Days Transcript Monday 2/8/10

Days of Our Lives Transcript Monday 2/8/10 - Canada; Tuesday 2/9/10 - U.S.A.

PLEASE CLICK TO DONATE TO OUR SITE!!!!

Provided By Suzanne
Proofread By Jenni

Philip: Hey, I just wanted to thank you for the bachelor party, man. Far exceeded my expectations.

Kate: Philip.

Philip: I gotta run, Lucas. See you at the big event, huh?

Kate: Why didn't you call me? Didn't you get my messages?

Philip: Well, I've been busy. Why are you breathing so hard?

Kate: Because I saw your car in the parking lot, and I wanted to run in here and talk to you--

Philip: Mom--

Kate: To warn you--

Philip: If this is about you sharing the spotlight with Vivian...

Kate: No, it's not, believe me. I just want you to be happy. That's all I want.

Philip: Good. Good, then I'll see you tonight.

Kate: Philip, please listen to me. I know you think that I'm the one who's being difficult, that I'm the one causing trouble. But I really think she's gonna try to ruin everything.

Philip: She?

Kate: You know who I'm talking about.

Philip: I've gotta go.

Kate: Philip, wait, wait. I know you've lost trust in me. I know that, and I understand that, but you have to trust me on this one thing, please. Vivian is plotting something. I don't know what it is... but I do know you have to keep her away from the wedding.

Vivian: Oh, dear. Oh, dear. Bonjour! Bonjour.

Melanie: What time is it?

Vivian: Oh, it's time for breakfast. How did you sleep?

Melanie: Awful.

Vivian: Oh...I know how you feel. I have chronic insomnia. Well, you'll just have to take a nap so you'll be fresh as a daisy for the wedding.

Melanie: No. No, I already told you, Vivian.

Vivian: Melanie, I know what you said--I just don't accept it.

Melanie: I-I can't marry Philip. It's not right.

Vivian: Stop. You're just having pre-wedding jitters. It's perfectly normal.

Melanie: I'm not having any jitters. I'm not.

Daniel: Thank you. Thanks. Oh. This game was around when I was growing up.

Boy: I hate it. I can't get past level two.

Daniel: No? Actually, there's a trick you can do if my memory serves me. You, uh... mind if I give it a try, show you the move? All right, all right, check this out, man. Check it out. Right here, here's the shot. Wait... wait...and right... now! See, you jump on the guy just like that, right? It takes you right to the next level. See that? Go ahead, give it a shot. Go.

Chloe: [Sighs] Oh... why am I so nervous? Just go home, Chloe. Go home and take the damn test already.

Bo: Hey, Pete, just regular coffee.

Pete: All right, you got it.

Bo: Oh, and, um... did a little ice skating on the sidewalk [Laughs] On the way in. You want me to throw some salt on that--

Pete: No, no, no, I'll take care of it.

Bo: Okay, thanks. All right, Carly, got your text, your call. Where the heck are ya...work? Ah, forget it. I'll hunt ya down. Hey, Pete, forget that coffee, okay?

Carly: How can we help each other, Kate?

Kate: First you have to tell me what the connection is between you, Vivian... and Melanie Layton.

Carly: All right, Melanie, this is it. Since Vivian knows, all bets are off. You're gonna hear the truth from me.

Melanie: Look, I gotta talk to Philip.

Vivian: Ah, ah, ah, no, you donít.

Melanie: What?

Vivian: You're not going to talk to Philip until you say "I do."

Melanie: Vivian, you don't understand--

Vivian: No, no, you don't understand. You see, you're not going to humiliate me or my son by backing out of this marriage.

Melanie: But...

Vivian: So, aside from breakfast... I have brought you one of your two wedding presents.

Melanie: What is it?

Vivian: There. Isn't that lovely? Remember when I told you about my dear mother's necklace, and I dreamed of having a daughter or a daughter-in-law to wear it?

Melanie: Sort of.

Vivian: Well, let me put it on for you. Look at that. It's perfect. It suits you perfectly.

Melanie: Vivian, I...

Vivian: I'm sorry, I'm... just feeling a tad emotional.

Melanie: I see that.

Vivian: Such a lovely woman. So full of life and beautiful and...

Melanie: Why are you so sad?

Vivian: Because I'm... I-I'm not. I'm not. I am happy. I'm full of joy because... you and Philip are going to get married... and the bells will chime.

Philip: You don't even see the pattern here, do you?

Kate: What pattern?

Philip: As soon as things are going well for someone, even your own kids...you've gotta make trouble, you've gotta stir it up.

Kate: Oh, God...I... I'm not stirring anything up. Nothing, all right? When Vivian first came into town, yes, I thought she was picking up the sick competition she had with me. She was gonna try to claim you as her son, steal you away from me. But...I know that there is something else. I know it. I can feel it.

Melanie: Vivian...

Vivian: Mm-hmm.

Melanie: I appreciate you giving me this beautiful necklace. I see that it obviously has a lot of sentimental value for you, but--

Vivian: But, oh, hey... I don't want to hear it. You are not going to break this commitment to Philip...ever!

Melanie: Why are you being so mean, like I'm a bad person for being confused?

Vivian: I'm not being mean. You're not a bad person, you're just foolish, weak, and fickle.

Melanie: Oh, great, I feel a lot better now.

Vivian: I'm going to help you get strong--that's what I'm here for.

Melanie: I'm not a weak person...I'm a strong person. I had a hard childhood. I'm just young, so I make stupid decisions sometimes.

Vivian: No, no, the best decision you ever made was to marry Philip. We talked about that last night.

Melanie: And nothing changed. I told you how I felt, and you told me how I don't have any right to feel that way. How was that being helpful? And then you fed me full of wine and liquors and all this stuff and forced me to stay here!

Vivian: Forced you? I am really offended! You were slurring your words and talking nonsense. I wasn't gonna let you get behind the wheel of a car!

Melanie: I'm not gonna sit around here and have you--

Vivian: Oh, no, no, no. You're not going anywhere. Not until you get rid of that nagging doubt of yours.

Melanie: I canít.

Vivian: Oh, yes, you can, and I'm gonna help you. You're going to marry Philip... even if it kills you.

Daniel: Oh! That's it, dude. That's it.

Boy: Thanks.

Daniel: You bet, man. Nice. That's it. Oh! Keep goin'.

Brady: Impressive stuff, man. Your kids are lucky--you're gonna down all that Jedi computer game knowledge to your kids, man. Did I say the wrong thing again?

Daniel: You have, you have. It's not gonna happen, so just drop it, okay? Just drop it.

Arianna: Hey. Oh! Sorry, honey. That's a...

Chloe: Yeah. I know what it is, Ari.

Arianna: So... you think you could be pregnant? Hey, is that not a good thing?

Melanie: I have to go, Vivian!

Vivian: No, ah, ah...ah, ah. Ah, ah. Yah. I got it.

Melanie: What? What do you have?

Vivian: Got it.

[Knocking at door]

Vivian: You're in love with someone else.

[Knocking]

Melanie: Someone's--someone's trying to get in downstairs. Someone's downstairs. Is someone--is someone-- is somebody gonna answer that, please?

[Pounding on door]

Carly: Come on, somebody open the door, please. I need to speak with Melanie. Come on!

Victor: Well, where's the damn paper?

Hope: Officer Dillon, hey.

Officer Dillon: Hey.

Hope: Hey, uh, Commissioner Brady around?

Officer Dillon: No, he's out working a case.

Hope: Right. Thanks.

Officer Dillon: Detective Brady. We miss you. When you coming back?

Abe: Well, that's what I wanna know.

Philip: Right. Let wacko gut feelings rule the day--that always works out for the best.

Kate: All right, you know how obsessed she is with Melanie. That doesn't concern you?

Philip: Look...Vivian may be eccentric, she may have done some questionable things in the past, but she's a different person now. And she is not out to destroy people, okay?

Kate: You're wrong.

Philip: She is not out to destroy people. She's happy for me and Melanie. Do you get that? Happy. I'll see you at the wedding.

Kate: [Quietly] Philip.

Melanie: All right. There's another man.

Vivian: Oh! Oh! The plot thickens.

Melanie: Look, uh... I'm not proud of my fickleness, but I don't need you to sit around here and make me feel worse about it.

Vivian: So you...you accept my son's proposal. You wear his wedding ring, and all the time, you're pining after some arrogant, humorless doctor? A Horton, no less?

Melanie: How did you know?

Henderson: Sir, your breakfast is prepared.

Victor: Oh. Henderson, I was just outside getting the paper.

Henderson: I'm sorry, sir. There was an issue in the kitchen--

Victor: No problem, no problem, but there does seem to be an accumulation of trash by the front door.

Henderson: Trash? I'll have the housekeeper clean it up immediately!

Victor: Well, I'm afraid she's going to need more than a broom and a dustpan. In fact, you'd best call an ambulance.

[Carly moans] Melanie... oh, my baby.

Brady: Hey, Daniel, I'm sorry, man. I didn't mean to push it.

Daniel: No, I know that, I know that. I just--I shouldn't have snapped. Look, I might as well explain, um... because Chloe was treated with such a high dose of chemo when she had leukemia, there was damage to her ovaries. So her ability to get pregnant is, uh... well, it's not very likely.

Brady: I, uh...my God, I had no idea.

Daniel: Well, no, no, there's other options, right? Surrogacy, adoption.

Brady: Sure, yeah, I mean, but...I mean, have you discussed these options with her?

Daniel: No, no, no. No, not yet. The subject of kids is pretty tough for her right now. The last thing I wanna do is, uh...put any pressure on her.

Chloe: No, it is a good thing. If it turns out to be true, it's a good thing, yeah.

Arianna: Okay. Look, I'm sorry, I...I know this is extremely personal, and you didn't mean for me to see it, so I...[Claps hands] Look. If it's positive, and I hope it is, if you guys want to have this baby...okay? I'm... you just said that it would be a good thing, right?

Chloe: I know. But Ari, even if I am pregnant, things could go wrong. So...I can't tell Daniel, okay? So no matter what the results are, he can't know.

Abe: Hope, we need you. I decided you made a good point when we talked. Just because you're living at Victor's house doesn't mean that he's going to undermine your integrity. No one can do that.

Hope: Thank you. I do want to get back to work.

Abe: Yeah, I was gonna call you later, but I'm glad I got to tell you in person.

Hope: Me too. As a matter of fact, I...I'd like to start soon. Like immediately.

Abe: Yeah, sure, but--

Hope: Abe, I need to get back to work, please. I need the structure, the routine of it. And I think a sense of normalcy in my life would be helpful to Ciara as well.

Abe: Well, she is having a hard time--I know that.

Hope: It's been rough. We'll get through it.

Abe: Hope, is there... any chance that you and Bo could work this... I-I shouldn't have said anything. It's...really presumptuous of me.

Hope: No, Abe, it's okay. It's all right. I know you're just trying to be helpful. It's just, uh, well... there is no working it out. Bo made his choice...for both of us. He's with Carly now.

Bo: Stay on top of it for me. Okay. Hey, Lexie.

Lexie: Bo, hi.

Bo: Hi, um...is Carly here? Did she start her shift yet?

Lexie: Well, she's here, but...not for her shift.

Bo: What are you talking about?

Lexie: She's a patient. According to the EMTs, she fell, hit her head on some ice.

Bo: Well, is she okay?

Lexie: Yeah, yeah, it's not serious. Here, come with me.

Bo: Okay...

Lexie: [Quietly] There she is.

Bo: Hey, princess. You okay? What happened? How'd you fall?

Carly: You tell me.

[Knocking at door]

Philip: Go home, Mom.

Kate: No! [Knocking] No! You might as well open the door, 'cause I am not leaving.

Philip: Why are you doing this, why did you follow me?

Kate: I am doing this because I am going to make you understand.

Philip: [Sighs] Look, I'm gonna say this one last time, okay, Mom? I want you at my wedding. I do. But if you keep making up these wild conspiracy theories--

Kate: They're not conspiracy theories. Vivian is planning something.

Philip: Or maybe it's you who's been planning something, Mom...to ruin my day with this paranoid crap, and I'm not gonna let you do that. This is my wedding. And if you think you're gonna do anything but stand there and pretend to be happy for me, think again.

Kate: Philip, please just--

Philip: No, no, the minute you start stirring up trouble, you'll be thrown out, do you understand me? I've had it with you.

Kate: Oh, my God.

Victor: And I second the emotion.

Melanie: Vivian, answer me. How did you know?

Vivian: I have my ways.

Melanie: Did somebody tell you--did Philip talk to you?

Vivian: Philip? Never! Does he know you cheated on him?

Melanie: No! [Stammers] I-I-look, I-- I didn't cheat on him. Nathan and I didn't act on any of these feelings. We were just--it's like when we broke up, something didn't take.

Vivian: Didn't take? Well, that's an interesting way of looking at it.

Melanie: Look... if you really love Philip, then why would you want him to be with somebody that's not-- completely sure how they feel?

Vivian: Well, you know something, Melanie? You should have thought of all this before we made the wedding plans.

Melanie: I know that.

Vivian: And before Philip was counting on you to be his wife and I was counting on you to be my daughter-in-law. It's a little bit too late.

Melanie: What happened to better late than never?

Vivian: That doesn't apply here. You're going to have to marry Philip. And you know what? It will just be heavenly. Or...maybe not.

Abe: I know Bo is seeing Carly now.

Hope: Seeing her? He is living with her, Abe. They're in love.

Abe: And you're sure of that.

Hope: You mean did they come out and tell me that, did they actually use those words? No. But I have to assume since she's moved into my house, into my-- I don't think that Bo would have asked her to move in if it was just...a little crush.

Abe: [Exhales]

Hope: What?

Abe: Hope, I know this is... painful for you. For Bo too. And, yes, he made this...choice as you said. But the person I feel most sorry for is your daughter.

Hope: Ciara's my priority. Don't ever think differently.

Abe: I don't know what to think.

Hope: W-- What are you accusing me of?

Abe: Hope, you can hate me for saying this... but it is how I feel. Because if you and Bo canít... work this out, whatever the hell it even is... that little girl's world has turned upside down, and for what?

Hope: I'm not listening to any more of this.

Abe: Hope.

Hope: Abe...

Abe: Listen to me. I'm saying this as your friend. Because I love you... and I love Bo. Think of your daughter. Work on your marriage. Bo made a choice? Well, then, damn it, get him to un-make it! Fight for him! Fight hard. And don't give up. Do it for Ciara.

Arianna: So even if it's positive...you're not gonna tell Daniel?

Chloe: Right. Because of the chemo I had, any pregnancy I might have might not last. I mean, it might be almost impossible for me to conceive, and maybe it would be difficult for me to carry a baby to term.

Arianna: But you say maybe. Right?

Chloe: It's more like probably. I read it on the internet on a medical website.

Arianna: Okay, but you know what, sometimes those sites on the web, they're not accurate.

Chloe: I know, I know they're not accurate, but still... Ari, I can't give Daniel false hope. I-I just canít.

Lexie: Listen, if you need me, just push the call button.

Bo: Right. Thank you.

Carly: Oh... another fine mess, huh?

Bo: Yeah! Next time you go out, I'll make sure you're wearing my hockey helmet.

Carly: [Laughs] I sent you a bunch of texts.

Bo: Yeah. Yeah, I got 'em. And I texted you back, tried to call you. Did you turn off your phone?

Carly: I must have.

Bo: Mm-hmm.

Carly: 'Cause I needed... to just do it. I couldn't let anything stop me.

Bo: Stop you from what?

Carly: My daughter. I need to tell her the truth. She has to know, Bo...now.

Melanie: You know what, Vivian...you're telling me that [Mimicking Vivian] I will marry Philip, and I will be very excited to do so, and it will be heavenly, or maybe not.

Vivian: You're quite the mimic.

Melanie: It's not really having the desired effect.

Vivian: What is that supposed to mean?

Melanie: You're freaking me out. When you tell me that I can't have the feelings that I'm having...it's not helping, all right? You're being--you're being bossy and--and scary, and I just-- I wanna go home!

Vivian: Oh, wait, poor baby.

Melanie: I wanna call Maggie and I wanna call Max and I wanna talk to them and have them tell me how they're feeling! They're not gonna tell me that I'm flighty and fickle and weak. And they're gonna understand that I can't do this!

Vivian: Shh, you're all right. Shh, shh, shh.

Philip: Can't do what? What are you two talking about?

Hope: Please don't lecture me, Abe.

Abe: Fine. No more lectures. When Lexie and I... were having our problems... it affected Theo profoundly. I... he only began to thrive, become outgoing when Lexie and I... worked it out... and there was peace in our family.

[Knocking on door]

Abe: Come in. Thank you, Officer Dillon. Welcome back to the force, Detective Brady.

Daniel: Lucas.

Lucas: Hey, Daniel. How's it going?

Daniel: It's going.

Lucas: Yeah.

Daniel: Look, I know I'm probably the last person you want to see or even talk to...

Lucas: You're up there.

Daniel: But I need to, um, I need to ask you a favor.

Lucas: A favor. Really? What, are you kidding me?

Daniel: Never mind. You have a good day, okay?

Lucas: Yeah, you too. Wait a minute, you know what? If this favor has anything to do with Chloe, then I'll do it. All right? I'll do it for her.

Victor: I warned you, Kate.

Kate: Well, if you would let me explain--

Victor: Not another word. Henderson.

Kate: [Sighs]

Henderson: Yes, sir?

Victor: See Mrs. DiMera out to her car. She's not to be readmitted until the wedding. And only then if she's a good girl.

Kate: How can you do this? How can you do this after everything that Vivian has done to us, after the suffering she brought into our life when Philip was conceived? Have you just blocked all of that out?

Victor: Now, Henderson.

Henderson: Very well.

Kate: No! I'll see myself out. I am not giving up. I am going to make someone see the light. And I think I know just the person.

Bo: Carly...we talked about this and agreed you can't tell anyone the truth, not just yet.

Carly: When I texted you, did I mention Melanie?

Bo: No. You just said that it was important.

Carly: Well, it must have been about her. I mean, who else? Why can't I focus?

Bo: Shh, shh, shh. Just...just stay calm.

Carly: No, I have to remember, Bo. I have to.

Melanie: Philip, you're not supposed to see me before the wedding.

Philip: Well, you're not in your dress. And you're in my house, so I'm not sure superstitions apply.

Melanie: Right.

Philip: And you didn't answer my question yet.

Vivian: I think I'll just let you two lovebirds have some time alone.

Philip: So...what's up? What were you telling Vivian?

Vivian: Oh, Gus, I wasn't expecting you!

Gus: Madame, Dr. Manning was found unconscious just outside the front door.

Vivian: Unconscious? What happened?

Gus: I'm not sure. Uh, an ambulance was called. She was whisked away to hospital, and...that was that.

Vivian: You have to find out what happened! We can't have any hiccups! The plan has to go perfectly. Oh, and also...I need you to get something for me.

Philip: Well? What did you mean? Look, if this has something to do with marrying me, I need to know.

Melanie: I know, I know. Of course you do...

Philip: So what's up?

Melanie: Look, sometimes I just...I don't feel... like I deserve you. That's why I was telling... [Sniffling] Vivian I can't do this. Because I don't feel worthy of you.

Philip: You expect me to believe that?

Brady: [Whistling]

Arianna: Hey.

Brady: Hey, how you doing?

Arianna: I'm good.

Brady: Come here, come here, come here.

Arianna: Hello!

Brady: Hi.

Arianna: What was that for?

Brady: Do I need a reason to kiss you?

Arianna: No. I actually like it better when you donít.

Brady: I need two minutes of your time. Can you take a little break?

Arianna: I can. What can we do in two minutes?

Brady: Oh... no, no...hey. I just wanted to show you something. I brought you something. I wanted you to see it.

Arianna: Oh. [Laughs]

Brady: You wanna open it?

Daniel: Yeah. Yeah, this favor has to do with Chloe. And Allie.

Lucas: Chloe and my daughter. I don't get it.

Daniel: Well, Chloe misses Allie so much, I was hoping that maybe you would, uh...allow them to spend some time together.

Lucas: You gotta be kidding me.

Daniel: Okay. So you think it's a bad idea.

Lucas: How is it healthy for my daughter to spend time with someone who used to be her stepmother--I don't get that.

Daniel: I just thought that--

Lucas: Well, you thought wrong...all right? Allie's having a hard enough time getting over the fact that Chloeís not around, so why would I want--why would I want to open that wound again, man?

Daniel: Okay. Yeah. Fine. I'm--I'm sorry you see things that way.

Lucas: You know what? I have a good idea. Why don't you give Chloe a child of her own...right? That way, she won't be obsessed with mine. She won't be pining after my kids. You can do that.

Chloe: [Exhales]

Carly: Why can't I remember?

Bo: Shh, shh, shh, shh, shh. Don't--don't pressure yourself. Just try to relax. It'll come back to you.

[Cell phone rings]

Bo: Hey, I'm sorry. I gotta take this. It's about this case I'm working on.

Carly: Okay, go.

Bo: Brady. Yeah. Okay, I'll be there as soon as I can. Yeah, just keep it together. Princess? Ah... gotta take off. Be back as soon as I can.

Kate: Hope.

Hope: Hey, Kate.

Kate: Um...is Bo around? I need to talk to him.

Hope: No, he's not. Something I can do to help?

Kate: Um... I'm not...I'm not sure. It's not exactly police business.

Hope: Wait a second. Shouldn't you be getting ready for Philipís wedding?

Kate: Yes, I should. [Sighs] Hope... I'm worried about Philip, and I'm worried about Melanie.

Hope: Why?

Kate: Vivian. She has become absolutely obsessed with Melanie. And then there is this gift that she was gonna give Melanie, and...I took it. I took it from Victor's house because I felt so strangely about it. And then, sure enough, when Vivian sees Melanie about to open it, she goes absolutely insane. Then on top of that, the most alarming thing was that I overheard her talking to some strange man, and they were discussing Melanie.

Hope: What was she saying?

Kate: I couldn't hear it. I couldn't hear it. But I did hear her tone, and I know that tone. I know that she's up to something, Hope.

Hope: You think Vivian would do something to hurt Melanie?

Kate: That's why I'm here. I don't think it. I know it. You need to tell Bo, or you need to tell someone who will listen. Vivian needs to be stopped.

Vivian: Oh, thank you, Gus. Now I want you to go find out what happened to Carly.

Gus: Yes, Madame.

Carly: Stay away from her!

Vivian: It's too late. I've already given her my present.

Carly: Melanie?

Melanie: The comb?

Vivian: Yes, the one with the poison tip. Sorry, my dear.

Carly: Baby? Honey...

Melanie: Carly... I canít... I can't breathe.

Carly: Breathe. Breathe...breathe!

[Melanie gasping]

Carly: No! Melanie, please don't do this!

Vivian: Now you know what it's like to lose someone you love.

Carly: No! [Sobbing]

Vivian: Yes, you will. You'll know how it feels, Carly, very soon.

Arianna: This is beautiful.

Brady: It was my mom's.

Arianna: Hey...thank you. I'm really, really touched. Thank you.

Brady: You're welcome but, um... I feel a little stupid right now.

Arianna: Why?

Brady: Because I-I, uh... gave it to you in a ring box, and I think--I saw the look in your face, and I thought maybe--

Arianna: You know what? No. Just, hey, no worries.

Brady: Let me help you.

Arianna: I-I love this. It's wonderful. And the fact that it was your mother's.

Brady: Well... you know I didn't really... I didn't know her that well. I didn't know her at all, actually. But I have pictures. And I have...memories of her. Not very vivid memories, but I feel like I know her in a way. And I think that she would have...

Arianna: What?

Brady: She would have been proud of me for choosing and loving you.

Arianna: Thank you.

[Both laugh]

Hope: Have you spoken to Victor and Philip about this?

Kate: Yes. Of course I have. And they're not listening to me. They think I'm causing trouble. The problem is... Vivian has totally sucked the both of them in--especially Victor--and they think that she's changed, she's trying to be part of the family, and it's just--

Hope: And you think otherwise.

Kate: No. No, I don't think it...I know it. Hope...please. I really do need your help before a catastrophe happens. Philip loves Melanie, and if anything should happen to her, I--

Hope: Don't worry. I'm gonna look into this right away, okay?

Kate: Thank you. Thank you.

Daniel: Hey.

Carly: Hi. How am I doing?

Daniel: Well, you're okay. I just wanna run some further tests, that's all.

Carly: Oh. Outpatient?

Daniel: Uh, no. No, no, no, you're gonna be staying overnight.

Carly: No, I can't, I canít.

Daniel: No, Carly, you will. All right? Come on, you know a head injury is a serious thing. I'm not gonna take that chance. I want you to rest right here. Hey, hey. And we will pamper you, okay?

Carly: I don't have a choice, do I?

Daniel: Nope.

Carly: Wish I could remember what happened. Where did the EMTs pick me up?

Daniel: Uh, well, you were at Victor's house.

Carly: Victor's?

Daniel: Yeah.

Carly: What was I doing there?

Daniel: Well...

Melanie: Why don't you believe me? It's not like you don't know how insecure I am.

Philip: Aw, come on. Not anymore. You shouldn't be.

Melanie: You think you get married, and all those insecurities go away?

Philip: Yeah. Yeah, I think they should, once someone is told... time and time again how beautiful they are. How sexy.

Melanie: [Chuckles]

Philip: How perfect... they are. Yeah, I think they should go away. You feel better? More secure?

Melanie: Yeah.

Philip: Good. I'll see you at the altar, my love. My soon-to-be wife. Hi.

Vivian: Well, I hope you and your gorgeous fiancťe worked everything out.

Philip: We did, we did. It's all good.

Vivian: Ah... how'd it go?

Melanie: Fine. Philip was very sweet. He made me feel very loved.

Vivian: Of course he did! So don't ruin a good thing. Embrace that love. Just live every day as if it were your last. So you are going to marry Philip.

Melanie: Yeah. He really loves me for who I am. That's so important.

Vivian: Of course it is! Well, now that you've come to your senses... you can open your very special wedding gift.

Melanie: Boy...

Vivian: Go ahead, dear. Open it.

Philip: So you screwed up your life, and now you want me to screw up mine.

Vivian: Everything's in place, and the poison is untraceable.

Stefano: I can have the problem with Vivian... eliminated.

Back to The TV MegaSite's Days of Our Lives Site

Try today's short recap or detailed update, best lines!

FEEDBACK

We don't read the guestbook very often, so please don't post QUESTIONS, only COMMENTS, if you want an answer. Feel free to email us with your questions by clicking on the Feedback link above! PLEASE SIGN-->

View and Sign My Guestbook Bravenet Guestbooks

HELP SUPPORT THESE GREAT CAUSES!


Stop Global Warming!

Click to help rescue animals!

Click here to help fight hunger!
Fight hunger and malnutrition.
Donate to Action Against Hunger today!

Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign!

Click to donate to the Red Cross!
Please donate to the Red Cross to help disaster victims!

Support Wikipedia

Support Wikipedia    

Save the Net Now



Help Katrina Victims!

Main Navigation within The TV MegaSite:

Home | Daytime Soaps | Primetime TV | Soap MegaLinks | Trading