Days Transcript Thursday 10/7/10

Days of Our Lives Transcript Thursday 10/7/10 - Canada; Friday 10/8/10 - U.S.A.

PLEASE CLICK TO DONATE TO OUR SITE!!!!

Provided By Eric
Proofread by Gisele

[Pounding]

Chloe: Whoa, it's like Grand Central Station around here. Hey, Melanie, what's--

[Loud slap]

Melanie: [Panting]

Sami: Hey, agent disappearing act, it's your intended. Just, um... give me a call when you get this, okay? [Sigh] Hey, what are the kids doing?

Will: Ah, I taught them how to play spit.

Sami: Oh, my God, they're gonna kill each other.

Will: No, no, they're fine.

Sami: Are you kidding me? You've seen me play that game. It makes me wanna kill someone.

Will: Okay, they're not that good at it. Now what's wrong?

Sami: What do you mean? You know, besides the fact that I shot EJ in the head, and he managed to survive, and now he thinks we're married?

Will: Is there something new?

Sami: Yeah. Yeah, look, I gotta tell you this anyway. I, um... I told Rafe that I know who shot EJ.

Will: What--what'd he say?

Sami: I didn't tell him it was me.

Will: Well, is he not pushing it? [Stutters]

Sami: No, he didn't push it. In fact, he said he didn't wanna know.

Will: That's because he thinks it's me. What happens if EJ thinks the same thing?

Stefano: Good morning, figlio mio. [Chuckles]

EJ: Morning, Father.

Stefano: Ah...let me look. Oh, look at you, you look stronger. See, I see it on your face.

EJ: I feel stronger.

Stefano: Yes, well, I got rid of that boy doctor. Soon you are gonna be home where you belong.

EJ: Dr. Walters thinks I'll be in here for a little while longer.

Stefano: I'll talk to him.

EJ: No, no, don't. It's fine. I like being in here. It will give me some time to investigate whether or not Samantha shot me.

Stefano: From a hospital bed?

EJ: You'd be surprised. I think I've found the perfect operative.

Daniel: Ah, man.

Dr. Walters: Ah, Daniel, I need a word with you.

Daniel: Well, actually, I don't have time, I have a wedding to attend.

Dr. Walters: Ah, well, you're gonna have to be a little late.

Daniel: Actually, it's my wedding. And I left the marriage license at home, and you know, my fiancÚ, she's waiting, so...

Dr. Walters: Well, your fiancÚ is marrying a doctor, so I'm sure she'll understand if you keep her waiting a few minutes. We have to talk about the procedure you performed on EJ DiMera.

Chloe: Melanie, what is wrong with you?

Melanie: Cut the crap, Chloe.

Chloe: What are you talking about?

Melanie: You cheated on Daniel.

Sami: Come on, sit down. Look, we don't know what EJ thinks yet, okay? But I do know that I was prepared to tell Rafe everything. I was gonna tell him the whole story, but he said that he didn't wanna know yet because we're not married. Because he might be forced to testify against me.

Will: But he doesn't have a clue that it's--that you did it. Who does he think you're covering for? He totally thinks that it's me.

Sami: Rafe hates EJ. He is not gonna let EJ or Stefano hurt either one of us, okay?

Will: He's still gonna try and figure out what you know, though. I mean, he's gonna investigate. And Stefano hired all these goons to keep track of us?

Sami: Okay, what am I supposed to do?

Will: [Sigh] Figure out a way to keep EJ from finding out that you know who shot him.

Sami: [Scoffs]

Stefano: This operative you mentioned, would it be... Arianna Hernandez?

EJ: Yes.

Stefano: Mm-hmm. And you expect her to give you evidence against her own brother and her brother's girlfriend?

EJ: I have been working her for quite some time. And I think in time, she'll be quite happy to see some handcuffs slapped on Samantha or Will.

Stefano: That was very smart of you to take her case, you know?

EJ: Mm, I know.

Stefano: Now you have someone on the inside, you see?

[Knocking]

EJ: I do. Indeed.

Stefano: Ah.

Arianna: I'm sorry to interrupt, I just wanted you to know that I'm--I'm here. I'll...you know what, I can actually just--just come back a little bit--

Stefano: No, no, no, no. Come in, come in. What's the matter with you? Absolutely. Come in, my dear. Believe me, my son would rather talk to a beautiful woman than talk to me.

Arianna: Oh, that's--thanks.

Stefano: Take care. I...I'll see you later. Ciao.

Arianna: Um, I didn't mean for your father to leave. I...

EJ: It's fine. You came at a perfect time, actually.

Arianna: Why?

EJ: [Sigh] My father has been feeding me this pack of lies. I'm not quite sure I can tolerate another word.

Chloe: I don't know what yo--

Melanie: Shut up, Chloe!

Chloe: I never cheated on Daniel. I don't know who told you those lies, but--

Melanie: I heard Nathan Horton telling Stephanie. They're not lies, are they? How could you do that? How could you hurt Daniel like that?

Kate: So Stefano wants some renovations, huh? An elevator put in?

Lexie: And private nursing, and a fully-equipped hospital suite if necessary.

Kate: But I thought EJ wasn't going to be coming home for a while, right?

Lexie: Well, the minute there's even a possibility of EJ leaving the hospital, Father wants the house ready.

Kate: I see. So he sends you to give me my instructions?

Lexie: [Chuckles] Kate, you've been married to my father long enough. Surely, you know in this family we're the womenfolk.

Kate: Mm-hmm, yeah. It's beginning to dawn on me.

Lexie: Yeah. Well...it's not just that. EJ's the son, I'm the daughter. Father's still grieving the loss of Tony, and... he couldn't survive losing another son.

Kate: I have sons, I know. I understand that part of what you're saying.

Lexie: But the second that EJ is strong and well, Father's going to go right back to challenging everything he says and does. [Sigh] So glad I don't have to deal with that.

Kate: Well, Lexie, you have to know how proud Stefano is of you.

Lexie: Well, I know he loves me. But I also know that no one could ever replace EJ in my father's heart.

Kate: Mm-hmm.

Arianna: Okay, so when I was here last night, you said you had a lot to talk to me about. Does this have to do with your dad?

EJ: You know something? It's fine. I really--I don't think I wanna put you in the middle of this.

Arianna: No, no, no, no, no. Don't do that, come on. Talk to me.

EJ: Look, Arianna, being in here just... it gives you a tremendous amount of time to think. I've come to realize something. It is that you are truly the only person that I think I can trust.

Arianna: What are you talking about?

EJ: Do you think... that Samantha or William could've shot me?

Daniel: We became aware of EJ's hypertension in pre-op. But if I didn't go ahead and operate, he was going to die.

Dr. Walters: [Sigh] Well, I hope to have his BP controlled by the time you get back from your honeymoon.

Daniel: Well, this is one case I have no problem handing over to you.

Dr. Walters: Thank you for filling me in. And I wish you and your fiancÚ every happiness.

Daniel: Oh, thank you.

Carly: Don't you dare think about this place while you're on your honeymoon. We'll take care of your patients.

Daniel: Oh, don't worry, I won't.

Dr. Walters: Thanks again for your time.

Daniel: All right, thanks.

Carly: Bye. Hey, wait.

Daniel: You know, I can't hang around and talk. I left the marriage license at home, so I gotta...

Carly: Oh, well, could you call Chloe and ask her to bring it?

Daniel: Well, I could, but it might be a little embarrassing.

Carly: No, she'll understand. Listen, I really need to talk to you, and it can't wait.

Daniel: [Sighs]

Chloe: I would never hurt Daniel.

Melanie: Well, then it's a good thing you slept with another guy.

Chloe: Nathan was lying!

Melanie: Why would he lie to his girlfriend about that?

Chloe: Have you seen the way he treats me at the hospital? He has never liked me.

Melanie: Well, he liked you enough to save your life when you were in a coma, when he could've lost his internship. I could've been kicked out of the nursing school program to make sure you got your medicine. Daniel had already been suspended. Was that not enough for you?

Chloe: I know how much I owe Daniel. And I know how much he loves me.

Melanie: Weren't you in that coma because Kate found out you were cheating on Lucas?

Chloe: When I met Daniel... he's the love of my life!

Melanie: Okay, so instead of telling Lucas, "I'm sorry I can't marry you, you're not the love of my life," you marry him and then whore around behind his back. So what's wrong? Was Daniel starting to get boring for you?

Chloe: No!

Melanie: One man telling you how beautiful and amazing you are isn't enough for you, is it?

Chloe: That's not true!

Melanie: Then prove it to me, Chloe! Prove to me you didn't cheat on Daniel!

Chloe: How do I prove that I didn't do something?

Melanie: That's your problem.

Chloe: Can't you see how much I love your dad? I mean, come on, it's our wedding day.

Melanie: Your wedding day. Thank you for bringing that up, because this wedding day is starting to remind me of all the other wedding days that got mysteriously cancelled for reasons I never quite bought.

Chloe: You can't understand that I wouldn't wanna get married in a hospital bed?

Melanie: You were 100% for it at Victor's wedding. And then I saw your face when my dad said you were gonna move up the wedding and try to get married as soon as possible. So what was going on? Were you banging the new guy by then?

Chloe: You don't understand--

Melanie: Then how about you make me understand?

Chloe: Why bother, Melanie? You already made up your mind about me. So are you gonna say this stuff to Daniel?

Melanie: No. I thought I'd keep my mouth shut and let him marry a whore.

Chloe: You know what? If you go and tell him these lies, you better be careful. Because he's gonna have to decide which one of us to believe. And do you really wanna put your father in that position? To have to choose between us?

Sami: Will, look at me. If we can't trust Rafe to do what's best for me and for you kids, then I should never have agreed to marry him.

Will: Okay, then can we talk to him then?

Sami: Yes, yes.

Will: Can we tell him what we're worried about?

Sami: I left him a message.

Will: No, okay, let's find him, let's talk to him face-to-face.

Sami: I don't know where he is, all right? He left before I woke up this morning.

Will: Are you kidding me? You told him, and now you don't know where he is?

Sami: I left him a message. I don't know where he is, he's-- [Knocking] Oh, what fresh hell is this?

Lexie: Hi. Um, you and I need to talk about EJ.

Arianna: Okay, you think Sami or Will tried to kill you? Do you remember something? Or...?

EJ: No.

Arianna: Oh.

EJ: I heard my father and Lexie talking about it when they thought I was asleep.

Arianna: Okay, so they were saying things to each other that they didn't exactly say to you?

EJ: No, but I think my father believes that it's either Samantha or William.

Arianna: Does he have proof?

EJ: Not that I know of. I mean, how could this even be true? Samantha is my wife. I mean, the last thing I remember was we were talking about how we love each other. We were saying our vows back at the house. She loves me.

Arianna: Well, um... did you ask your dad about what he heard?

EJ: Yes, he just--he changes the subject, like... look... if Samantha or her son tried to kill me, I need to know. And I need to know from somebody who I trust personally.

Sami: So what did you wanna talk to me about? Has EJ remembered something? Does he remember that we're not really married, and he's totally a slimeball, and I know it?

Lexie: No. No, in fact, he's asking to see you and the children.

Sami: Yes, that part I do know. He called me yesterday and said the same thing.

Lexie: Look, I--I know this isn't an easy time for you, Sami.

Sami: You mean, to pretend to be the loving, caring wife of the man who tortured me, and kidnapped my daughter, and made me think she was dead? Right. It's not an easy time for me.

Lexie: Listen, for Johnny's sake and for Sydney's sake, would you please, please just continue pretending to be EJ's wife?

Sami: I'll try.

Lexie: [Sighs]

Sami: But come on, Lexie, you and I both know that EJ isn't stupid. Yes, I will say the right things and try to convince him. But he's going to figure out that I don't love him and that I am in love with Rafe. Because I don't know how much longer I can continue to be convincing when the very effort makes my stomach turn. [Sighs]

EJ: Look, it cannot be Samantha, or Will. It just cannot be. But if my father jumps to the wrong conclusions, then he takes matters into his own hands.

Arianna: Okay, I'm getting what you're saying.

EJ: Arianna, vengeance is not something my father is unfamiliar with. It's easier for him to take revenge on something out there than to think about me in here. I don't want anything to happen to Samantha or William. And if my father's suspicions are correct... I don't know what he'll do.

Daniel: Not a big fan of texting, but there is one good thing about it.

Carly: What's that?

Daniel: When you text someone and say you forgot the marriage license and you want them to bring it to the park, it's a little too complicated to text back, "Oh, no, of course, I will. But now I'm wondering why I'm about to marry such an absent-minded doofus."

Carly: "A," you're not an absent-minded doofus. And "B," even if you were, Chloe loves everything about you.

Daniel: Yeah, thank you. Thank you. So what is it you wanna talk to me about?

Carly: Yeah, before we get into that, you seem a little distracted.

Daniel: Don't even start with me about forgetting the license.

Carly: I would never! Is something wrong?

Daniel: It's our daughter.

Chloe: This could all come back on you, Melanie. Daniel knows how much I love him. And he knows that I'm carrying his child. What Nathan said, that's spiteful gossip. And I'm not gonna have to prove that I was faithful to Daniel, you're gonna have to prove that I wasn't. And you can't because nothing happened. And if you decide to start something, it's gonna be on Daniel's wedding day. In a few hours, I'm gonna be standing next to him and pledging my life to him before God.

Melanie: [Chuckles] Before God. But not before Father Matt.

Chloe: What?

Melanie: Didn't you want Father Matt to marry you two? What changed?

Chloe: He had another commitment, and Daniel and I didn't wanna wait.

Melanie: Oh. That's why things were so uneasy when I saw you guys together yesterday. Because you were so disappointed he couldn't marry you.

Chloe: No.

Melanie: Or was it because he didn't wanna marry you to Daniel?

Chloe: No.

Melanie: Because you had already told him about the cheating.

Chloe: How could I? There's nothing to tell.

Melanie: Okay, all right. How about I call the rectory right now and find out what Father Matt really is doing?

Chloe: No. Please don't do that.

Melanie: [Sniffs] I have my answer.

Arianna: Hi.

Will: Hi. Uh, come in, come in.

Arianna: Thank you. Is your mom home?

Will: No. She went to the hospital to see EJ.

Arianna: Guess it's gonna have to wait.

Will: You wanna tell me what it's about?

Arianna: I actually came to apologize to your mom.

Chad: Hi.

Kate: Chad, what a surprise.

Chad: Can I come in?

Kate: Sure, of course.

Chad: [Clears throat] So I've been--I've been thinking about this job you offered me. The paid internship at your husband's company. If it's still available, I'd like to take you up on it.

Kate: Really?

Chad: Yeah, but I have a few conditions.

Kate: Conditions?

Chad: Yeah. I'd be taking the job because I need the money and because I know it's a great opportunity. But...I just--I don't want you to think it's because I'm interested in you. You know, as anything more than a mentor, of course.

Kate: [Breathes] Chad... look, you're a sweet guy, you really are. But I thought I made it perfectly clear to you I'm a happily married woman, and I have absolutely no interest in you either.

Chad: See, no offense. But I'm not sure I believe that.

Kate: Okay, you just need to get over yourself, all right? I offered you the job not for my sake, but for Stefano's.

EJ: Arianna's agreed. She'll try and find out if it was Samantha or William who shot me.

Stefano: Excellent.

EJ: Of course, I prefer to handle it myself. Either way, watching Roman Brady send his daughter to prison... I'll enjoy that. And I'll get my kids back.

Stefano: What a wonderful thought. [Chuckles]

Sami: Hi.

EJ: Hi. Where are Sydney and Johnny?

Sami: Lexie wanted to talk to you, Stefano.

Stefano: Oh, well, then I'll go.

Sami: Sorry. I didn't bring the--I didn't bring the kids 'cause Johnny was upset, and I didn't wanna have him have another nightmare.

EJ: It's all right. I understand.

Sami: What do you understand?

EJ: I know you didn't leave them at home because Johnny's upset. I know you're angry with me, Samantha. I know why.

Daniel: Just, you know, Melanie, she called me earlier, and she said she wanted to meet me alone before the wedding. I tried to catch her over at Maggie's house, but she's gone. And now, now she's not returning my phone calls.

Carly: Oh, okay. Maybe she probably just wanted to tell you that she loves you and she wishes you happiness.

Daniel: No, no, no. The tone of her voice, it was just very... I don't know, was very serious. She just kept saying it's important and it can't wait. So where is she? And why isn't she returning my calls?

Melanie: God, I was hoping that you would scream at me, yell at me, throw me out of here, so that I would know that what Nathan said wasn't true. But it is! You're loved by somebody like my dad and you slept with someone else.

Chloe: I'm sorry. So sorry.

Melanie: It's way too late for that.

Chloe: Vivian Alamain tried poisoning you to pay Carly back, and that didn't work out.

Melanie: Why are you talking about Vivian?

Chloe: Because she set her sights on me.

Melanie: When?

Chloe: This past spring. She paid someone I knew at the hospital to say that Daniel and your mom were having an affair. She also paid a motel clerk to say that they had taken a room together. I thought that Daniel had fallen in love with your mom, and I was heartbroken. I thought I'd lost him!

Melanie: What would Vivian get out of that?

Chloe: Because she thought that I would wanna hurt Carly. And you know what, for a minute I actually considered it. But I couldn't, so I did something just as bad. I slept with... with someone else. [Sniffs]

Melanie: Why didn't you just ask my dad if he was having an affair with my mom?

Chloe: I did ask him! And he denied it. But I have the proof! Or at least I thought I did.

Melanie: So you hop in bed with another guy?

Chloe: It wasn't like that. Come on, it's not like you're perfect. You've done some terrible things to people.

Melanie: Yeah, and I have to live with all of those every day. But the one thing I have never done is hurt my dad.

Chloe: [Sighs]

Melanie: And he's gonna be devastated when he finds this out. And it's all your fault.

Carly: Melanie... she's emotional when it comes to you. You know what, she probably has something big planned for your wedding and lost track of time.

Daniel: [Chuckles] Okay, okay. So what, I don't need to worry?

Carly: Not today, of all days, no.

Daniel: [Sigh] Okay, okay. Okay, so what is it that you needed to talk to me about?

Carly: Well, before you get caught up with your wedding, I just wanted to give you something, it's... a wedding gift for you and Chloe.

Daniel: No, you did not have to do this.

Carly: I really did. To thank you for the gift you've given me. The gift of your forgiveness.

Will: What do you have to apologize to Mom for?

Arianna: Um... actually, yesterday, Gabi and I came here and we wanted to surprise them, and see Rafe's new place. And then I found out about their special plans, and I... I said a few things that I regret.

Will: Like what?

Arianna: I accused your mom of not thinking about EJ's feelings.

Will: EJ doesn't have feelings.

Arianna: Yeah. He was really good to me when I was arrested, so...

Will: I'm sure he'll send you the bill. EJ doesn't do anything for anybody. Unless there's something in it for him.

Arianna: Right. Look, I just came by to say sorry to your mom. So I'll just... actually, you know what? I'm sor--one more thing. Despite everything that EJ has done, he's still the father to two of your mother's children. So there's just this part of me that has to believe that Sami is just so upset that somebody shot EJ. Which she is...isn't she?

Sami: Why would I be angry at you?

EJ: Samantha, I've caused you a tremendous amount of unhappiness.

Sami: What are you talking about, EJ?

EJ: To start off with, you know, the way I treated you when I found out that you kept Sydney from me.

Sami: But that was ages ago. Why are we talking about that now?

EJ: Being in here, it's given me an opportunity to think about a lot of things. To remember. And in many ways, to reflect. Confronting you at the church, at the funeral of the girl who we thought was our daughter was... and to threaten to take Johnny away from you... it was unspeakably cruel. And I'm so sorry. You don't have anything to say?

Sami: Well, given that it's coming from you, and the life I've lead, guess I'm just not used to it, you know? I'm not normally on this side of an apology.

EJ: I just want you to know something. Nothing that you could ever do to me, certainly nothing that you could ever say to me, will make me stop loving you. So... kinda the same, you and I. We shoot from the hip, and we ask questions later. Sometimes. Sometimes not at all. But sometimes later. I just need you to know that I get it, you know? I know why you kept Sydney from me, it's because of the life that I was leading. And the things you did to me, they were just reactions to the things that I did to you. I just want you to know that I understand. That I forgive you for anything you may have done to me. And I'm terribly, terribly sorry. That's why I asked you to come here today. Just...just so I could say that to you.

Sami: Oh, God, I wish you'd said this sooner. I wish--

EJ: Tell me. Tell me what you wish. Finish your thought. Come on, Samantha, tell me. It might make you feel better.

Sami: I wish I'd brought the kids. They miss you and they need to spend time with you. I wish I'd brought them to see you. And you know what? I will definitely--I'll bring them next time. But you know what, Will has them right now.

EJ: Mm-hmm.

Sami: Mwah. And he is being such a good big brother, so I have to go relieve him. But I will see you soon. I will be back.

EJ: Okay, love you!

Sami: [Giggles]

EJ: Enjoy them while you can.

Will: What's tough on my mom is letting EJ think that they are married...when she hates his guts.

Arianna: Right. Because if there was this big shock, EJ could die, and she doesn't want that. Right?

Will: No. No. It's just when she walked out of Stefano's house that night, she thought that she would never have to deal with EJ again. And now, unfortunately, she does.

Arianna: Well, thank God she walked out of that house, right? Thank God none of you guys were there the night EJ was shot.

Daniel: Now we do not have to keep talking about this, Carly.

Carly: I just don't want you to ever think that I take your forgiveness for granted.

Daniel: I know you don't. And the person I'll never forgive is your crazy ex-husband.

Carly: That makes two of us. If he weren't such a sadistic lunatic, and...

Daniel: I know. I do.

Carly: I'm just still so sorry.

Daniel: Don't. Don't, don't be. As soon as you got him out of the way--

Carly: Euphemistically speaking.

Daniel: You came straight here.

Carly: Yeah, with Vivian on my tail. [Sigh] Oddly enough, if it weren't for her, then you and Melanie and I, we wouldn't have found each other. Ah, I'm just so glad it's in the past.

Daniel: Okay, today... today we are going to draw a big line across the past.

Carly: [Giggles] All right, I agree.

Daniel: All right?

Carly: Yep.

Daniel: You, our daughter, you're gonna be there. You're gonna be at my wedding while I marry the woman I love. So all the lies, all the unhappiness, just poof! It's over.

Melanie: Who did you sleep with?

Chloe: It's not important.

Melanie: It is to me.

Chloe: It was nobody. It was a one-night thing. And as soon as it was over, we realized it was a mistake, and we went our separate ways.

Melanie: [Chuckles] Do you not even know his name?

Chloe: I said his name doesn't matter.

Melanie: It's gonna matter to Daniel...when I tell him.

Chloe: If you tell Daniel, it will break his heart, and he will leave me. All over one stupid mistake that should've never happened and will never happen again.

Melanie: Until the next time you decide Daniel's fallen for somebody else.

Chloe: There won't be a next time. We have a baby coming. Do you wanna do this to your brother or sister? Do you want this baby to be raised without a real family?

Melanie: That is--that is only my little brother or sister if Daniel's the father.

Chloe: He is. I had DNA testing to make sure.

Melanie: Show me the results.

Chloe: I don't have them here.

Melanie: Of course, you don't.

Chloe: I--I'm not the only person who knows about the test.

Melanie: Yeah? Who else knows?

Will: Yeah. Um, yeah, thank God. Mom and Rafe got us all out of the house immediately when they found out the truth.

Arianna: Big change, huh? In a really short amount of time.

Will: Yeah, you're telling me.

Arianna: You must've been pretty shocked, huh?

Will: [Sniffs] Pretty much.

Arianna: You know, I read in the paper that EJ was actually shot in your mother's bedroom. I mean, if she had been in there--

Will: Okay, she wasn't. She wasn't.

Arianna: Okay. I'm just saying that, you know, she could've been hurt too. Thank God she was with Rafe. Thank God you and the other children were over at your grandmother's house all night. You were, right?

Sami: Um, excuse me. Would you like to explain to me why the hell you're grilling my son?

Chad: Why would Stefano DiMera care if I get an internship with his company?

Kate: The only thing Mr. DiMera is interested in right now is the condition of his son. And right now, I have assumed some of his responsibilities until EJ gets back on his feet.

Chad: Mm. Like deciding who gets an internship.

Kate: I don't have time to talk about this right now, Chad.

Chad: But I do have a job, right?

Kate: I'll let you know.

Chad: [Scoffs] You offered me a job for Stefano DiMera's sake. What's up with that?

Arianna: Oh, oh. I wasn't grilling Will. No, no, I was just--I was making conversation.

Sami: Really?

Arianna: Yeah.

Sami: About the night that EJ was shot.

Arianna: Actually, yes. I was saying how lucky you all were that you weren't there when that crazy person came in.

Sami: Do me a favor, okay? Please stay the hell out of it. And please, leave my son alone.

Arianna: Sorry, Sami. Bye.

Sami: Are you okay? What'd you say to her?

Will: Nothing. Nothing. She came by to apologize for what she said to you last night.

Sami: Look, Will, we cannot trust her. All right, and I don't care what she says. She wants to apologize, she can write me a letter. You slam that door in her face. She may be Rafe's sister, but she is no friend of mine.

Carly: All I have ever wanted is for you to have a second chance at raising a child. And I am so happy you get to be there from day one.

Daniel: Will you promise me something?

Carly: Anything.

Daniel: That you will always be part of our life. 'Cause I see you, I watch you, you hang back. Like you're afraid you're gonna intrude or something. Well, don't. Don't do that. 'Cause all the bad times are over. The misunderstandings, they've been figured out. Chloe and I, and our daughter, Melanie, want you to be in our life.

Carly: I'm not going anywhere, mm-mm. Mm-mm.

Chloe: Do you have to be like this?

Melanie: You say somebody else has seen the results, and they know Daniel's the father, and I'm supposed to just believe you?

Chloe: Yes.

Melanie: 'Cause you cheated on him, and you've lied about it for months... and I'm supposed to just keep my mouth shut and not tell Daniel what I know, because you say you and somebody else have seen the results? Forget it!

Chloe: It wasn't just somebody else. It's your mother.

Melanie: [Panting]

Chloe: It's Carly.

On the next "Days of Our Lives" --

Daniel: If you can't be happy for me, then just stay the hell away.

Melanie: There's more to this, isn't there? Isn't there?

Back to The TV MegaSite's Days of Our Lives Site

Try today's short recap or detailed update, best lines!

FEEDBACK

We don't read the guestbook very often, so please don't post QUESTIONS, only COMMENTS, if you want an answer. Feel free to email us with your questions by clicking on the Feedback link above! PLEASE SIGN-->

View and Sign My Guestbook Bravenet Guestbooks

HELP SUPPORT THESE GREAT CAUSES!


Stop Global Warming!

Click to help rescue animals!

Click here to help fight hunger!
Fight hunger and malnutrition.
Donate to Action Against Hunger today!

Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign!

Click to donate to the Red Cross!
Please donate to the Red Cross to help disaster victims!

Support Wikipedia

Support Wikipedia    

Save the Net Now



Help Katrina Victims!

Main Navigation within The TV MegaSite:

Home | Daytime Soaps | Primetime TV | Soap MegaLinks | Trading