Days Transcript Wednesday 10/23/13

Days of Our Lives Transcript Wednesday 10/23/13

PLEASE CLICK TO DONATE TO OUR SITE!!!!

Episode #12197 ~ Jennifer tells Hope she wants JJ arrested; Stefano makes Daniel an offer.

Provided By Suzanne

Daniel: Yeah, come on in.

Stefano: I hope I am not interrupting.

Daniel: Uh, no, no. What can I do for you, Mr. DiMera?

Stefano: [Sighs] Well... I, uh-- I have come to thank you in person for the great work you did in saving my son's life. It is something that I will never forget.

Daniel: Well, it was a little dicey there for a while, but Chad's strong, he pulled through. Good outcome for all. I appreciate your stopping by, though. Uh...thanks. Um, is there something I ca--

Stefano: Dr. Jonas, I'm a man who believes in paying his debts.

Daniel: You don't owe me anything.

Stefano: Yes, but I would like to help because I understand that you have a problem... uh, that I could fix.

JJ: You taste like booze.

Theresa: It's good, right? Come on, drink up. Although I gotta admit this really isn't doing it for me tonight. So did you bring anything cool? Coke? Maybe some of that good weed?

JJ: Theresa, if I get caught with almost anything, I go straight to prison.

Theresa: [Chuckles] Who's talking about getting caught? I'm talking about having some fun. Come on, did you bring anything?

JJ: Man, every time you say you want to hook up, it's-- it's always about me doing something for you.

Theresa: Well, actually, there is something I want you to do for me.

Abigail: If you call the cops, if you put JJ in prison, I will never speak to you again. You'll be saying good-bye to your son and to your daughter. Is that really what you want, mom?

Jennifer: I have to help your brother before it's too late.

Abigail: Mom, no--

[Cell phone ringing]

Hope: Hey, cuz. What's up?

Jennifer: Hey. I need to talk to you as a detective...about JJ.

Brady: All right, here it is. Nicole said something. She said that while you and I were broken up... you had an affair with someone and lied to me about it.

Kristen: That is so disgusting. I mean, you know it's not true, right? I mean, you believe that's not true?

Brady: Of course.

Kristen: Brady...

Brady: Of course.

Kristen: This is really important, okay? You have to be completely honest with me. There's not a part of you, right-- I mean, not even a small part that believes I slept with someone else, right?

Eric: What do you mean there was no harm done? What you did was-- it was horrible, it was vile.

Nicole: Eric, what is it that you think I--

Eric: It's not what I think, Nicole, it's what I know! You raped me.

Nicole: What? But you didn't just say that I--

Eric: I said exactly what I meant. You raped me.

Nicole: Eric, I don't--

EJ: I know you don't like what it sounds like, but when you drug somebody, you throw their mind into total chaos...

Nicole: What?

Eric: Making them so disoriented that they don't even know what's going on or why. You climb into their bed... and you have sex with them! It's called rape, Nicole. Rape!

Jennifer: Baby, I am begging you to understand what I'm trying to do.

Abigail: Mom... you are telling yourself that you have to send JJ to prison because you think that he might do something someday. As if you can predict the future, mom?

Jennifer: Honey, my son... if he goes to prison, I will die. He is my baby.

Abigail: Then don't send him there, mom, don't do it!

Jennifer: No, but this isn't about my life, it's about his life. And this is my priority. He is my priority, and I am not gonna let him destroy his life by doing something and--

Abigail: Oh, so you don't want to destroy his life? So sending him to prison isn't gonna destroy JJ's life, mom? Spending years with the thugs and thieves and murderers... yeah, yeah, that's really gonna straighten him out, mom.

JJ: I, uh...

Theresa: What's wrong?

JJ: Uh, just-- just family stuff. You know, it's no biggie.

Theresa: No.

JJ: No biggie.

Theresa: Families are nothing but trouble. Come on, you need to relax. Drink up.

JJ: Yeah, yeah, relax. Uh, why don't we, uh, smoke something?

Theresa: Oh, hey, you did bring the good stuff. All right, let's do it. [Chuckles] See, this is the JJ I know and love.

Brady: Damn it, I'm sorry. I knew--I knew this would make you upset.

Kristen: Listen to me. Listen to me, please. I have to know, is there any part of you that doubts me at all?

Brady: No. Come here. Come here.

Kristen: Are you sure?

Brady: Listen to me. No, no. There's zero doubt, all right? Nicole's a liar. Why would I believe her anyway?

Kristen: Well, you shouldn't.

Brady: The weird thing is, is she knows that I told you about sleeping with her while we were apart.

Kristen: Right, but I've gotten past that.

Brady: Right, so if you were with some guy during that time, you would have obviously told me about it.

Kristen: Yeah.

Brady: I asked you about it pot-blank, remember?

Kristen: I know. Yes, I know you did.

Brady: And you said, "no, I wasn't with anybody."

Kristen: Right.

Brady: But she's Nicole. She still thinks you're lying about it.

Kristen: Yeah. She's evil.

Nicole: Can we just sit down and talk about this quietly? Rationally?

Eric: How about honestly, Nicole?

Nicole: Of course. Okay, but... Eric... honestly, what you're-- what you're trying to tell me right now, it doesn't make any sense to me.

Eric: What, rape?

Nicole: You--you know how I feel about you. You--you heard me talking to Brady. I could never do anything to hurt you. How could you think I could do something like that?

Eric: I didn't want to! I fought it. Even when the evidence began piling up, except for today, I finally accepted the truth... about what you did. About who you really are. Of all the places in your house...

Jennifer: I just feel like I don't have a choice. So I need you to find JJ, and I need you to arrest him.

Hope: What--

Jennifer: Because he is going to hurt himself, and he will hurt anyone that gets in his way right now.

Hope: Wait a second--

Jennifer: I know it sounds harsh, but it is the right thing to do. Hope, I don't know, maybe if I were harder on him a long time ago, I could have prevented all of this.

Hope: Oh, no, you don't know that.

Jennifer: But I do know that I can't let this get any worse. So you need to find him tonight.

Hope: Any idea where he is?

Jennifer: Oh, if I have to bet, he's with Theresa.

Theresa: You know, I can't stop thinking about you smashing all the windows at the Horton town square. Is that 'cause they were selling your dad's book?

JJ: Um, it just turns out that my dad wasn't exactly a stand-up guy.

Theresa: Yeah, mine sucked too. He was always off saving the world or the president or the queen or somebody... leaving me with my mom, who is so--so rigid, she could pass for a statue.

JJ: [Chuckles] That's just like mine.

Theresa: We are kind of a pair, huh? Ditchy dads and bitchy moms. Oh, God, I am so baked.

JJ: Can we, uh, not talk about family stuff...you know?

Theresa: Yeah, come on. You wanna have some fun?

[Whoosh]

JJ: Did you hear that?

Theresa: What?

JJ: The noise.

Theresa: What, the ventilation system?

JJ: No, no, no. What if--what if someone is checking out the place? You know, what if they're spying on us?

Theresa: Relax.

JJ: No, no, we just, uh-- we gotta--we gotta open up the windows, you know, get the pot smell out just to be safe.

Theresa: Nobody's coming.

[Thud]

JJ: Did you hear that? That sound...

Theresa: [Chuckles]

Daniel: Uh, look, I appreciate your gratitude, and yeah, I understand that you love Chad very much. I have a young son myself. But as I said, you don't owe me anything.

Stefano: Yes, but I would like to help you in whatever way I can.

Daniel: I really don't need your help.

Stefano: It involves a certain woman who's giving you trouble. Now, believe me, no one will know about how we get rid of your problem. The DiMeras are known to be discreet.

Theresa: [Sighs] Man, you really gotta chill. There's nobody out there.

JJ: I heard something.

Theresa: No, you did not. This place is like a morgue after 9:00. Look, what did I tell you? Nobody's there.

JJ: You've gotta close the door, 'cause if a cop walks by, he'll smell the weed.

Theresa: What, you think a cop is just gonna come walking down the corridor? Yeah, right. Come on, you need to stop being so paranoid and drink up. You gotta get down.

JJ: No, I'm just-- I'm worried about-- whoa, uh, I'll be right back.

Theresa: [Sighs]

Brady: It's--it's sad. It's sad I had to tell her that I didn't want her in my life anymore. She's not acting like a friend of mine.

Kristen: You know what I think? I love you, and I want you to be happy, and I want your life to be perfect, so if dumping a so-called friend that makes your life miserable does the trick, good riddance, right?

Brady: Right. Right.

Kristen: She's nothing but a disgusting lowlife loser who likes nothing more than to wreck people's lives and make sure nothing works out for them ever. And she just takes such pleasure in it, and I hate her guts!

Brady: Honey, Nicole doesn't usually get to you this badly. What's really going on?

Nicole: Eric, is this what you think you remember that happened at the capital that night? Because if it is, it's sounding like some distorted version--

Eric: It's not what I think I remember, it's what I know. Frankly, I don't even know if I want to stand here. Nicole, I demand an answer right now!

Nicole: Okay, all right. I understand that, all right? Just let me say something. Maybe you feel like this because you heard what I said to Brady. I've loved you all along, and I-- I have tried to hide it, not to mention fight it.

Eric: You lost control. You followed me to the state capital, you drugged me, you had sex with me!

Nicole: No, no, I did not do that, I did not do that!

Eric: No, stop! Just stop lying! You were in my hotel room. You saw how sick I was, and it was all because of you.

Nicole: No! No! No! No! Just back up a minute. I came to the capital because you forgot your notes for the meeting. Do you remember that? I tried faxing it, but the people who work at the hotel, they were just a bunch of idiots. So I jumped in the car, and I broke every speed limit possible to get you your notes! And when I finally found you in that hotel room, my God! You were drenched in sweat. Your eyes were glassy, you could barely speak. I was so scared.

Eric: Of course you were, because you were afraid the drugs you gave me were killing me. You already had sex with me. You got what you came for. And you were afraid. You were afraid that I was-- that I was gonna die because of the drugs that you gave me! Don't just stand there, say something.

Nicole: You honestly believe that?

Brady: What's wrong? This isn't just about Nicole, is it?

Kristen: No, it isn't. I told you that I'd seen that fertility specialist, remember? You know?

Brady: Yeah.

Kristen: And the test that was my last best hope came back today. Negative.

Brady: I'm sorry. I know how much you wanted the answer to be yes. But we will do anything you want when it comes to k ks, okay? You know that.

Kristen: I do. Mm-hmm.

Brady: I love you. That's what matters to me. Nothing's ever gonna change that, okay?

Kristen: Okay.

Brady: All right.

Eric: Of course, I believe it. Because it's what happened.

Nicole: But it-- how could you? How could you think I could do something like that to you?

Eric: Because I investigated. I found out the truth. Nicole, I spoke to a clerk who was on duty that night. I questioned her about a certain woman-- a woman that I happened to run into in the lobby. She had dark brown hair. It was actually a wig. She kept her back to me most of the time, but she spoke with a fake accent. She almost started to run away when I spoke to her. The clerk on duty said she insisted on having the room right next to mine. Does that sound familiar?

Nicole: No, because that woman was not me.

Eric: Yeah, well, that woman in the wig, well, she checked out and was never seen again. But then, coincidentally, you showed up and appeared to be in some kind of shock that I was so sick-- violently ill in my room.

Nicole: I was shocked. I called the ambulance.

Eric: Yeah, and insisted that they take me all the way back to Salem.

Nicole: Because I wanted you to get the best treatment!

Eric: Or maybe that time would pass and that drug would fade away.

Nicole: No.

Eric: Nicole, deny it all you want to, but you know what? You tripped yourself up that night, and I don't have a clue why. A guilty slip-up, whatever, but you did it.

Nicole: Did what?

Eric: The name the woman in the wig used when she registered was Fay Taylor.

Hope: All right, listen up. This entire conversation, it's off the record. You want to get more formal later, fine. But everything said here was family, not police, got it?

Jennifer: Yes.

Hope: Okay, as far as JJ, there's something I'd like to try.

Jennifer: Okay, please, I'll try anything.

Hope: I think I might have some leverage with Theresa. I'm gonna go see her. I'm gonna go talk to her. If JJ's there, I'm gonna do everything I possibly can to bring him home to you.

Jennifer: Okay, that would be great.

Hope: All right, let's give it a try. If it works, fantastic. If it doesn't, then you can decide if you want to take the next step.

Maggie: Oh, hi there. Hi, gorgeous. Oh, my goodness, what's wrong? Is it Chad? Something happen?

Abigail: No, no, it's not Chad. It's me. It's me and my stupid family.

Maggie: Come on in, sweetheart. Look, I know things have been pretty rough at your house because of JJ.

Abigail: Yeah, it's-- it's not JJ. It's my mom. Aunt Maggie, please, you have to talk to her. You have to make her understand that she is doing the worst possible thing.

Theresa: What the hell is he doing in there? What a waste of a good buzz. Hmm. Hello, Mr. Voice mail, it's me. Did anyone ever tell you you have a really sexy voice? I'll bet you they have. You have great eyes too. You know what they call you at the hospital? "Dr. What a waste." Because you keep wasting your time looking at people who don't want to look back. Hey, I knew you blew me off earlier, but guess what. Your replacement's turning out to be a waste. So if you want to come over, I'll give you another chance. Are you listening to me? Come on, all you have to do is answer and talk to me. You just pick up. Come on, Danny. Come on, Danny-boy. Pick up.

[Knock at door]

[Sets phone down]

Theresa: Hmm. I bet he was just listening outside the door the whole time.

Maggie: I know it's painful. I know how much you love him. I love him too. But see, Jennifer's trying to teach him that he is vulnerable. And he's vulnerable because he makes all the wrong choices.

Abigail: No, no. No, he is just confused right now. He's--he's been this way ever since dad died. It turned his whole world upside down. It crushed him. And what JJ really needs right now is time so that he can just...figure--

Maggie: No. No! Abigail, he doesn't need time. If he doesn't change, he's gonna destroy himself. Your mom is putting pressure on him to decide. He's at a crossroads here. Does he go to prison? Does he ask for help? Does he trust in her love for him? Does he find another way to live?

Abigail: I can't let this happen to him. I can't let my brother go through this.

Maggie: Sweetheart, you may not have a choice.

Abigail: The hell I don't.

Hope: I'd like to come in and talk. For a few minutes--

Theresa: Yeah, you know what? Unless you have a search warrant, we'll just talk out here. Two minutes.

Hope: I'm not here as a cop. This is family.

Theresa: Oh.

Hope: It's about JJ.

Theresa: Oh, that loser?

Hope: Have you seen him?

Theresa: No, and I don't want to. I mean, look, I've got you and the rest of my loving family just looking for a reason to ship me back to L.A. So why would I hang out with some juvenile delinquent?

Hope: All right, Theresa, that's enough, okay? Why won't you let me inside?

Theresa: I'm entertaining.

Hope: You have a man over.

Theresa: I think that's still legal, isn't it?

Hope: I heard you talking when I got here. Randy? Mandy? Manny? Manny-boy.

Theresa: Manny. He's this biker guy I met. He's waiting for me in there right now. I mean, I'd let you come in and say hey, but he's kinda not dressed. He's got a lot of tats, though. You'd really like 'em. They're everywhere.

Hope: I think I'll pass. JJ's a good kid. I'm trying to help him.

Theresa: I don't need your sob story, aunt hope. Okay, but if I see him, I'll tell him to call you. Or I'll just tell him to get lost. Ciao! Applause, please. She had no idea you were here, thanks to me.

JJ: You called me a loser.

Theresa: Well, hey, did that get her off your back or what?

JJ: What about that guy?

Theresa: I made him up. Were you even listening?

JJ: Uh, no, I heard you on the phone with him before. And it wasn't Manny or randy. You called him "Danny-boy."

Daniel: Listen, I, uh-- thanks for the thought, but I think I got this one covered. Yeah.

Stefano: Very well. Your choice. Good luck. If you ever need help...

Daniel: I will keep your offer in mind.

Stefano: Um... my advice... handle the problem quickly. Because it's about women... [Chuckles] It always gets worse.

Daniel: Well... ah, what is going on here? Let's-- ugh, great. A message from my problem.

Nicole: Eric, wait, okay. I mean, that--that name-- that's just pure coincidence.

Eric: "Fay" is your mother's name.

Nicole: Yeah, and "Taylor" is my sister's name, but that doesn't make me the woman in the wig! And I got to that hotel at least a half hour before I found you in that room. And why the hell would I use that alias anyway?

Eric: Sometimes people who want to do terrible things actually want to get caught.

Nicole: I didn't do anything terrible!

Eric: You've been feeling so guilty since that night, that's why you don't even want to talk to me about it.

Nicole: You wanna know why-- you wanna know why I don't want to talk about it? Because father matt asked me not to talk about that night with you because you're so stressed out as it is. And you know what? If you don't believe me, why don't you go ask him yourself?

Eric: God, you always have a lie, don't you?

Nicole: Yeah, I guess I do!

Eric: You spin it, twist it. Anything to avoid telling the truth.

Nicole: I am not lying!

Eric: I confronted you that night...about what you said to Brady. That you were in love with me. When I first came back to Salem, your first instinct was to lie.

Nicole: Because I was embarrassed.

Eric: No, because you're a liar!

Nicole: I'm not a liar.

Eric: You're a liar to your core. And I won't believe one word you say. Crisp, fall rocky mountain air

JJ: Who's Danny-boy, and why'd you call him?

Theresa: I called him because I thought when you came over, we were gonna party. Booze, dope, bedroom. You forget your troubles, I forget mine. But that didn't happen. Instead, I got paranoid Pete smelling things, worrying about noises and cops coming, running to the bathroom whenever I tried to make a move. So what did you think I was gonna do, JJ, wait for you too grow up?

JJ: Who did you call?

Theresa: Somebody who can get the job done.

JJ: Who?

Theresa: Daniel. Dr. Dan the man, your mom's boyfriend. Old boyfriend. [Laughs] Are you listening to me? Come on, all you have to do is answer and talk to me. You just pick up. Come on, Danny. Come on, Danny-boy. Pick up.

Daniel: Who in the hell does she think she is? Great, the battery's about dead. Ah, where's the charger? Charger... it's at home? Course it is.

Nicole: Eric, Eric, wait. Wait, wait, please. I swear I am not lying to you. I have been honest... completely. Okay, yes, yes, I have lied to you in the past a lot, but it was just because I didn't want to ruin anything. I just-- I just want to be with you, I want to be near you, I want to work with you. I just hoped that that could last forever. But then my feelings just started to eat away at me, and I knew that I had to break it off and that-- that's why I quit. I had to get away from you. And I am not proud of the things that I have done, but--

Eric: Like drugging me? Forcing me to do things?

Nicole: No! No, I didn't do that! I just-- I'm just talking about picking little fights and the fantasies I had about you and dressing sexy and going to bars just trying to get your attention. I just wanted your attention! I even almost slept with Vargas! But that-- that doesn't matter anymore because now you know... I love you. And I have always loved you, and that is the truth. That's the truth. I would never do anything to hurt you. Especially-- especially not in that hotel room. And if you think that I could do something so awful to the person that I love... then you never knew me at all. Of all the places in your house...

Maggie: Oh, hi, Brady. No answer?

Brady: Hi. No, uh, guess no one's home.

Maggie: Um, I called the hospital, and the nurse said that he had a huge fight with Anne Milbauer and just stormed off.

Brady: Ugh, that doesn't sound good.

Melinda: No. I called his office and left a message. He hasn't called me back.

Brady: Did you try his cell?

Maggie: I got his voice mail. And he's a doctor. He should be reachable.

Brady: Maggie, are you okay? You don't seem okay.

Maggie: I--I--I wanted to talk to Daniel about Jennifer. No, no, it was really about Abigail.

Brady: Do you want to talk about it, hmm?

Maggie: I think I better get to a meeting.

Brady: Yeah. Tell you what, why don't we go to the pub, get a cup of coffee, and we'll see when the next one starts, all right?

Maggie: Okay.

Jennifer: Did you find him?

Hope: No.

Jennifer: What?

Hope: He wasn't there.

Jennifer: Oh, my goodness. All right, that's something, but then, he's still out there somewhere.

Hope: Theresa had some guy over, said he was a biker, but she promised to call if he got in touch.

Jennifer: My goodness. Okay, so I keep worrying about my son looking for a place to sleep tonight. I mean, what if he breaks into someone's house that he knows is away just so he can find a--

Hope: Stay positive! He's probably in a diner having coffee, trying to figure things out, cuz. He may decide to come home.

Jennifer: Really? You think?

Hope: Yes, I do. Think positively. It's worth waiting at least until tomorrow. You call a judge tonight and ask for a warrant, then JJ's gonna be picked up, and this whole thing is gonna--

Abigail: Picked up? No, no, please, aunt hope, don't do this. Please.

JJ: You called Daniel Jonas?

Theresa: What is your problem?

JJ: No, you wanted him over here? What the hell, Theresa?

Theresa: Well, he was here a while ago.

JJ: He was?

Theresa: What's the big deal? Yeah.

JJ: Oh, a couple weeks ago you were saying how you had the hots for someone-- it was Daniel? Are you serious?

Theresa: You know, JJ, I called you over here, so we could have some fun. But that ain't happening. So I called a guy who I knew could do the job. You know, if I am gonna have the hots for somebody, it might as well be a body that never quits, right? I mean, Dr. Jonas knows what a woman wants and how to give it to her, so she knows that she's gonna--

Kristen: It's bad enough that Nicole had to sleep with Brady. And you know what, I should have ripped her face off... [Grunting indistinctly] But I didn't! But I should have! That bitch! She goes and she tells Brady that I was unfaithful to him!

Stefano: You were not being unfaithful.

Kristen: I know! But I was with Eric!

Stefano: That was your plan. You wanted revenge against Marlena and what she did to you. All right? So you knocked out her son the priest, and then you made a video of the both of you making love! That was your plan, all right?

Kristen: I know what I did. I don't know how she knows that I was with somebody else! Don't you understand? Brady can never find out, or I will lose him forever.

Eric: You know, actually, Nicole, I think I-- I think I finally know you. The real you. You know, when I first came back to Salem, I thought I would-- I was so deluded to think that I could actually salvage your life. To actually show you a better kind of love, filled with kindness, compassion-- Christ's love. But you were never salvageable because you're just sick and twisted.

Nicole: I am not sick and twisted. I'm just a sad, pathetic woman who's in love with a man who will never love me back... and who seems to remember something that never happened.

Eric: You never stop, do you? The same lie. It did happen.

Nicole: Not with me! Not with me, I swear! I swear on my soul. I swear to you. I swear to God!

Eric: How dare you stand here in the house of God and lie over and over?

Nicole: I am not lying.

Eric: Yes, you are. And you may want your lies to be true. You may even have regrets, but you can't change the facts.

Nicole: Oh, oh, I see. So the memories that you couldn't recall for over four months, they're now facts?

Eric: Nicole, I was there... and so were e U.

Nicole: And nothing I say is gonna change your mind, right? Fine. Then to hell with you. And to hell with God!

Kristen: Thank God Brady didn't believe a word out of her filthy mouth.

Stefano: [Sighs] Kristen, you are safe, all right? The only proof is that flash drive that's been long gone.

Kristen: The bottom of the river.

Stefano: So she can blabber all she wants. Nobody is going to believe her.

Kristen: I hope.

Stefano: So relax, all right? Just consider your future, your happiness. Nothing is gonna interfere with that.

Daniel: Yeah, yeah, yeah, all right, relax, mom. I will call you later.

Abigail: He is your son. You say that you love him, but then you call aunt hope and have him arrested when you know--

Hope: Abigail, calm down. Hold on! Slow down, okay? Take a breath. Your mom and I were just talking about waiting till tomorrow. Give him some time, see what he does.

Abigail: Really?

Jennifer: Yes, really. And pray that he does the right thing.

Abigail: Thank you. Thank you so much.

Jennifer: Yes, thank you. You're such a rock for me. Thank you.

Hope: Call me if he contacts you, okay?

Jennifer: Mm-hmm. I will.

Abigail: Thank you again.

Hope: Love you, girls.

Jennifer: Love you. Thank you for coming home.

Abigail: Yeah. I was kind of hoping to see JJ, but... plus, I didn't really have anywhere else to go. Without my home, without my family, I--

Jennifer: I know. But you know what, baby? We are gonna get through this.

Abigail: I know. And JJ's gonna come home, mom. He just needs time.

Jennifer: I hope you're right. And I really hope that he doesn't do something tonight that he shouldn't do.

Theresa: Wait, wait, wait.

JJ: Whoa, what?

Theresa: No, I'm not backing off, just hang on. We gotta do this. Come on, it's inspiration, baby. I'm gonna make this a night you're never gonna forget.

JJ: What is it?

Theresa: Talk about intense. You won't believe what this is gonna do. It's called nirvana. Trust me, we're going on the ride of our lives.

Back to The TV MegaSite's Days of Our Lives Site

Try today's short recap or detailed update, best lines!

FEEDBACK

We don't read the guestbook very often, so please don't post QUESTIONS, only COMMENTS, if you want an answer. Feel free to email us with your questions by clicking on the Feedback link above! PLEASE SIGN-->

View and Sign My Guestbook Bravenet Guestbooks

HELP SUPPORT THESE GREAT CAUSES!


Stop Global Warming!

Click to help rescue animals!

Click here to help fight hunger!
Fight hunger and malnutrition.
Donate to Action Against Hunger today!

Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign!

Click to donate to the Red Cross!
Please donate to the Red Cross to help disaster victims!

Support Wikipedia

Support Wikipedia    

Save the Net Now



Help Katrina Victims!

Main Navigation within The TV MegaSite:

Home | Daytime Soaps | Primetime TV | Soap MegaLinks | Trading