OLTL Transcript Tuesday 6/14/11

One Life to Live Transcript Tuesday 6/14/11

PLEASE CLICK TO DONATE TO OUR SITE!!!!

Episode # 10958

Provided By Suzanne
Proofread By Gisele

Ford: James thinks I'm falling in love with you, but he's wrong. I already have. So, you make it your mission to belittle, insult, and berate me every chance you get. Now I've given you enough ammo to tear me to shreds. So go ahead. I'm all yours.

Tess: Fine, you stupid, waxed, thick-necked, muscle-headed wiener-wearing man whore! I love you, too.

Brody: I'm sorry Liam wasn't awake. I was hoping seeing our son might cheer you up.

Natalie: I'm fine.

Brody: Natalie, you didn't say two words on the way home from the hospital. What's wrong?

Natalie: My dad's sick. He even told me his dying wish.

[Monitor beeping]

[Door slams]

Nora: If you think you are getting my son's heart, you are out of your mind!

Clint: What are you talking about?

Nora: Oh, don't play dumb with me. You get the doctors to convince us to pull the plug on Matthew?

Clint: Pull the plug?

Nora: Haven't you taken enough from us? We are not gonna let our son die so that you can live!

Clint: Nora, what's happened? What happened to Matthew?

Bo: The doctors are trying to persuade us to take Matthew off life support so that his heart can save Clint. They say he's a near perfect match.

Viki: Is there really so little chance that he'll recover?

Bo: That's what the doctors say. Nora refuses to believe that because she believes that Matthew's gonna get better.

Viki: And you? My God, what are you going to do?

Brody: I'm so sorry about your dad. There's still a chance he could get a new heart, right?

Natalie: That's what Joey and me thought, but Dad's not holding out any hope. And what's worse is he forced me to make a promise that I can't keep.

Brody: What was it?

Natalie: Not to give up on John. So I tried. John and I had this long talk, and we just realized it wasn't gonna work. And we agreed that it was it, that it was really over between us.

John: Oh, Manning, you got a big decision to make. You can either go back to your cell and all the powdered eggs you can eat, or you can tell me everything you know about Marty Saybrooke. Hello.

Téa: Hello. Don't answer that. Time's up, Detective. You can't hold Todd any longer. You have to let him go.

Jack: Hey, Brad. Dude, I got the perfect alibi. I'm visiting my dad in jail. Exactly. Now my dad, my stepmom, and a roomful of cops can all swear I was nowhere near the house where we trapped Wheezy.

[Pounding]

Gigi: Jack? [Pounding] Are you there? Hello! Anybody! When I get my hands on that kid...oooh! He wanted to lure Shane down here. What if Shane was stuck in this basement instead of me?

Rex: So, where's your mom? Didn't she come with you in the limo?

Shane: She needed more time to get ready.

Roxy: You know us gals. We all want to look our best for the big day.

Shane: Yeah, but she called a little while ago and said that she was almost ready. She said she had a couple of things to take care of first, though.

Gigi: Come on. Please. Please get a signal. Damn it! Hello! Anybody! It's not Shane down here, ok? It's his mother. And you're going to be in huge trouble if you do not open this door right now! Hello?

Bo: I have no idea what I'm gonna do. Every time someone asks me to make a decision, all I can do is look at Matthew in there and...

Viki: I don't believe this. I've always loved Matthew.

Bo: He's a great kid.

Viki: Mm-hmm.

Bo: But I'm not sure that he's still in there.

Viki: I understand that, you know. That's the way it was with Ben.

Bo: When you needed Ben's heart, he just let go, didn't he?

Viki: Yeah, I guess. But you know, Bo, he'd been in a coma for so long. The situation was completely different.

Bo: Ben--he was a good man. He was a good brother.

Viki: Matthew's a child. And for you to have to make this decision, after Clint treated you so miserably...

Bo: Well, Nora--it's not hard for her, because she won't even consider letting Matthew go to save Clint.

Viki: What about you? Are you considering it?

Nora: You expect me to believe that you don't know what's happened to Matthew?

Clint: I honestly don't.

Nora: Oh, please!

Clint: Oh, God, maybe my family is protecting me. Maybe they don't know, but it doesn't matter. Tell me. What has happened to Matthew? And why would you say anything about giving me his heart?

Nora: Because he had bleeding on his brain.

Clint: Oh, God, how? What caused that?

Nora: I don't know. One minute he's talking to us, and the next he's in surgery, and now he has almost no brain activity. Machines are keeping him alive.

Ford: Did I just--did I just hear you right?

Tess: So what? You think I'm happy about it?

Ford: You're smiling.

Tess: Well, so are you. I didn't even want to admit it. I didn't even know I felt this way until Bess made me face my feelings. God, she thinks that she knows everything. I told her she was mental, but she wouldn't shut up. Then I finally copped to my feelings. She thinks that it's a big mistake that you and I are falling in love.

Ford: Yeah. James said the same thing, too.

Tess: Yeah? Do you think they're right?

Natalie: I am so sorry, Brody. I know that we had a deal after we kissed. We said that I wasn't gonna give up on John and you weren't gonna give up on Jessica.

Brody: I remember.

Natalie: I thought that John and I had a real chance. He's not even angry with me anymore. He's had time for it all to sink in and think about it rationally, and he even kissed me.

Brody: That's good, right?

Natalie: It was... in the moment. But the bottom line is, John can't accept the fact that Liam is yours and not his.

Brody: I'm so sorry. I was sure that you and John would find a way to work through it. I don't know if it makes you feel any better, but I can't hold up my end of the deal either.

Natalie: What do you mean?

Brody: I've given up on Jessica.

Téa: You do not have enough to hold him.

John: He was at the airfield where Marty escaped. I'm not holding him. We're charging him with aiding and abetting a fugitive.

Téa: Well, it'll never hold up in court.

John: That's not for me to decide, but I'm pretty sure a judge is gonna send him back to Statesville. Unless he wants to tell me what he knows.

Marty's voice: I have to tell John...that Liam isn't Brody's son. He's his. John is Liam's father.

Téa: You are not going to coerce a confession out of my client.

Todd: Actually, I do have something to say to John.

Jack: Yeah, that basement was disgusting. Nothing but spider webs and dust. Wheezy's gotta be wheezing by now.

Rex: Gigi's not picking up.

Roxy: Maybe it's like Shane said, you know. She's running an errand. At least that's what she told me.

Rex: How did you end up here again?

Roxy: Honey, I told you, I'm here for the bride. I dropped in on Gigi, and she told me about this little shindig, then she practically begged me to be her maid of honor.

Rex: She did?

Roxy: Mm-hmm. I know you wanted it very quiet and private, and maybe now you think of me as a fake parent and not the real gynecological deal, but Echo is M.I.A. and Clint--

Rex: Is on his deathbed and still thinks I'm after his money.

Roxy: Honey, I want you to know, I got enough love in my heart for both of them. And believe me, I don't think there's a real parent anywhere that could be any happier than I am for you.

Rex: I'm glad you're here, Rox.

Shane: Me too.

Rex: I think we have all the family we need right here.

Shane: Yeah, except for Mom.

Roxy: Wait a second! I know what's keeping her.

Gigi: I don't smell gas. Carbon monoxide. The silent killer? Oh, I gotta turn this baby off! Aah! Oh, God.

Ford: I don't care if it's a mistake. I can't stop how I feel about you.

Tess: Oh, me, neither, and, believe me, I've tried.

Ford: Uh-huh.

Tess: Bess keeps on saying that I'm temporary and that I'm not even a real person.

Ford: God, I hate it when people say that. How can you not be a real person? I mean, look at you. You're crude, selfish, petty, and you got a mean streak a mile wide.

Tess: Wow, you sure do know how to make a girl feel special.

Ford: I mean, there's something about you.

Tess: There's something about you, too. Bobby, every time I've made it out before, I've had to go back in and let Jessica take over, but this time--

Ford: You're still here, aren't you? They locked you up, they straitjacketed you, and they zapped you, and you're still here. You're not going anywhere, are you?

Tess: Nope. No. I'm not.

Brody: Every day, Tess digs in a little more, and every day, there's less and less of Jess, and I can't keep hoping she's gonna come strolling down that hallway into the bedroom that we used to share.

Natalie: I know how much that hurts.

Brody: If I thought there was any hope, any hope-- but it's over. I have to move on, just like you do.

Natalie: So...what happens next?

John: You got something to say about Marty, spit it out.

Jack: You've got it all wrong, McPain. My dad would never help Marty Saybrooke. Why would he?

Téa: Jack has a good point. Why would Todd help Marty, and, more importantly, why would Marty accept his help? Look. You have no proof that Todd aided Marty's escape. It will never hold up in court, Detective, I'm telling you.

John: I'm willing to roll the dice if you are.

Téa: You're holding Todd because you don't like him. It's personal. So either let him go right now, or I'll walk over to the courthouse and report you for unlawful prosecution and abuse of authority.

Brody: What happens next, you settle back in here, and you be a mom to Liam. Marty put you and our little boy through so much.

Natalie: I just wish that Marty hadn't gotten away.

Brody: Well, I don't think you have to worry. Not even Marty is crazy enough to come back and try to hurt you again.

Natalie: No. It's not that. It's just that she kept going on and on about how-- I just want to know what she meant when she said that she was responsible for breaking up John and me. It's just that what's bugging me is, I feel like I know what it is.

Roxy: Wait a second. I bet it has something to do with that tape recorder that I gave her.

Rex: What tape recorder?

Roxy: Well, it was my maid of honor gift to her, and when she saw the tape, she thought it was something that you put somewheres.

Rex: What? Put somewheres what?

Roxy: I don't know. I don't know.

Rex: Hold on. Wait. All right. Now, there was a mix-up with a tape from Dr. Buhari's office.

Shane: Wait. You mean from when Mom stole the tape from my session, because she wanted to hear what I told the shrink?

Roxy: She what?

Rex: Right, only it turned out that it wasn't a tape from your session. It was really Marty Saybrooke's. How did you get it?

Roxy: Oh, I found it in Angel Square, and I didn't listen to it. I mean, I just figured music was on it, but if it was Marty Saybrooke, then I'd have to run it backwards to try to understand what she was talking about.

Rex: Ok. So you think that Gigi is late to her own wedding because she's listening to this.

Roxy: You got a better guess?

Rex: Nope.

Gigi: Please, please do the trick. Please. Oh, God, no. No, no, no, no, no! No. This can't be happening. Oh, this can't be happening. Oh, my God, I'm supposed to be marrying the man I love right now. God...

Clint: That kid is such a fighter, but now he's not gonna come back? Is that what they're saying?

Nora: No. No. He is coming back, and we will not kill our son so that you can live.

Clint: Nora, I would never want you to do that.

Bo: I just wish that Matthew would wake up. Nora believes he will absolutely.

Viki: What do you believe?

Bo: I don't believe he's coming back, Viki. Nora thinks I'm giving up.

Viki: No. You're not. You're not, ok? She just hasn't come to terms with this.

Bo: You know, I'd wait longer, keep him on life support, pray for a miracle, and just give him every chance, and then this came up. Matthew's heart could save my brother's life. I don't know what to do.

Viki: It's an impossible decision.

Bo: If I let Clint die and then Matthew doesn't come back, it's like I've killed my brother...

Viki: No.

Bo: But how do you give up on a child? How do you let your child go?

Tess: I've never kissed a nun before.

Ford: And I've never kissed a girl in a padded cell before.

Tess: Yeah? I thought you'd done it all.

Ford: Oh, I think everything with you counts as uncharted territory. Come on. I got to get you out of here.

Tess: Yeah, quickly, before that 7-faced Pollyanna Viki shows up and lets them zap me again. She says that she's given up trying, but I don't buy it. I got to tell you, Bobby, when I was waking up from that electroshock therapy, I could feel Jessica trying to claw her way back. I don't think I could go through it again without her getting out.

Ford: You won't have to. I've got a plan.

Brody: Want my advice? Forget about Marty. She would do anything to torture you, and what better way to make you a little crazy than to claim that she broke up you and John?

Natalie: Yeah. What difference does it make, anyway? It's not like John is ever coming back to me.

Brody: So you focus on life with our son, and you forget about Marty and John.

Natalie: So what about you? What's next for you?

Brody: I've been thinking, and I've made a decision.

Natalie: What is it?

Brody: I'm moving out of Llanfair.

John: Ok, buddy. Téa is gone. The big show is over. You said you had something to tell me. What is it?

Todd: Yeah. I got something to tell you... and it's just gonna rock your world.

Rex: Her phone is not even ringing. It's just going straight to voicemail. It's one thing for Gigi to be late.

Shane: But she always keeps her phone on in case I need to call her. What do you think happened to her, Dad?

Gigi: Help! Anybody? Please! Oh... oh, God. Oh, my God, I could-- I could die. I could die down here. Oh, my God, I could really-- I could really die. I could really--oh! Dear God, please, please, please let me be a mother to my son... and let me be a wife, please, to the man I love. Oh, God!

Rex: I'm gonna go look for her.

Roxy: Oh, yeah, and miss your own wedding? I'm sure Geeg is gonna be here any minute.

Jack: Wheezy, well, what the hell are you doing here?

Shane: What do you mean? Where else would I be?

Gigi: Name of the father, the son, and the holy spirit, amen. Damn you, Jack Manning! Rex is gonna need to know you did this in case I can't-- in case I can't tell him. Oh... oh, batteries.

Dr. Buhari's voice: Marty, we talked about this.

Marty's voice: This isn't right. I don't deserve this, not after everything I did to put an end to John and Natalie. I deserve to be with John.

Gigi: Oh, my God. This is Marty's session with Dr. Buhari. Oh, God, I can't tape over this. What if she said something important? Maybe she'll explain how she broke up John and Natalie. I need to hear this. Ok. We'll all listen to it. I got to find a way to get the hell out of here.

Viki: Unfortunately, I know all too well how difficult it is to let a child go, but to let Matthew go to save Clint--

Bo: And he's my brother, Viki.

Viki: I know, and he was my husband and the father of my children, which is why I still cannot fathom the terrible things he did.

Bo: But if Clint is such a bastard, why is this so hard?

Viki: I think when you love someone, no matter what they do to you or how angry you are with them, you know, you take the bad with the good, and Clint is so ill now, I think we're feeling all those things.

Bo: But what should I do?

Clint: I love Matthew. I couldn't love him more if he were my own son. I took the blame for killing Eddie Ford because I wanted Matthew to have his life, and now that you're telling-- Nora, no matter what happens, no matter how bad it gets, no matter how bad it looks, do not let him go, not for anyone, especially not for me.

Nora: Don't worry, Clint. Matthew's heart will never be beating anywhere but in his own chest.

Ford: Sister, Sister, come quick.

Nun: Sister? What was that?

Ford: Sister, Jessica Brennan. I think she's having a seizure. Come quick.

Nun: I'll call the orderlies.

Ford: No. There's no time. We need to help her now. Come closer. I don't think she's breathing.

Nun: Stay back. This one is the girl who cried wolf, always claiming she needs help when she doesn't.

Natalie: What do you mean, you're moving out of Llanfair?

Brody: I moved in to be with Ryder, and I stayed because I thought Tess would leave and Jessica would come back, but it's clear Tess isn't going anywhere. So it doesn't make sense for me to stay here in this house with your family. I don't belong here.

Natalie: But what about Liam? You're his father.

John: You gonna talk, or what?

Todd: Oh, yeah. Yeah. I'm just gonna sing like a canary. When I'm done, you are not gonna know what hit you.

John: I'm excited. Let's hear it.

Todd: Well, first, we have to go over a couple things. I want you to drop all the charges against me, and then I need you to guarantee me full immunity.

Téa: Judge Wells!

Jack: Wait, wait Téa.

Shane: So answer the question. Where do you think I'm supposed to be?

Jack: Uh, I don't know.

Shane: Maybe at my house on my computer waiting for comicgurl to flirt with me?

Jack: I have no idea what you're talking about.

Shane: Oh, give it up, Jack. I know you're comicgurl15.

Rex: What's this about, Shane?

Shane: Jack has been pretending to be some girl on-line who's into comic books. "She" faked being hot for me.

Rex: You're still harassing my son?

Jack: No. No. I'm not cartoongurl or whatever. Besides, I don't have a computer because of you.

Rex: You sure it's him, Shane?

Shane: Totally. The timing was way too convenient, so I tested her. I threw out a bunch of fake comic book stuff, and she got it all wrong.

Jack: That just means she's not as big a geek as you are. That doesn't mean it was me.

Shane: Dad, I know it. Jack is comicgurl15. Even Mom believes it.

Dr. Buhari's voice: Didn't you say John and Natalie broke up because she was having another man's baby?

Marty's voice: Yes. I may have said that, but that's not the whole story.

Brody: It doesn't matter where I live. Our son will have two parents always.

Natalie: So what are you gonna do, move back to Angel Square?

Brody: Oh, wait till you see how I fix up the place. I'll get a crib and a highchair and all the million things that a baby needs, and I know you and I won't have any problems working out who gets him when.

Natalie: No. No. Of course, we won't.

Brody: It's gonna be ok, Natalie.

Natalie: Yeah. Yeah, but, I mean, what about us?

John: You tell me what you know, and then we'll talk about a deal.

Todd: No. You're not gonna get anything about Marty or anyone else, for that matter.

John: Ok. Then go to hell.

Todd: Hmm, I most likely will. At least when I get there, I'll have my children to remember me. What will you have? Oh, your kid. Oh, I'm sorry. That's right. You don't have a kid.

Dr. Buhari's voice: Marty, what are you getting at?

Marty's voice: Natalie didn't have another man's baby. She had John's.

[Click]

Gigi: Oh, my God.

Bo: Hey, honey, what happened? Where'd you go?

Nora: I went to go give Clint a piece of my mind. I thought he had pulled strings to get Matthew's heart, and as it turns out, he didn't even know that anything had happened to Matthew.

Viki: He must have been devastated when you told him.

Nora: Hi, Viki. Hi. Have you seen Matthew?

Viki: Mm-hmm. I did. Yeah.

Nora: Oh, I know he looks a little pale, but his color is getting so much better. It really is.

Viki: That's good.

Nora: Yes.

Viki: Ok. I'm gonna leave you two alone.

Nora: Oh.

Viki: Just know that I am praying for you, for all of you.

Nora: Well, thank you.

Viki: Ok.

Bo: Thanks, Viki.

Viki: See you.

Nora: Clint said he'd rather die than have Matthew's heart.

Bo: You believe him?

Nora: After everything he's done, how am I supposed to believe he loves our son when he hates his own so much?

Rex: Your mom knew what Jack was up to?

Jack: I wasn't up to--

Rex: Shut your face! Shane?

Shane: She found out right before the limo came, and she made me promise to stop writing back to Jack. Actually, I had to stop her from finding Jack and kicking his butt, and then she wouldn't let me back on the computer.

Gigi: Liam is John's son? Oh, my God. Oh, my God. Oh God. Oh, this is-- this is the answer to Natalie's prayers.

Natalie: It's just, ahem, after we kissed that second time at the hospital, we talked about-- we have feelings for each other, even though we didn't really know what to call them.

Brody: I remember. We also said that we were still in love with other people and, even though we have to let go of those people now, that doesn't necessarily mean--

Natalie: We should be together by default.

Brody: It doesn't work that way, does it?

Natalie: No. No, and we also said that things didn't have to change, right? We're good the way we are. Sorry. I guess I just got a little surprised when you said you were moving out of Llanfair.

Brody: Well, I just don't feel comfortable here anymore.

Natalie: No. I understand.

Brody: I will miss being down the hall from you.

Natalie: Yeah. I'll miss that, too.

Todd: It's funny. I haven't seen Natalie here today nor Brody. Where are they? At home! At home with their son, their beautiful son, with a beautiful baby growing closer by the day, by the minute. Babies have a way of doing that, John. Did you know that?

John: Uh-uh.

Todd: Are you ok? Are you cranky? Are you taking that out on me? Is that what this is about? You are cranky. You got attached to that kid, didn't you? You loved that kid, even though it wasn't yours. You even stood up there in front of God and the angels, and you held the kid up, and you christened the kid, and you thought it was yours, but it wasn't yours, was it? That's too bad.

Rex: Gigi said she had to run an errand?

Roxy: Uh-huh. Yeah, and she had this piece of paper. It looked like there was an address on it, I think.

Rex: And you're saying this comicgurl15 flirted with you.

Shane: Yeah.

Rex: And then you were shocked to see Shane here. Why?

Jack: No reason.

Rex: Or maybe it's because you thought Shane was with comicgurl. You tried to get Shane to meet her somewhere, didn't you?

Jack: I don't know what you're talking about.

Shane: Dad, what are you saying?

Rex: Look. I know your mom. If she thought that Jack tried to arrange you to meet this girl somewhere, she would've gone instead. Now, where is she?

Téa: Hey, what's going on?

Rex: I don't have time to explain. You have a laptop in there?

Téa: Yes, but I--what?

Rex: Sorry. It's an emergency.

Jack: Hey, you gonna let him get away with that?

Téa: Uh, hello?

Gigi: Marty, what did you do?

Dr. Buhari's voice: What is this?

Marty's voice: Natalie's original paternity test. John McBain is the baby's father.

Dr. Buhari's voice: You told me the paternity test showed it was Brody Lovett. I thought that was the reason John left Natalie.

Marty's voice: And I knew John would leave her if he thought the baby was Brody's. What was I supposed to do, let Natalie and John live happily ever after?

[Click]

Gigi: Marty changed the test. I got to-- I got to tell Natalie. It's-- 

Bo: I know Clint hasn't given us any reason to trust him...

Nora: Oh, you can say that again.

Bo: But I believe that he doesn't want Matthew's heart. Clint has got his faults, but I know that he does love our son.

Nora: Well, then we take Clint at his word. He says he doesn't want Matthew's heart, good. The matter is settled, and now you don't have to think about taking Matthew off life support. You can just concentrate on making him better and waiting for him to wake up.

Viki: Clint? How you feeling? You look kind of tired.

Clint: It's been a rough day.

Viki: Yeah. I was just in Matthew's room. Nora told me that she came to see you. God, I'm so sorry. I know how much you care about that child.

Clint: Nora swears that Matthew is gonna get better.

Viki: Yep. That's what she thinks. Yes.

Clint: Then why is anybody even talking about taking him off life support so I can have his heart?

Viki: Um, Bo is not convinced because, well, Matthew has very little brain activity.

Clint: I told Nora in no uncertain terms that I do not want Matthew's heart. I hope to God she understands that.

Viki: Even if Bo and Nora take him off life support?

Clint: Uh-uh. No. I'll wait for another heart to come along.

Viki: What if it doesn't?

[Nun moaning]

Ford: Listen. I'm really sorry about this, but we had no choice. Maybe you can find it in your heart to forgive us.

Tess: Oh, please. Every other word out of her mouth was "fire," "damn," or "hell."

Ford: Come on. I'm gonna get you out of here.

Tess: Sounds good to me.

Ford: This is it, ok? Listen. Whatever happens next, it's anybody's guess.

Tess: We're gonna go through it together, though.

Ford: That's all that matters.

Brody: I think I should go.

Natalie: Now?

Brody: Well, I don't have that much to pack, and it shouldn't take too long.

Natalie: Ok.

Brody: You should get some rest.

Natalie: Right.

Todd: Something wrong? You wanted me to talk, so I talked. You'd like to hit me, wouldn't you? I can tell. You'd like to kill me, wouldn't you? Go ahead. You know, if you do, you're gonna rot in jail, and you'll never get a chance to hear what I know.

Téa: What's going on, Jack?

Jack: I really have no idea.

Roxy: Oh, really? He's lying. Jack is Shane's "girlfriend."

Rex: Shane, do you know anything about a party?

Shane: What? No. That wasn't me. I never said that I would meet comicgurl anywhere.

Rex: Well, then your mom must have been pretending to be you. No, no. Wait. Here's the address.

Shane: You think that's where Mom is?

Rex: Bet my life on it. You better pray Gigi is ok.

Shane: What the hell did you do to my mom?

Back to The TV MegaSite's OLTL Site

Try today's OLTL best lines, short recap or detailed update!

FEEDBACK

We don't read the guestbook very often, so please don't post QUESTIONS, only COMMENTS, if you want an answer. Feel free to email us with your questions by clicking on the Feedback link above! PLEASE SIGN-->

View and Sign My Guestbook Bravenet Guestbooks

HELP SUPPORT THESE GREAT CAUSES!


Stop Global Warming!

Click to help rescue animals!

Click here to help fight hunger!
Fight hunger and malnutrition.
Donate to Action Against Hunger today!

Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign!

Click to donate to the Red Cross!
Please donate to the Red Cross to help disaster victims!

Support Wikipedia

Support Wikipedia    

Save the Net Now



Help Katrina Victims!

Main Navigation within The TV MegaSite:

Home | Daytime Soaps | Primetime TV | Soap MegaLinks | Trading