Days Transcript Monday 2/18/13

Days of Our Lives Transcript Monday 2/18/13

PLEASE CLICK TO DONATE TO OUR SITE!!!!

Episode #12025 ~ Chloe is kicked out of the Kiriakis home; Eric thinks Nicole may still have feelings for Lucas.

Provided By Suzanne
Proofread By Laura

Nicole: Bless me, Father, for I will sin. Oh. [Gasps]

Nick: I intend to protect this baby no matter what it takes.

Rafe: Right. But you do realize that if Sami and EJ manage to drag this thing into court... that you and your prison record are gonna become Gabi's biggest liabilities.

Nick: [Scoffs] That's not fair. I paid for my crimes, I did my time. Not everybody does.

Rafe: Hey. I know exactly what happened to you in prison.

Vargas: Do you know what happens to snitches? Huh?

Nick: Uh, a lot of things happened in there, Rafe. It's prison.

Rafe: Nick. Nick, hold on a second, will ya? Listen. I read your record, okay? I know you were beaten, you were stabbed. Have you talked to Gabi about it?

Nick: What's your point?

Rafe: Come on, man. That's a lotta baggage to bring into a relationship. You're talking about starting a marriage and a family. How do you expect to do that if you haven't even been honest with your fiancée about your past?

Jennifer: Aunt Maggie, hey, it's Jennifer. I was wondering if you had any time today, maybe I could stop by. I just wanted to talk to you a little bit about Daniel. So anyway, uh, just gimme a call when you get this, okay? I love you. Bye.

Lucas: I knew it. Daniel broke your heart, didn't he? Again.

Daniel: Now? Oh, you know, Parker is napping.

Chloe: I know. It's just--with what happened to him--

Daniel: You know what, I understand, I really do. I get it.

Chloe: I mean, I love my job and teaching the kids and everything. But being with them makes me just wanna be at home with my son. I can be there in no time.

Daniel: Okay, um, it's fine. Fine. He'll be happy to see you when he wakes up. But I am gonna have to ask you to just keep it short, okay? Please?

Chloe: It's your day with him, I know that.

[Buzzer]

Chloe: Daniel?

Daniel: Yeah, you know what, I gotta go. I gotta go.

Chloe: Hmm. Keep it short, huh? I don't think so.

Brady: Surprise!

Daniel: Brady!

Brady: Get well gift for your son. Although it looks like it's his dad who's not feeling so hot.

Daniel: [Sighs]

Kristen: Wow, that's amazing news, Father.

Stefano: It's funny, but you still sound very underwhelmed.

Kristen: No, I'm thrilled that you're coming back to Salem.

Stefano: Yeah, well, I'm coming back a little sooner than I said. Uh, maybe a little too soon, as far as you're concerned.

Kristen: No, I'm sorry, I'm just kind of distracted. It's not about you.

Stefano: Well, what is it about then?

Kristen: I am rethinking things. A whole lot of things.

Jennifer: Really? Eavesdropping now?

Lucas: You know, all I have to do is look at your face, and I know that Daniel's done it again.

Jennifer: You know what, would you stop? Daniel didn't do anything. It was me. It was all me.

Daniel: I don't know. I'm just, uh--you know, I'm just tired, that's all really. I'm not used to taking care of a little toddler, you know? What?

Brady: Just wondering if you talked to Jennifer and worked out everything that was, uh, bugging you.

Daniel: Yeah, we talked. I found her, and we sort of talked.

Brady: You "sort of talked." What does that mean?

Daniel: Look, how often is it that you talk to Kristen and what needs to get said actually gets said? I rest my case.

Chloe: Victor! We need to talk.

Victor: Oh, yes. Yes, we do. You see, my dear, I, uh-- I haven't had the opportunity to tell you how delighted I am. Now let me take that back. I am over the moon that you are back here in Salem. Thank you, God, for answering my prayers.

Chloe: If you're done being hilarious, Victor, then it's my turn. And what I have to say is very serious.

Nicole: I think I'm getting a cold, and I don't want you to get it.

Eric: You know, somehow I don't think that's the problem.

Nicole: Oh, well, you can think what you want.

Eric: Look, you know, I know things got a little tense here last night between us.

Nicole: Mm-hmm.

Eric: I'm really glad that you stayed. You just seem so frustrated.

Nicole: [Laughs] Frustrated?

Eric: I don't know, you seem frustrated with me, with-- with things.

Nicole: Well, it's just, you know, I kinda woke up on the wrong side of the bed and burnt my toast, and I stepped in something unpleasant when I went to get the newspaper, and I lost my keys. And I don't know, I'm just having a really bad day, okay? And, um, I gotta jet. So...I'll see you later. So... later. [Sighs]

Jennifer: I really don't need the third degree right now, Lucas.

Lucas: I'm not giving you the third degree. I'm expressing my concerns.

Jennifer: Could you just say hello? Do you have to just jump all over me?

Lucas: Well, when it comes to Daniel hurting you, yeah. I have a problem with that. I'm your brother, and I care.

Jennifer: Okay. Caring is fine... but not to ask me questions that you already know the answers to.

Lucas: I saw Chloe yesterday.

Jennifer: And there's a non sequitur.

Lucas: And she wants Daniel back, doesn't she?

Jennifer: Lucas--

Lucas: Now that Daniel happens to be Parker's father after all, she's gonna slip into that role?

Jennifer: I don't wanna talk with you about this right now. Please!

Lucas: And you know Daniel. Historically, he's got a problem with keeping it zipped.

Jennifer: Are you for real right now?

Lucas: You know what, Jennifer, I just don't wanna pick up the pieces for you. That's all.

Jennifer: Oh, okay, well, I will make sure that your shoulder is the last one that I come to cry on.

Lucas: Fine. Do that. Do that, I don't care. You know what, I've gotta come back to the house later.

Jennifer: No, you're not coming back to the house. Not if you're gonna act like this--don't.

Lucas: I have to, there's something I have to get out of the attic.

Jennifer: Lucas! [Exhales] [Grunts] [Sighs]

Chloe: I did an inventory of all the cleaning products in this house.

Victor: The what?

Chloe: Are you trying to poison my child?

Victor: What the hell are you talking about?

Chloe: I don't mean to be an alarmist here, but there's not a single green product to be found. Nor is there a child safety lock on any cabinet. Every surface my son runs his finger across could sicken him. And that worries me! Toxins are everywhere, Victor!

Victor: Yes, I know, I'm looking at one right now.

Chloe: Also, do you know how harmful your dry cleaner is?

Victor: Oh, for God sakes.

Chloe: The chemicals that they use...

Victor: This conversation is over.

Chloe: Are heinous! Don't you ever smell that on your shirts, your suit? I mean...[Sniffs] Ehh! Bleh! Disgusting! Next time you feel compelled to pick up my son, don't. And the same thing goes for Maggie. I forbid either one of you to pick up Parker until you switch dry cleaning companies.

Victor: You forbid me or Maggie to pick up Parker? Who the hell do you think you are? My wife is that child's grandmother. I will no more caution her against having conta-- [Sighs] You're living in my house, Chloe.

Chloe: I know that. And with all due respect, if Parker and I decide to stay here, some concessions need to be made.

Victor: If you decide to s—

Kristen: Any truly great plan requires flexibility, right, Father?

Stefano: Look, enough with this nonsense, all right, my dear? The plan is still the same, is it not?

Kristen: Crushing John, yes.

Stefano: Mm. Then?

Kristen: I'm just not 100% sure that I have to break Brady's heart to do that. If I don't get the result that I had in mind, I mean, what's the point? Cruelty for cruelty's sake?

Stefano: Just tell me what is going on, all right?

Kristen: You just can't predict... everything that you're gonna feel in a situation, okay?

Stefano: Ah, ha ha. I see. So...Brady fell for you as planned. What you had not planned was that you may fall for him, huh? [Chuckling] Nailed it, didn't I?

Kate: Nick, you and Gabi are so young. What you're thinking of doing would be a lot for anyone.

Nick: We're not just "thinking" about it, Kate. I was at an altar with Gabi about to get married. You know, nobody had a problem with me being Gabi's husband until Will changed his mind about wanting to be part of the baby's life.

Rafe: Okay, okay. We understand that. We're not standing here, telling you to change your plans for the future, okay?

Kate: We're just asking you to be careful.

Nick: You're asking me to give up Gabi.

Rafe: No. No. No, no, no, no, no, dead wrong.

Kate: It's absolutely not true. Nick, we're just suggesting that you try taking things more slowly.

Rafe: We know you love Gabi, right? What difference is it gonna make if you wait a while longer to get married?

Nick: You already asked us to wait longer. And now you're asking us to wait longer. Oh, you--you want us to wait until the baby's born, don't you?

Kate: Yes.

Nick: Well, um, you can forget it, okay? I respect both of you, but I promised Gabi a great life, and I intend to give that to her sooner rather than later. So...

Kate: Okay, so that went well.

Kristen: No, I don't have feelings for Brady.

Stefano: Kristen, please. Do not play games with me.

Kristen: I'm not playing games with you. Just listen to me, okay? If I do manage to convince Brady that he can't live without marrying me and I get him to the altar and I dump him, what's the point when John's in Europe indefinitely? I mean, if John's not there to witness it, then what's to be gained?

Stefano: Ah, I see. So you think that it would be wrong to hurt Brady, huh? I don't understand that. Because it never stopped you before--why would it stop you now?

Daniel: I'm not gonna just stand here and trash Jennifer. I'm not gonna do it.

Brady: Okay, but--

Daniel: But, um, you know, let's just say that there was an issue that came up-- a pretty significant issue-- and she's really slow to acknowledge it.

Brady: Ah. So you are waiting for her to make the first move, and you're ticked off that she hasn't done that?

Daniel: I'm not waiting.

Brady: Daniel, look, I don't know the details of this whole thing, but I know what Jennifer means to you. That was pretty evident in Chicago when we were out there. All I'm saying if there's an issue, just bring it up and talk about it, resolve it.

Daniel: It's not that easy, man.

Brady: Yeah, it is. It is actually. You be direct and you tell her what's on your mind. Daniel, you're not in high school anymore. Talk to her.

Jennifer: Excuse me.

Nicole: You look worse than I feel, and that's really saying something. It's Chloe...isn't it? You didn't take my advice, did you?

Jennifer: Nicole, I really need to go.

Nicole: Wait, Jennifer, hang on. What did Chloe get on you that she then turned around and used as a sword over your head?

Jennifer: You know, I really don't wanna talk about this right now.

Nicole: All right, you know what your problem is?

Jennifer: Oh, God! Save me.

Nicole: Yeah, he doesn't really answer that quickly. Trust me. Listen. Your problem is you're too nice.

Jennifer: Really? You didn't used to think that about me.

Nicole: No, no. You can definitely hold your own. But the problem is that you-- you refer back to your true nature--the good girl. And that's when people try to take advantage of you, which is what Chloe is doing right now.

Jennifer: Well, you know what, I took your advice and it backfired on me.

Nicole: Really?

Jennifer: Yeah, really, because I lied. Okay, Nicole? I lied. I lied to Chloe about where Daniel and I were going because I thought that she would cry wolf the way she did the night before. So then I lose my phone. No! I leave my phone at home, Daniel's phone breaks, his son spikes a fever. I tell Chloe that we're at a different club, and that's when everything completely goes crazy.

Nicole: Ooh. That's an unfortunate circumstance. However, did Daniel go through the roof?

Jennifer: Oh, no, he thought it was a hoot that I lied to him and that his son was so sick and that he was unreachable because of me.

Nicole: Whoa, are he and Chloe--

Jennifer: What? No. No. You do know that I don't back down in a fight... as nice as you think I am.

Nicole: Yeah. And I... I do know how much you love Daniel. You always have, haven't you?

Jennifer: Why do you say that?

Nicole: Because even-- even when you got back together with Jack... you still couldn't turn your feelings off for Daniel, could you?

Jennifer: No, I couldn't.

Nicole: So how did you do it? How could you walk away from Daniel when you cared for him as much as you did?

Chloe: Here you go-- an estimate to clean out all the air ducts in this place.

Victor: $80,000 to vacuum a pipe?

Chloe: Hey, it's for all of us, Victor--you, Maggie, the staff too. I notice your eyes get watery easily. Do you have a mold allergy?

Victor: Let us review. You would like me to turn my house inside out and upside down because you're concerned about Parker, a child who I am not to go near because of my choice of dry cleaners, where, I might add, there is not a solution in existence that can wash away the strain and stain that you have put upon my family up until this very moment.

Chloe: Hmm. There it is. I try to have a simple conversation about better overall health, and you seize the opportunity to cut me down which, I might add, you've been waiting to do since the moment that Parker and I got here.

Victor: You bet your sweet life I've been waiting. You accuse my son Philip of rape...falsely? Don't bat an eye over that little malicious lie. But that little transgression pales to the way that you broke Brady's heart with your stiletto heels, forcing him into drugs.

Chloe: Oh, sure. Blame me because Brady's weak. Because Philip has no character or ambition and, even when born with that gigantic silver spoon in his mouth, can't seem to make a decent life for himself.

Victor: That's it! Get out! I try to make accommodations for you, but you just pushed me too far. Get out of this house! I don't wanna see you in this house again, do you understand me? Out! Out right now!

Chloe: [Sighs] Woe is me. Wherever shall I go now?

Jennifer: How did I walk away from Daniel? That's not an easy... question to answer. But I'm telling you it wasn't about loving one man more than the other. My love for Jack was different. You know, he was the father of my children, he was my family. And he worked so hard to get back to us. So I thought that it was a choice that I was gonna have to make, when really it wasn't a choice at all. And... Daniel recognized that, and that's when-- that's when he pulled back. But I guess the simple answer to that is... going back to Jack and leaving Daniel was really tough. But it was right. It was right for me and it was right for my children. And sometimes you have to do the difficult thing. I need to go. I'm sorry, I don't know if that made any sense at all, but...

Nicole: Okay. Yeah, that made more sense than you know.

Daniel: Hmm? I'll tell you what we're gonna do. You--how about you sit right here, and you build Daddy a little block tower, what do you think? Do you like that idea? Yeah, try the blocks, see what happens. Or try that. All right, all right. Ah. [Exhales] Okay.

[Knocking on door]

Daniel: [Groans] Who could it be? I don't know.

Chloe: [Sighs]

Daniel: What are you-- Chloe, what is going on?

Chloe: Victor threw me out. I'm homeless.

Victor: Put this where you think it'll do the parish the most good.

Eric: I will. Thank you. On a personal note, I'd like to say thank you for not pressing charges against Nicole, who is also very grateful. I'm sure you know that.

Victor: I'm sure I don't give a damn.

Eric: Victor, you know Nicole is trying to change her life.

Victor: Yes, like every other bad-news bitch in the city. "She wants to be a better person. Cut her slack, give her a break." Bull.

Eric: Victor, I--

Victor: Eric, I know you're a priest now, and I'm sure you believe in a lot of miracles. But you're supremely naive if you think that Nicole Walker is ever going to turn into a decent human being. That is one miracle that's never gonna happen.

Rafe: Well... Nick sure is devoted to my sister. Guess that's the good news.

Kate: It's kind of a desperate devotion, don't you think? It's almost as if he believes that he's going to lose her at any moment.

Rafe: Yeah, well... I think she loves him as much as he loves her, so... maybe he'll see that in time. What?

Kate: Oh, I was just-- I was just thinking. I was thinking how unexpected it is that my gay grandson made a baby with your sister and the two of us ended up in the same corner.

Will: I shot EJ, and you went to prison for me.

[Stops recording]

Nick: I've got everything I need now to get what I want.

Kate: Well, maybe I should go look for Will. Maybe I could gauge a little more clearly what his mindset is on this whole state of affairs.

Rafe: I don't think that's such a good idea.

Kate: Really?

Rafe: Mm-hmm.

Kate: Afraid Sami might find out?

Rafe: Well, yeah. Sure. She isn't exactly thinking rationally.

Kate: That's a shocker.

[Both laugh]

Kate: Well, I suppose we've done enough damage for one day. I should get back to work.

Rafe: Yeah, I better get to the station.

Lucas: Hey, Eric, I-- well, this is just great. My day just keeps getting better and better, doesn't it?

Nicole: Glad to be of service. Eric isn't here, so get out.

Lucas: I told him this wouldn't work. I told him, he didn't listen to me. He said everything would be cool, but here we are.

Nicole: What are you babbling about?

Lucas: When Eric asked me to serve on the church board, I said, "No problem, I'd love to do it." As long as it didn't mean, you know--

Nicole: It didn't mean running into me?

Lucas: Exactly, running into you. I have a problem with that.

Nicole: Oh, really? Why? Why, Lucas? Do you think you're better than me? You don't think I belong here?

Jennifer: So I apologized to Daniel, but I'm not really sure if that was enough for him.

Maggie: Well, if he is... upset... I'm sure he won't hold onto it for long.

Jennifer: I don't know. I left him a message. Never heard back from him. I went to his place. We saw each other. He never even acknowledged the call. So I think he is holding on to it.

Maggie: Well, maybe you should ask him.

Jennifer: Well, the nurse at the hospital told me she handed Daniel his messages, he read through all of them, and then he just threw them in the garbage.

Maggie: Okay, I hear you and I sympathize. The--the holding on is hard with people that you care about. But I am confused, and here's why. Your story makes sense. Your actions don't.

Chloe: I made a few simple requests, and he lost his mind on me!

Daniel: Well, what kind of requests? Here you go.

Chloe: Childproofing the house, basically, all for Parker. Just child safety locks on cabinets, things like that. Victor instantly got furious. He told me to leave and never come back again. I think he's just been looking for any lame excuse to throw me out of that house, and he found one.

Daniel: Okay, you know what, I will, uh--I will talk to him.

Chloe: There's no point. He's not gonna listen to you or anyone else about this, Daniel. And I can't really move into a place of my own until the first of the month. I mean, can you imagine Parker and me living out of a suitcase in a motel in between? I just--I don't know how I'm gonna make this work logistically or financially.

Daniel: Okay, you, um-- you can't. So look, why don't the two of you move in here until you find your own place?

Chloe: Seriously? Oh, my God, that is the most generous offer ever.

Daniel: Well, I'm not being generous, it's, you know, it's for...it's for our son. He already likes being here.

Chloe: Yeah! You're right. He loves this place. It makes perfect sense. It more than makes sense.

Daniel: Yeah.

Chloe: Thanks.

Daniel: Um... you know, I, uh--I need to go take care of some things just to make sure this works out. And, uh, so you, uh, you know, unpack your stuff, you hang here with Parker, and I'll be back in a bit, okay?

Chloe: Okay.

Daniel: And you, my man, I will see you in a bit, okay? Where's the love? Yeah. All right.

Chloe: Okay, thanks again. Bye. Why didn't Mommy think of this sooner, my angel? [Gasps] This was perfect! So easy.

Daniel: Uh, yeah, I was wondering if you have any rooms available. Well, for tonight actually. For a couple weeks. Um, I'm gonna have to let you know for just how long. No, no. No, just me. Just me, I have to move out of my apartment for a little while. No, um, just restorations. All right. Jonas. Dr. Daniel Jonas.

Jennifer: I don't know what you mean. What am I doing wrong?

Maggie: Well, you're here with me, not with Daniel. That's what you're doing wrong, Jennifer. Did it ever occur to you that maybe getting a piece of paper with a message that says "Call me" on it--it might not have been enough?

Jennifer: Well--

Maggie: Listen. Maybe saying how you feel in person to the person that you feel it for has a little more meaning.

Jennifer: Yes, I understand that.

[Both laughing]

Maggie: So is it so hard?

Jennifer: No, it's not. I was having Daniel-- I was waiting for him to do all the work.

Maggie: Hallelujah!

Jennifer: Yes, and that note--I chickened out, didn't I?

Maggie: Yes. But it's correctable, that's the good news.

Jennifer: Yes, and you're amazing because you always figure everything out for me. As usual!

Maggie: Oh!

Jennifer: Mm, I love you.

Maggie: I'm here to serve. Okay, you know what, you can't waste any time. Go. Come on.

Jennifer: Right now?

Maggie: Right now, yeah.

Jennifer: And see Daniel.

Maggie: Talk to him. Tell him how you feel.

Jennifer: I like how you think.

Maggie: I do too! [Laughing] Drive carefully.

Jennifer: I will. I love you.

Maggie: I love you too.

Both: Mwah!

Maggie: Bye. [Sighs]

Victor: [Clears throat]

Maggie: Well, it's awfully quiet around here today. I'm guessing that Chloe has gone out.

Victor: Well, that's one way to put it.

Maggie: You lost me. What do you mean?

Victor: I asked her to leave.

Maggie: For the afternoon.

Victor: No, for good.

Maggie: Oh, Victor.

Victor: Maggie, I know we should've discussed it first. I mean, she comes with your grandson, you like having him around. But Maggie, she pushed me too far. I mean, insisting I spend thousands upon thousands of dollars detoxing this house or some such nonsense.

Maggie: Detoxing the--

Victor: And don't get me started on the fact that she insisted that we change dry cleaners.

Maggie: Well, I know that sounds ridiculous. I mean, my goodness, she should be grateful to you for your hospitality.

Victor: That woman is an absolute nightmare.

Maggie: Yes, she's difficult. I agree. Victor, please reconsider.

Victor: Maggie, no.

Maggie: For my sake. It's wonderful for me having little Parker here. But also, I mean, isn't Chloe more trouble out there where we can't keep an eye on her than here...where we can?

Lucas: Haven't seen a lot of you since I've been back to Salem, and that's just the way I like it. And now all I'm trying to do is do the right thing. You know, do a little charity, help out, be a good citizen. And I gotta deal with you in my face all the time?

Nicole: Doing charity work and bitching about it kinda negates the deed, don't you think?

Lucas: I'm not bitching about the charity, I'm bitching about you!

Nicole: Of course, you're bitching about me, because every time I see you--

Eric: Hey! I can hear you two in the chapel. What is going on here?

Lucas: I told you, Eric. I told you there's no way I can be in the same room with her. Not more than five seconds, I'm gonna tear my hair out, man! I should've listened to my gut about this whole thing, stayed away from this place.

Nicole: Yeah, you should've stayed away.

Lucas: Don't tell me what to do, all right?

Nicole: So--

Eric: What did you say to him?

Nicole: What do you mean, "What did I say to him?" I'm just sitting here working, and he walks in here and tells me that I don't belong here. And you know what, maybe he was actually nasty about it, but he's right. I don't. I don't belong here.

Kristen: Hi, handsome.

Brady: Hey. Thanks for meeting me.

Kristen: Sure. So what's with the private assignation?

Brady: I've been doing some thinking since our last little talk.

Kristen: Yeah, me too.

Brady: You know I've been through some rough times, right?

Kristen: Yeah. I know.

Brady: And I-I'm more careful now. I'm more careful than I used to be. But you came along... and careful kinda, you know, flew out the window.

Kristen: You seem a little nervous. What's going on?

Brady: Yeah, I-I-I am. I am a little nervous.

Kristen: But why don't you just say what you're going to say?

Brady: Okay. The thought of losing you rips me up, Kristen. It's happened to me before, and I don't wanna go down that road again.

Kristen: So wait, wait, wait. Are you saying you wanna end things?

Brady: End [Whispers]--No. No, let me--let me... start again.

Kristen: Okay.

Brady: Sorry, listen. I was talking to Daniel earlier. I was giving him all this advice about how you shouldn't let something go when your heart tells you that it's right. And even if rushing into marriage is a big mistake, it doesn't mean that making a bigger commitment has to be.

Kristen: Okay, bigger commitment but not marriage.

Brady: I--

Kristen: Not marriage?

Brady: I have an idea. I have an idea. Now, my dad and Marlena are gonna hate it. They're not gonna like it to begin with, but I think, in time, they'll see that it proves that we're serious about one another, so-- that's what I'm hoping anyway.

Kristen: Okay. So... what are you hoping for?

Brady: For you to say yes.

Rafe's voice: Nick... I know exactly what happened to you in prison.

Nick: [Breathing heavily] I understand.

Vargas: Do ya? 'Cause you better be careful, Nicky. You know what happens to snitches.

Nick: You think you know what happened, Rafe... but you don't.

Kristen: Say yes to what?

Brady: Let's get a place of our own. Together. Not my place, not your hotel room. Let's live together. I wanna live with you. Just you and me. What do you say? Please say yes. I want you to say yes. Just do it, say yes.

Kristen: No. It's not gonna work. None of this is gonna work.

Eric: I know you and Lucas have a history. I was there. I was part of it. I didn't think it would explode in your face like this, Nicole, and I'm sorry. You've been so upset lately. In general. I mean, is it because of Lucas?

Nicole: [Scoffs] What? Lucas? O-- okay, you still-- you don't think I'm hung up on Lucas, do you?

Eric: I thought it was possible.

Nicole: I thought you clerics could see through people's souls or something.

Eric: I am new at being a cleric. I haven't found my second sight yet.

Nicole: I believe it. Otherwise you would know that, yes, I still am hung up on one man. But it sure as hell isn't Lucas.

Daniel: Lucas. Hey.

Lucas: Hey. You looking for Jennifer?

Daniel: Yeah. Yeah, I, uh--yeah, I am.

Lucas: Well, she's out.

Daniel: Oh. Okay. Well, do you know where she is?

Lucas: Hopefully, Daniel, she's gonna stick to what she told me about you... wherever she is.

Daniel: What are you talking about?

Lucas: She doesn't wanna see you anymore. And in fact she wants nothing to do with you.

Jennifer: Wow. How did I not see this coming?

Chloe: Can I help you, Jennifer?

Jennifer: Yes, you can. I really need to see Daniel, please.

Chloe: Just leave.

Jennifer: Chloe!

Chloe: I'm not kidding.

Jennifer: I need to talk to him, please.

Chloe: You know what, I don't have time for this. I need to give my son a bath, and I need to finish unpacking.

Jennifer: What did you just say?

Chloe: Oh! You haven't heard? I'm moving in.

Back to The TV MegaSite's Days of Our Lives Site

Try today's short recap or detailed update, best lines!

FEEDBACK

We don't read the guestbook very often, so please don't post QUESTIONS, only COMMENTS, if you want an answer. Feel free to email us with your questions by clicking on the Feedback link above! PLEASE SIGN-->

View and Sign My Guestbook Bravenet Guestbooks

HELP SUPPORT THESE GREAT CAUSES!


Stop Global Warming!

Click to help rescue animals!

Click here to help fight hunger!
Fight hunger and malnutrition.
Donate to Action Against Hunger today!

Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign!

Click to donate to the Red Cross!
Please donate to the Red Cross to help disaster victims!

Support Wikipedia

Support Wikipedia    

Save the Net Now



Help Katrina Victims!

Main Navigation within The TV MegaSite:

Home | Daytime Soaps | Primetime TV | Soap MegaLinks | Trading