic. You gonna stand there? You really gonna stand there and talk to me about your eight long years like I'm supposed to care? You haven't paid nearly enough.

Dominic: I expect I'll pay for the rest of my life.

Damon: Why shouldn't you, you piece of garbage? Why shouldn't you? I'll relive Elias' death for the rest of mine. You wanted to kill me that day.

Damon: Over nothin'. Words. Why? Speak up!

Dominic: I remember--ahem. We had argued at some fast food joint, and, uh, I thought you disrespected me.

Dominic: I was full of anger and pride. I wasn't gonna take that from anybody, so I followed you in your car.

Damon: My son and I had been discussing you, what happened at the restaurant, and I was explaining to him how he needed to learn to forgive people like you. Can you imagine that? Me, so busy lecturing him about how good, kind people behave, that I never even saw you coming. I didn't even realize at first that he'd been shot.

Dominic: I was aiming for you. You were the one I wanted to kill.

Damon: And how I wish you had.

Dominic: At the time, I thought, uh, "who cares about some little kid? He was at the wrong place at the wrong time. So what? It happens every day." Your pain meant nothing to me. I thought you got what you deserved.

Damon: Nobody deserves to lose their child.

Dominic: I didn't know that then. At the time, I remember thinkin', I'll go to jail, cruise on out...

Dominic: Keep on doin' what I'm doin'. Then one day I'm watching TV, the news, usual stuff, and there's this lady. She's crying because her kid had been killed in this freak kind of road rage thing. Some guy had driven his car right into her... right into her son. I mean, you hear that every day, right, but... for some reason, I don't know why, my heart fell to the floor.

Dominic: You ever, uh, ahem, hear of that word "epiphany"? It means, "the sudden perception of the essential nature or meaning of something." Straight out of Webster’s. You know what else it means? "An appearance or revelatory manifestation of a divine being." That's what happened to me that day. I was hit with an epiphany. A divine lightning bolt. My eyes were opened. I'd seen what I had done.

Dominic: I had taken the most precious gift...

Dominic: The life of a child, and I had destroyed that little boy's parents' lives forever. (Sniffles, sighs)

Dominic: Damage can never be undone. I was consumed with pain. There was no way out. Suicide was my only way out.

Damon: I'm glad you didn't do that, Dominic.

Dominic: Why?

Damon: Because I'm gonna do it, and all of your convenient jailhouse salvation ain't gonna change that. How's that for an epiphany?

-----------------------------------------------------------------------------

"The Young and the Restless" will continue.

-----------------------------------------------------------------------------

Arthur: Katherine... pre-wedding jitters, hmm?

Kay: Well, yes, that's-- that's part of it.

Arthur: Well, I confess to a few nervous moments myself. But when I look at you and realize how long we've waited to be together, then all my insecurities vanish.

Kay: Oh, Arthur, you've been so patient with me.

Arthur: That's because, eventually, I knew you'd confide in me.

Kay: Well, you know, it's just that sometimes all of this seems too good to be true and that something will come along and spoil all of it.

Arthur: Ah, Katherine, so that's what all this is about?

Kay: Well, I-I said that you would think it's silly.

Arthur: Now you listen to me, Katherine. Nothing is gonna spoil our happiness. I won't let it.

Kay: Where are you going?

Arthur: Oh, I have to go out for awhile and run some errands. You don't mind if I leave you alone for a bit, hmm?

Kay: Well, no, of course not. Just--

Arthur: All right.

Kay: I mean, hurry back.

Arthur: Oh, I will. (Doorbell rings)

Kay: Paul.

Paul: Hello, Katherine. Is this a bad time?

Kay: No, no, no, no. Uh, um, Arthur’s just running a few errands. He'll be back soon, but I, uh--oh, God. I was hoping I would hear from you. Come in. Come in.

----------------------------------------------------------------------------------------

Bobby: Just a little bit more. Okay, you can open your eyes. But don't turn around. I want to say something.

Brittany: Okay.

Bobby: All right. I know you've been working really hard the last few weeks putting this wedding together, and I haven't been that much help.

Brittany: You don't have to apologize. You've been busy.

Bobby: Right, but I feel bad about that. So I was thinking that you need some time off to kick back and have some fun with your friends.

Brittany: My friends?

Bobby: Uh-huh.

Brittany: Bobby, what did you do?

Bobby: Why don't you turn around and see for yourself?

Women: Surprise!

Woman: Congratulations!

Woman #2: Congratulations.

Woman #3: Congratulations.

Rose: Congratulations.

Brenda: You look so pretty.

Brittany: What is all this?

Bobby: It's a party for you.

Brittany: For me?

Bobby: Yeah, it's one of those bridal shower things.

Brittany: Oh, I can't believe you did this!

Rose: It was all your fiancé's idea.

Brenda: Yeah. He set the whole thing up.

Brittany: Oh, that was so sweet of you, honey. Thank you.

Women: Aww.

------------------------------------------------------------------------------

J.T.: (Playing guitar) hey.

Mac: Hi. Brittany home?

J.T.: Nope. Bobby called, so out she went.

Mac: Good. Look, J.T.--

J.T.: Mac, please don't start again. Don't, please.

Mac: Well, have you thought about our talk earlier?

J.T.: What'd I just say? I don't wanna hear it.

Mac: You are being so stubborn.

J.T.: No, I'm not being stubborn. I'm being a friend, a friend to someone I've known my entire life, to someone who wants to get married.

Mac: Oh, well, you know what I think?

J.T.: What?

Mac: Brittany doesn't have the first clue of what she wants and neither do you.

J.T.: Here we go again.

Mac: You both are burying your heads in the sand. I don't get it. We're talking about the rest of your lives here.

J.T.: Mac, what do you want me to do, fight for her? Yeah, that'd be great. Then I'd really look stupid. Brittany loves him, okay? She loves the guy. And I don't get it, either, but, you know, I mean, what the hell do I know? Maybe they'll be, like, the happiest couple ever. Who knows? But the fact is, Brittany’s happy right now, and I'm not gonna mess with that.

Mac: Why won't you just tell her how you feel?

J.T.: What good's that gonna do, Mac?

Mac: Well, at least then, she'd know the truth.

J.T.: Look, I know you're trying to be a friend, and I really appreciate that. But sometimes honesty isn't the best policy. I'm better off keeping this to myself.

----------------------------------------------------------------------------------

Dominic: I did a lot of reading and thinking in prison. I did some prayin', too. You know that St. Francis prayer? "God, make me an instrument of thy peace. And where there was hatred, let me sow love." That's what I decided to do... devote my life to better works.

Dominic: Listen, Damon... I know that I can't bring your kid back from the dead. But I can and I will, in his name, dedicate my life-- dedicate my life to preventing violence from being inflicted on others. I don't-- I don't expect you to get much solace from that. But that's all I have to offer.

Damon: That's all you have to offer? Well, you ain't begun to pay down that debt. Not while I've been consumed with the idea of watching your life ebb away the way I had to sit there-- sit there and watch my boy's life just...

Damon: Did you even know that that was his name? Elias.

----------------------------------------------------------------------------

(Intercom beeps)

Frederick: Yes, Eleanor. (Sighs) okay. No, that's fine. Send him in.

Frederick: Marsino, I really don't have time.

Bobby: Well, make time, Freddy.

Frederick: You know, every time you open your mouth, you confirm my opinion of you.

Bobby: I'm not here to be polite. I'm here to straighten you out.

Frederick: Really?

Bobby: I am going to be your son-in-law.

Frederick: God. Don't remind me.

Bobby: Well, it's a fact. And you not liking it isn't gonna change it at all. Now the question is, can you get over yourself long enough to start acting like Brittany’s father?

Frederick: What I'm trying to get over is what's happening to my daughter. And so far, I'm not doing very well.

Bobby: Yeah, you know, I noticed. She doesn't hear anything from you-- no good wishes, no "can we help with anything?" Nothing, just "have a nice life." You know what? Not even that. It's more like, "we know you're gonna have a lousy life, so see you later."

Frederick: You think I want it like this? I am utterly depressed, as is my wife, because we had something so much different in mind for our daughter.

Bobby: Well, that's not the way it works. This is the big handoff, Freddy. This is where Daddy steps back and let's somebody else take over.

Frederick: Yeah, I get that. You're gonna be Brittany’s Daddy now. Lord knows, you're old enough.

Bobby: You know what? I really just wanna knock some sense into you.

Frederick: Yeah, go ahead. Go ahead, Marsino. You think I'd be surprised? Just the kind of behavior I expect from you. While we're at it, have you smacked Brittany yet?

--------------------------------------------------------------------------------------

(Telephone rings)

Kevin: Hello. Where are you? Hold on.

Kevin: Don't you have school?

Daniel: I am so ticked off at my mom. You know, we don't see each other for like 11 years, and then when we start to connect, she starts bossing me around like I'm her slave or something, you know, treating me like a little kid. Said she was gonna move out of her boyfriend's apartment so, uh, so she could be with me. She did. Do I ever see her? No. She comes home whenever she wants to nag me. You know, it's like she got me right where she wants me, and now she's just making Damon the center of her universe. Are you listening to me?

Kevin: Yeah, I heard you. It's not like your mother stole anything from you like my stupid brother.

Daniel: What are you talking about? You don't have anything to steal, do you?

-------------------------------------------------------------------------

Brittany: Whoa!

Rose: Wow!

Brittany: Who gave me this?

Rose: Don't look at me.

Brittany: Brenda?

Brenda: Do you like it?

Rose: The question is will Bobby like it?

Woman: Oh, are you kidding? Men like all this kind of stuff.

Brenda: Yeah, as long as it's easy to get off.

Rose: Okay, mine next.

Rose: What's wrong?

Brittany: It just means so much, having all of you here. I've been so crazed lately, I didn't even think I'd have a bridal shower.

Brenda: Well, you know what? If Bobby hadn't arranged this, we would've.

Woman #2: Yeah.

Woman: We gotta send our girl off in style.

Woman #3: Hear, hear.

Brittany: Oh. Well, thank you, all of you.

Brenda: Okay, enough with the crying now. There'll be plenty of time for that after the honeymoon.

Brittany: Oh, Rose, it's gorgeous.

Rose: It's a gift from my mother. I thought you might like to wear it walking down the aisle, you know, as something borrowed.

Brittany: Oh, Rose, I would be honored. I'll take very good care of it. Thank you so much.

Brenda: Oh, I didn't realize we were gonna do all the traditional stuff. I mean, nobody gave Brittany anything old.

Brittany: Well, Wendy gave me that Frank Sinatra cd. Those songs are old.

Brenda: That's true.

Rose: And the lingerie was blue.

Brenda: Yes, it was.

Lauren: And then I have something that's new.

Brittany: Lauren! What are you doin' here?

Lauren: How you doin'? Well, this is for you, honey.

Brittany: What is it?

Lauren: Open it.

Lauren: I mean, I can't take all the credit for it, because Bobby told Katherine that you hadn't found a dress yet, and Katherine told me. I hope you like it.

Brittany: Lauren, you didn't? Oh! Oh, my gosh, it's beautiful.

Lauren: Okay, if you don't like it, we can go right back to the store, and I won't be offended. I promise.

Brittany: No, it's perfect. I love it! You're such a lifesaver. Thank you so much, Lauren!

Lauren: Oh, honey, you're so welcome.

Brittany: Thank you.

Lauren: Oh.

---------------------------------------------------------

Frederick: You're a violent man, Marsino.

Bobby: I have never raised a hand to your daughter.

Frederick: Yeah, well, right now you think you're in love, so you talk the talk. I just wonder what's gonna happen when the glow wears off and the day-to-day business of being a husband starts to get old.

Bobby: I've been through a lot in my lifetime, and I've never hit a woman. I'm not about to start now or ever. But I don't know why we're talking about this, 'cause I'm here to talk about the way that you treat your daughter. Talk about abuse. Every time that she does something that you don't think she should do, you make her feel miserable, you take away your love, your best wishes for her future. Now you think that's any different than hitting her? It's not.

Frederick: I'm not going to condone the marriage. It simply isn't going to happen.

Bobby: What, do you think you're the first father that didn't approve of the man that your daughter was gonna marry? Look, Freddy, you raised a terrific girl. Brittany's an incredible woman. And she's gonna have a good life. I guarantee it.

Frederick: Oh, well, that makes me feel better.

Bobby: Yeah, well, you feel better. 'Cause this is the part where you let go. And you let me take her hand and guide her through the rest of her life. Now you gotta stop feeling sorry for yourself and start thinking about Brittany for a change. 'Cause I'm telling you, Freddy, if you shut her out right now, if you make her feel bad for something that she's decided to do, something that she is going to do because it makes her happy... well, that's a crummy way to end all these years that you spent as a family together. Now I'm not gonna say another thing, but I want you to think about that.

-------------------------------------------------------------------------------------

Paul: How have you been, Katherine?

Kay: Fine, just fine. Paul, um, I've finally decided that, uh, all of my suspicions about Arthur are just-- they're just nonsense. Sit down. Please, sit down.

Paul: Uh, thanks. You decided this when?

Kay: Well, soon after I asked you to investigate him. I-I suppose, uh, I thought when you told me what you had to say, that it would put all those nagging doubts to rest, and, I don't know, restore my--my peace of mind. And it will, won't it, Paul?

Paul: Well, I have the report that you asked for, but, um... I'm afraid it's not exactly what you want to hear.

-------------------------------------------------------------------------

Kevin: I'm talking about Lauren, jerk face. What do you think? I was out last night. I came back and saw Lauren here with Michael, practically naked.

Daniel: Okay, that's pretty whacked.

Kevin: Yeah, yeah, it's pretty whacked. You know, if Michael would've just kept his slimy hands off of her, I know that, in my heart of hearts, Lauren would've eventually been mine. You know, she would've realized that my love for her was true, but... you know, Michael says to me, "I'm taking her out to dinner." Dinner! He's a lying bastard. It made me so sick to see the two of them just cozied up together on the couch, you know?

Daniel: Yeah, well, you know what they say. There's plenty of fish in the sea.

Kevin: You know, if it wasn't for me, the two of them wouldn't even be together. What am I getting out of it, huh? You know what? Nobody... nobody rips off Kevin Fisher and gets away with it. That's just the way it works, man.

Daniel: What, are you thinking about doing a number on your brother?

Kevin: No, no, no, he's my half-brother. It's only gonna be half a number. But it is gonna be half of something that is so good...

Kevin: If we put our heads together, we can come up with something that is so incredibly twisted. Something that'll really jack him up, you know? What do you say, Danny boy, are you in?

----------------------------------------------------------------------

Dominic: I'll be buried with the memory of what I did to Elias. Aah! (Groaning)

Damon: How could you defile that innocent little boy's name?

Dominic: Get it over with.

Damon: Yes. Let’s.

--------------------------------------------------------------------

Next on "The Young and the Restless"...

Harrison: I'm Arthur Hendricks' stepson.

Jill: Oh, my God. Really?

Dominic: If you're determined to kill me, there's nothing I can do about it.

Man: (Grunting)

Devon: Hey.

Back to The TV MegaSite's Y&R Site

Try our short recaps, detailed updates, and best lines!

Advertising Info | F.A.Q. | Credits | Search | Site MapWhat's New
Contact Us
| Jobs | Business Plan | Privacy | Mailing Lists

Do you love our site? Hate it? Have a question?  Please send us email at feedback@tvmegasite.net

      

Please visit our partner sites:

Suzann.com  Bella Online
The Scorpio Files
Hunt Block.com (Home of Hunt's Blockheads)

Amazon Honor System Click Here to Pay Learn More  

Main Navigation within The TV MegaSite:

Home | Daytime Soaps | Primetime TV | Soap MegaLinks | Trading